B&B vol liefde #3

Ja en ook echt net voordat ze nog samen gingen koken, dan is het toch ongemakkelijk vooral ook omdat ze er wel moeite mee had

8 likes

Ik word echt gek van dat constante vogelgeluid als ze buiten aan het filmen zijn. In zowel Zweden als Zwitserland nemen ze dezelfde vogel :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

ik ben toch echt dol op therese en pearl en mandy. stuk voor stuk geweldige vrouwen :heart_eyes:

14 likes
  • hoe lang wil jij je ei gekookt?
  • zeven minuten
  • ZEVEN MINUTEN???

en dan de hele tijd deze vibe. Ik zou zo onzeker en gestresst worden in haar bijzijn

36 likes

Hahaha ja ze heeft echt over ALLES een oordeel lijkt het wel, vreselijk. LET ME BE.

9 likes

ik vind het echt jammer dat Karine meteen weg is, die had er denk ik zo tussen gepast

wie is Helene?

2 likes

oops ik bedoelde therese!

1 like

Doordat het maar 3 dagen per week is merk ik echt dat ik er minder in zit. Wel zoveel leuke vrouwen weer.

Alf. 13

Robin: Wat was dat voor hot-tub constructie?? Alsof ze in een grote pan werden gekookt.

Claudia: Zie wel iets gebeuren met die nieuwe man. De grapjes gingen heel smooth tussen hun twee.

Andre: Er komt zo weinig uit hem. Is er iemand die hij leuk vindt en hij geeft NIKS. Zijn moeder is zo lief tho.

Klaas: Zo saaaaaaaai. Hij wil haar leren kennen maar stelt geen vragen…

Hans: Zo saaaaaaaaai. Ik wil wel weten waar hij gewerkt heeft als chef-kok

5 likes

oo jaaa zij is ook geweldig!!

2 likes

Ja ook over dingen die ze zelf ook doet?
Vorige aflevering ook:
Monique: kijk jij 's avonds TEEEVEEE??
Die ene guy: ja eerst het Zwitserse journaal
Monique: oja doe ik ook
Die ene guy: ja en dan het Nederlandse journaal
Monique: oja dat doet ik ook!

9 likes

Bij het IKEA restaurant denk ik

Edit

13

gadver toen had ik die schedel nog niet gezien :sob::sob:

6 likes

Och dit, zo vervelend. Ik zou ook denken dat je in een dateproces ook af en toe een beetje meepraat met elkaar. Niet dat je het overal mee eens moet zijn, maar sommige kandidaten zitten met alles zo in de weerstand bij alles wat anders is dan dat ze het gewend zijn.

3 likes

Die moeder van Andre is zo’n leuk mens!
Gier er ook om in die interviews dat zei heel leuk staat te ouwehoeren en die vader staat er altijd gewoon bij en zegt NIKS hahaha

13 likes

Ja zoo raar. Ook dat stuk van TV kijken: je kijkt TV?! En dan blijkt dat ze precies dezelfd programma’s volgt.

1 like
afl 13

Ik heb nu 1 minuut van Hans (= de man met Gilderoy Lockhart kapsel bij Claudia) gezien en ik vind hem ZO NAAR. Full body gruwel. Brrrr

En die scène met dat gewicht schatten bij Klaas was echt vaag en ongemakkelijk, maar verder vind ik ze wel cute samen

11 likes

wat irrrri om iemand je gewicht te laten schatten

11 likes
Aflevering 13

Ik vind Therese wel echt een trooper, want ik zou never dat lamshoofd hebben geproefd. :face_vomiting:

Die nieuwe man bij Claudia vind ik een eersteklas engerd. Krijg helemaal de (foute) kriebels van hem.

15 likes

Afl 13

Samenvatting

DAT LAMSHOOFD WTF. Ben nog steeds benieuwd naar zijn chefkokkwaliteiten cause this ain’t it!! Dit maken alle Noorse oma’s klaar.

En jemig die Hans Klok bij Claudia is echt een griezeeeeeel. Een soort cultleidervibes krijg ik er van. Brrr

17 likes

Echt die Weight Watchers/Sonja Bakker generatie

6 likes

Haha dat is een AI foto :crazy_face:

1 like