AYNIL kerstspecial

Heb alleen ff gejankt bij het eerste verhaal met die baby.

10 likes

Het beste gaat komen na de reclame

1 like

Oke dat voor stukje van zometeen is ook veelbelovend 🥹

Echt fantastisch, wat een blijdschap 🥹

2 likes

De pony van dat meisje irriteert me wel mateloos

4 likes

Die vrouw ‘WAAR IS IE’

5 likes

Deze vrouw. HAHAHA. Wat heerlijk.

6 likes

Ze heeft nog niks gezien hahaha, wat heerlijk :rofl:

1 like

Hahaha. Ze is niet te houden. Echt te leuk dit.

4 likes

Maar gerum die mensen, zo opgelicht ook

Sorry. Wat is gerum?

1 like

Brabants dialect voor ‘ach wat zielig’!

Edit: nee wacht aanvulling. Achgerrumding - ach arm ding

3 likes

@ClaireCharlotte brabants dus idd :sweat_smile:

1 like

Omg, ik kom er door jullie nu achter dat wij ook 2019 hebben gekeken :joy: iemand had het erover dat ze in 1999 weg ging en haar familie al 20 jaar niet had gezien, maar wij dachten dat ze delulu was en in de haast niet zo snel kon rekenen :joy:

13 likes

Denk dat dat toch meer aan de Videoland-pagina ligt, als er meer mensen die van 2019 hebben gekeken :sweat_smile:

2 likes

Ik keek op tv (een stukje) en daar stond in de programma informatie en als titel van het programma ook 2019, dus dat ging ook niet helemaal lekker.

1 like

Haha ja Videoland heeft dus bovenin (bij het promotie stukje) niet de nieuwste aflevering maar die van 2019 gelinkt :joy:

Was toch mooi geweest als ze ook op tv de volledige tijd de verkeerde aflevering hadden uitgezonden @Stateofmind

5 likes

Ik dacht eigenlijk dat dit ooit was geïntroduceerd voor mensen die ze wel naar Zwitserland (ed) konden krijgen maar niet naar hier. Maar lijkt me niet met iemand uit Suriname

3 likes

Ik zou het echt leuker vinden als het alleen maar families waren ipv van die mensen die elkaar kennen van een jaar stage in het buitenland.

7 likes