Zo lief dit. Allebei zo oud geworden. En het idee dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat ze elkaar zien…
Wow wat zien die er goed uit zeg. Vooral die man van 100. Zo fit.
Oh dit is leuk gedaan, met B&B vol liefde ![]()
Ja, wel iets meer verrassingseffect!
Ik wil ook iemand die onder mn raam staat te schreeuwen dat ie van me houdt
![]()
Vond de reactie van die Jorn zo mooi zodra hij Robert zag ![]()
Ik vond het shot bij de hereniging van die broers van de boomers op de achterste rij die met hun telefoons met klaphoesje stonden te filmen echt fantastisch
Ja en die vrouw die erachter bleef staan omdat ze haar op haar stoel gingen zitten haha
Ik zou eigenlijk wel eens een AYNIL 5 jaar later aflevering willen zien.
Want even deze meid met haar Tanzaniaan kennen elkaar een jaar? Vind ik best snel/vroeg voor zo’n heel circus
Dat dacht ik dus ook over die vrouw met een Marokkaanse vriend. Sowieso merk ik dat ik een beetje afhaak op die jonge vrouwen (soms mannen) die ergens tijdens een vakantie of stage iemand leren kennen en dan net doen alsof het onmogelijk is elkaar te zien.
Ja dan vind ik de kringverjaardag crashen wel leuker ![]()
Edit: alleen zo ongemakkelijk dat je dan nog zo 'n heel stuk moet rennen
Oef een kind hebben samen met iemand die zo ver weg woont… Heftig, van beide kanten
En voor t kind ook trouwens
Ze houden het al 10 jaar vol, bizar.
Het zijn wel vaak dezelfde (saaie) verhalen, maar kan me ook voorstellen dat je gaat schrijven als je het visum voor Nederland niet geregeld krijgt. En het programma lukt het wel
Ja enorm verre reizen maken en dure buitenlandse stages maar een ticket om die jongen hierheen te vliegen is opeens onhaalbaar
(VISA gedoe daargelaten)
God only knows raakt me altijd weer 🥹
Reünie in een volle Ziggo dome, bijzondere setting haha
Bijzonder vind ik de zichtbaar welgestelde gezinnen die in zoveel jaar nooit in de gelegenheid waren een ticket Zuid-Afrika te boeken om een kleinkind te zien.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, misschien zijn ze niet in staat te reizen oid.
Ja bij sommige verhalen ben je toch benieuwd waarom het niet lukt om elkaar om de paar jaar te zien.
En zei ze ook niet dat ze elkaar elke 4 maanden zien? Snap dat het als je verliefd klinkt/voelt als een eeuwigheid, maar voor dit programma is dat niks?