Nou hij heeft iig wel een tour van Nederland gehad met de hoogstandjes Gorinchem en Valkenburg. Helaas Woerden gemist ![]()
Aan de bedragen te zien allebei een lot. Wel grappig verhaal
Volgens mij idd allebei een lot en hij stond nog op dit adres ingeschreven. Heeft ie geluk mee ![]()
Ik wou zeggen saved the best for last maar nu moet Douglas opeens nog uit een doos komen, beetje anticlimax
Hmm ik vond vooral de eerste tien minuten tranen trekkend ![]()
Hahahaa hij mag er eindelijk uit!
Achh lekker ongemakkelijk met die baby. Ziet eruit of hij nog nooit een baby heeft vastgehouden. Schattig
Ja he? Daarna werd het toch minder.
Goed de emotie zat voor mij wel echt in het begin inderdaad
Was leuk om het samen met jullie te kijken haha
Maar goed, geen kerst zonder AYNIL ![]()
Fijne kerst!
Bij dat babytje ging ik wel nog even los
![]()
Sorry maar bij Fransje moest ik alleen maar denken aan de Wraptastic klassieker. Hey yo Fransje hier!!
Ik vind het altijd zo onsympathiek als mensen voor zichzelf schrijven, echt een anticlimax om mee te eindigen
Lijkt me onwijs heftig als je een baby hebt die je nog nooit gezien hebt… Fijn dat dat nu wel zo is!
Al die stelletjes vooraan in die kerk terwijl de rest zat? ik dacht even dat ze spontaan gingen trouwen
Haha ik had de engelse variant dus begreep er geen snars van ![]()
Edit: mijn nichtje heet Fransje dus wilde het wel even zien ![]()
Als ik voor mezelf spreek, ik ben dan ook helemaal in de yeah het is zover sfeer, en dan zie ik Robert en die wordt ook steeds ouder en die kan er nog steeds zo van genieten lijkt het en nou kom maar op met de emoties haha
Gewoon goeien handel!
Wat heerlijk dat het weer eerder al op Videoland staat. Genieton
Omg, zonder pauzes ook? Dan ga ik daar kijken haha