AYNIL kerstspecial

Nou hij heeft iig wel een tour van Nederland gehad met de hoogstandjes Gorinchem en Valkenburg. Helaas Woerden gemist :frowning:

3 likes

Aan de bedragen te zien allebei een lot. Wel grappig verhaal

2 likes

Volgens mij idd allebei een lot en hij stond nog op dit adres ingeschreven. Heeft ie geluk mee :clap:

2 likes

Ik wou zeggen saved the best for last maar nu moet Douglas opeens nog uit een doos komen, beetje anticlimax

3 likes

Hmm ik vond vooral de eerste tien minuten tranen trekkend :joy:

13 likes

Hahahaa hij mag er eindelijk uit!

2 likes

Achh lekker ongemakkelijk met die baby. Ziet eruit of hij nog nooit een baby heeft vastgehouden. Schattig

6 likes

Ja he? Daarna werd het toch minder.

2 likes

Goed de emotie zat voor mij wel echt in het begin inderdaad :sweat_smile: Was leuk om het samen met jullie te kijken haha

5 likes

Maar goed, geen kerst zonder AYNIL :smiley:
Fijne kerst!

7 likes

Bij dat babytje ging ik wel nog even los :pleading_face: :cry:

3 likes

Sorry maar bij Fransje moest ik alleen maar denken aan de Wraptastic klassieker. Hey yo Fransje hier!!

6 likes

Ik vind het altijd zo onsympathiek als mensen voor zichzelf schrijven, echt een anticlimax om mee te eindigen

13 likes

Lijkt me onwijs heftig als je een baby hebt die je nog nooit gezien hebt… Fijn dat dat nu wel zo is!

1 like

Al die stelletjes vooraan in die kerk terwijl de rest zat? ik dacht even dat ze spontaan gingen trouwen

1 like

Haha ik had de engelse variant dus begreep er geen snars van :crazy_face:

Edit: mijn nichtje heet Fransje dus wilde het wel even zien :joy:

1 like

Als ik voor mezelf spreek, ik ben dan ook helemaal in de yeah het is zover sfeer, en dan zie ik Robert en die wordt ook steeds ouder en die kan er nog steeds zo van genieten lijkt het en nou kom maar op met de emoties haha

5 likes

Gewoon goeien handel!

1 like

Wat heerlijk dat het weer eerder al op Videoland staat. Genieton

2 likes

Omg, zonder pauzes ook? Dan ga ik daar kijken haha

1 like