AYNIL kerstspecial

Het zijn wel vaak dezelfde (saaie) verhalen, maar kan me ook voorstellen dat je gaat schrijven als je het visum voor Nederland niet geregeld krijgt. En het programma lukt het wel

2 likes

Ja enorm verre reizen maken en dure buitenlandse stages maar een ticket om die jongen hierheen te vliegen is opeens onhaalbaar :clown_face: (VISA gedoe daargelaten)

8 likes

God only knows raakt me altijd weer 🥹

5 likes

Reünie in een volle Ziggo dome, bijzondere setting haha

Bijzonder vind ik de zichtbaar welgestelde gezinnen die in zoveel jaar nooit in de gelegenheid waren een ticket Zuid-Afrika te boeken om een kleinkind te zien.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, misschien zijn ze niet in staat te reizen oid.

13 likes

Ja bij sommige verhalen ben je toch benieuwd waarom het niet lukt om elkaar om de paar jaar te zien.

1 like

En zei ze ook niet dat ze elkaar elke 4 maanden zien? Snap dat het als je verliefd klinkt/voelt als een eeuwigheid, maar voor dit programma is dat niks?

4 likes

Ik vind bijvoorbeeld die 2 broers veel ontroerender. Of families die elkaar al jaren niet hebben gezien door omstandigheden.

13 likes

Maar geld is het probleem niet. Daar naartoe vliegen is veeeel makkelijker dan iemand naar NL halen. Ik snap best dat je je vriend aan je eigen familie wil laten zien, ook als je nog ‘maar’ een jaar samen bent.

1 like

Had het idee dat die moeder van het kindje van 3 niet enorm blij was met Tommy op de stoep

2 likes

Dat gevoel had ik ook echt ahaha

1 like