AYNIL kerstspecial

Ik ga nu kijken! Vaste prik op kerstavond :grinning:

3 likes

Ik heb al een heel pakje zakdoekjes op gejankt (ben zwanger :joy:), wat een verhalen!

1 like

Ik moet ook veel sneller janken sinds ik zwanger was/mijn zoontje heb (vooral dat laatste). Dacht dat beter zou worden maar ben echt ineens een softie.

1 like

Oke ik heb dus jaren niet gekeken, ze gaan nu alleen met de bus op pad?

Die arme man van 94 de hele dag in een brakke bus :sweat_smile:

6 likes

Haha ja ik was het al na mijn eerste zoontje maar nu ook nog zwanger x1000!

@Hazel ze waren gelukkig de tweede stop, wat een onderneming voor die meneer!

5 likes

Ja gelukkig snel haha!

2 likes

Ik vind eigenlijk alleen die verhalen zoals van die broers echt heel leuk en ontroerend.

6 likes

Zo lief dit. Allebei zo oud geworden. En het idee dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat ze elkaar zien…

14 likes

Wow wat zien die er goed uit zeg. Vooral die man van 100. Zo fit.

11 likes

Oh dit is leuk gedaan, met B&B vol liefde :rofl:

12 likes

Ja, wel iets meer verrassingseffect!

4 likes

Ik wil ook iemand die onder mn raam staat te schreeuwen dat ie van me houdt :cry: :face_holding_back_tears:

5 likes

Vond de reactie van die Jorn zo mooi zodra hij Robert zag :smile:

4 likes

Ik vond het shot bij de hereniging van die broers van de boomers op de achterste rij die met hun telefoons met klaphoesje stonden te filmen echt fantastisch

21 likes

Ja en die vrouw die erachter bleef staan omdat ze haar op haar stoel gingen zitten haha

8 likes

Ik zou eigenlijk wel eens een AYNIL 5 jaar later aflevering willen zien.

Want even deze meid met haar Tanzaniaan kennen elkaar een jaar? Vind ik best snel/vroeg voor zo’n heel circus

21 likes

Dat dacht ik dus ook over die vrouw met een Marokkaanse vriend. Sowieso merk ik dat ik een beetje afhaak op die jonge vrouwen (soms mannen) die ergens tijdens een vakantie of stage iemand leren kennen en dan net doen alsof het onmogelijk is elkaar te zien.

12 likes

Ja dan vind ik de kringverjaardag crashen wel leuker :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: alleen zo ongemakkelijk dat je dan nog zo 'n heel stuk moet rennen

5 likes

Oef een kind hebben samen met iemand die zo ver weg woont… Heftig, van beide kanten

En voor t kind ook trouwens

5 likes

Ze houden het al 10 jaar vol, bizar.

3 likes