Naaaah ben jij van steen?
Die van mij woont op 5 minuten afstand. Dus bel wel een taxi voor hem
Even slikken bij dat schrijnende verhaal van broer en zus maar verder vond ik t niet heel emo ofzo. Ik had echt zin om ff te huilen eigenlijk
Ik ook niet hoor. Vond het geen ontroerende aflevering
Lucas Hamming.
Heb ik nou die jongen/man die dat meisje in de studio in de trein had ontmoet gemist? Was er tijdens de aftiteling en tijdens Beau nog steeds op aan t wachten.
Edit: blijkbaar hebben we teveel vooruitgespoeld, oeps
Echt, is dit nog ergens terug te zien??
Heb net teruggekeken, vind toch dat ze er weer iets leuks van gemaakt hebben hoor! Bijna huilen bij die vrouw met kanker en haar broer, haar man helemaal blij ook, zo leuk.
Ze heeft wel gelijk. Toch zou ik ook instinctief mijn moeder knuffelen als ik moeder ben geworden en ze het kind voor het eerst ziet. Een disclaimer was netjes geweest.
Ik heb net alles gekeken met jullie berichten erbij
Ik heb het net ook teruggekeken met m’n moeder samen en heb echt bijna aan één stuk zitten snotteren haha
Tijdens kerstavond kon ik AYNIL niet kijken en ging er dus gisteren lekker voor zitten om het via Videoland te bekijken. Bij het eerste shot merkte ik dat ik al geïrriteerd was want ‘Wat zijn er veel mensen in de studio’ " er zingt een heel koor aan mensen, hoe kan dit’ ‘wtf, waarom benoemen ze de situatie niet’ Toen ben ik op internet gaan zoeken ‘want hoe kan het dat niemand hier kritiek op heeft’ .
Kwam ik er na 10 minuten achter dat ik de kerstspecial van 2015 aan het kijken was . Weer lekker typisch iets voor mij dit.
Zijn optreden was ook echt dodelijk saai. Heel vlak nummer/vlak gezongen.
Ik heb ook tachtig likes vergeven net haha, alles teruggekeken.
Toch 5x gejankt
Oké ik val er nu in. Heb ik iets noemenswaardigs gemist waardoor ik nog een keer het begin moet kijken?
Haha o yes chicks worden verrast met huwelijksaanzoeken?
Edit hahahaa NeEeEeeee niet zingend hahahhah dan ren ik echt weg hoor
Oh wat erg dit zingen, zou dat echt niet leuk vinden
Haha ja je vraagt direct de scheiding alvast aan ook
Wat een trieste bedoening zo’n aanzoek. Je kunt zelf toch vast iets veel leukers/persoonlijkers bedenken?
Het was voor de kijker leuker geweest als de opnames midden in de nacht waren geweest. Dat ze uit bed worden gebeld
En dan moet je ook nog bij die andere aanzoeken zijn haha wat een hel.