De discussie wordt voortgezet vanaf B&B vol liefde (Deel 1) - #5459 door Dushoi.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf B&B vol liefde (Deel 1) - #5459 door Dushoi.
Eerdere discussies:
Haha het verbaast me echt dat sommige van jullie Robert Jan hot vinden, ik krijg echt Edwin de Roy van Zuydewijn vibes bij hem
Daar is ook best een markt voor toch
Wat zou Robert Jan vroegâh voor werk hebben gedaan? Behalve lid zijn van de bentley club uiteraard
Die was gewoon een mooie lul
En daar hou ik van😜
Fijn dat jullie eindelijk gaan inzien hoe Debbie is (ik zei het jullie vorig jaar al)
Die man die alleen maar lult over vissen bij die vrouw in Zuid-Afrika, vreselijk
Hoe dan? En wie zijn erachter?
Ik zou me naast Els trouwens echt zo… casual voelen. Zelfs haar sjaaltjes zitten altijd perfect quasi nonchalant.
Haha dit alleen al is een reden om jezelf niet met haar te vergelijken
Ze doet me echt denken aan die Anouk Smulders
Wel de typische stewardessen look heeft zij
Sowieso klm
Afl 7
Hahaha Rene die weggaat bij Iris: “je bent op zoek naar een liefdevolle man met humor. Helaas had je er niet bij gezegd dat een rijbewijs een pre is, dus daarom heb ik besloten om te gaan.” Alsof het gaat om een baan waar hij solliciteert. Wel jammer want ik vond hem wel zorgen voor vermakelijke tv.
Ik begrijp die liefde voor Robert Jan echt niet Vind hem echt zo’n soort Thierry Baudet maar dan met onderkin van al dat bier wat hij heeft gedronken als corpsbal. Sowieso dat hij FvD stemt
Dit is afl 7 toch? Spoilerrrr
Ohhh sorry, je hebt gelijk. Ik pas het even aan
Ouuuch