Ik vond het ook matig.
Was een studio ook te duur dit jaar? ![]()
Love trouwens de kerstmutsjes ![]()
![]()
Ja ik dacht gisteravond ook al wtf?? Kut Videoland laat gewoon supergroot de alleroudste aflevering zien op de homepage. Heb vanochtend pas een deel van de goede aflevering gekeken.
Hahah ah nee kut, wel gedeelde smart. Heb vanochtend ook de juiste gekeken. Kon er wel om lachen want herkende nu alles wat jullie zeiden zoals roxeanne, zwitserland, steengooiende robert, en de takkie mok ![]()
Ik was vooral vet geïrriteerd dat die man van de brand vet emotioneel hun verhaal vertelde, en dat Robert hem gewoon onderbrak om iedereen thuis te laten weten dat hij ambassadeur is voor het Ronald macdonalds huis. Had daar gewoon mee gewacht -_-.
Hahaha ik had het dus door bij die meneer met darm(?)kanker en hij zo blij Robert aan het bedanken was. Ik dacht hmmm heb ik deze niet al een keer gezien en afleveringen zijn helemaal niet zo leuk meer nu, er klopt iets niet ![]()
Haha heerlijk. En och die man was echt een lieverd, hoop dat het allemaal goedgekomen is ![]()
Jongons, het is bijna tijdddd!!!
Jaaa! Eens kijken of ik vanavond iedereen meekrijg om te kijken. En anders maar de herhaling.
Ik heb hier zooo veel zin in. Vriend en ik hebben allerlei snacks gehaald en net zelfs een cake gebakken voor vanavond
Ik moet werken ![]()
![]()
ik ga proberen te kijken!!
Yes ik heb er ook weer zin in! Zometeen kinderen op bed en daarna samen met man kijken.
Ik vind het wel de laatste 2-3 jaar wat meer tegenvallen, vond die studio-shows altijd leuker dan die bus-tour.
Ik lig ziek in bed en ben hier zo klaar voor
Op Videoland is ie al (reclamevrij ook nog) te kijken. 1u40min toptv !
Ja zie m ook al staan en je kan hem inderdaad al kijken.
Heb m helemaal gezien. Merry Christmas he!
Ik zit nu al te janken bij serous request en dan moet ik nog beginnen aan AYNIL.
Waarom doe ik mezelf dit aan
![]()
Nu al zin om me te ergeren aan de backpackers die het noorderlicht mogen zien met de liefde van hun leven die ze welgeteld één keer hebben gezien ![]()
![]()
(Grapje)
Huh weer geen studio? Wat stom, dacht dat dat dit jaar wel weer zou zijn