B&B vol liefde #3

Ik heb geen foto gezien? Alleen een tekstueel bericht.

4 likes

Ja dat ‘nieuws’ is ontstaan door een AI foto, die best goed gelukt is. Maar veel mensen trappen erin en nemen kanalen dat gewoon over

3 likes

Oh wacht zie nu dat shownieuws er ook iets over gezged heeft! Zou het dan toch echt zijn omg

1 like
uitkomst Robin

Ik weet alsnog niet waar je het over hebt haha. Volgens mij hadden ze een story met een uittreksel van de Zweedse burgerlijke stand ofzoiets. Dat je die informatie gewoon openbaar kunt opzoeken en daar was dat gerucht op gebaseerd.

Kan best zijn dat mensen aan de hand daarvan met Ai foto’s zijn gaan maken, maar dat was niet waar ik op doelde in ieder geval.

1 like

Haha ik dacht dat die foto de aanleiding van dit nieuws was. Maar het ia dus andersom!

1 like

Oké net begonnen, ben nu halverwege aflevering 3 maar dat hysterische gekrijs van die Claudia door de intercom bij elke nieuwe man.

En die moeder in Andorra is giving MamaMo vibes.

En die Robin is net dat stuk chagrijn uit het vorige seizoen, ook uit Zweden. Weet even niet hoe hij heet, maar hij zocht een man.

13

Samenvatting

Waarom doet Andre zo vaag. Het is een leuke meid. Geef wat bevestiging.

Die nieuwe man bij Claudia brr. Denk dat ze hem wel erg leuk vind.

Bij Robin, haha leek wel alsof ze in een soeppan zitten.

5 likes

Nah sorry maar die meid bij André is er dus net 1,5e dag en heeft de dag ervoor die vraag ook al gesteld. Dan snap ik wel dat je je nog niet heel erg uit kan en wil spreken.

2 likes

Hij antwoord helemaal niks. Gewoon ik vind het leuk tot nu toe kan toch ook.

6 likes

Hij zei toch dat hij haar een hele leuke meid vindt? En dat zij er echt uitsprong in haar filmpjes van iedereen

1 like
roddels geilbert

Op reality fbi staat dat er meerdere meldingen op zijn werkplek waren van grensoverschrijdend gedrag. Er staat ook dat op Facebook berichten staan dat Elsje door toedoen van geilbert eerder is gestopt?

6 likes

Geilbert… ik geil ehh gil :joy:

5 likes

Dit verbaast me echt heeeelemaal niks

6 likes

Volgt iemand dit seizoen ook weer eeality check de podcast?

Geilbert hadden ze zo kunnen benoemen hahah

2 likes

Een man die na een dag gaat huilen dat het zo geweldig is met je :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

5 likes

Claudia: wil je misschien even naar je kamer, even jouw neus poederen?
Wie zegt zoiets :laughing::joy:

4 likes

Best veel mensen. In principe is dat gewoon een uitspraak die je kunt doen. :joy:

6 likes

Haha heb even gegoogeld en het is inderdaad gewoon een bekende uitspraak. Niet voor mij dus. En ik zag hem op een of andere manier meteen naar zijn kamer gaan om even snel wat te snuiven, helemaal in zijn nopjes met Claudia’s voorstel :laughing:

4 likes

Echt? Waarom dan? De enige overeenkomst die ik zie is dat ze een nauwe band hebben hun hun zonen. Maar hoe deze band is opgebouwd en hoe andre’s moeder zich profileert vind ik niet lijken op MamaMo (gelukkig)

15 likes

Snap wel dat je dat in aflevering 3 dacht hoor, toen dacht ik ook aiii dit kan maar zo zo’n type moeder zijn dat zich met alles gaat zitten bemoeien. Vind dat nu wel heel anders

5 likes