Haha en die vrouwen ook
Hahahha volgende week in AYNIL!
Echt een saaie gast man
Ja ik vind het best bizar dat ze mensen overvliegen? Ook al houden ze zich aan de quarantaineregels blabla
Ik had wel meer willen weten over die laatste berichtjes (die dochter-moeder en vriendin-vriendin). Maar ja
Ik kijk nu terug en zit echt te knarsen bij die ‘repetitie’ van die mannen.
Dat wil je toch niet
O man man het optreden is nog erger dan de repetitie
JA ik trouw met je als je gewoon je mond houdt nu OK
Jawel komt nog (kijk via Videoland)
Jeuj ze wil het nog proberen
Wie gaat er vanavond kijken? Corona cancelled my plans dus ik ga er lekker voor zitten
Ik! Zin in
Ik heb vooral zin in die beelden van mensen die midden in de nacht open doen
Ik kijk er ook naar uit!
Ik heb geen kabel, iemand een idee waar ik dit kan kijken?
Ik heb er ook echt zin in haha. Nog meer dan voorgaande jaren: lekker op de bank tv kijken met de AYNIL bingo erbij.
biets kpn/ziggo/t mobile app inloggevens?
HAHA Ik moet gelijk denken aan die chick die met een full face make up op de bank zat.
Omg zo leuk! Vind t nu al gezellig zo met z’n allen.
ja! ik lift mee, even kijken of het daarop kan, dankje! Kan ik straks de buslading zielige Nederlandse jonge vrouwen uitlachen die 3x naar bed zijn geweest met een geile local die amper Engels spreekt maar die echt de liefde van hun leven is en ze door corona nu al een half jaar niet hebben gezien.
edit: neee kan niet live op videoland, he bah
Heb je hier bewijsmateriaal van? Misschien word je voor de gek gehouden en staat hij straks toch voor de deur?
Ik heb er ook zin in! Niks werkt zo goed als een avond haten op het uitgebuite geluk van anderen.
Megaveel zin in, kijk vooral uit naar Robbert die 30x “HAVE A MERRY LOVEDOWN!” roept.
Oh shit, je kunt het dus niet live online via Videoland kijken? Kan me niet herinneren hoe ik het vorig jaar heb gekeken (heb geen tv). Kijk.nl misschien?