B&B vol liefde #3

Dit doet mij echt zo goed :heartpulse: de bevestiging dat het dus geen act is voor de camera’s maar dat dit gewoon haar eigen persoonlijkheid is, I love it

6 likes

Ooh haha ik dacht dat dit over Hans van Claudia ging en zat al helemaal klaar om m’n impopulaire mening te verkondigen maar misschien istie toch niet zo impopulair dan: Hans van Claudia! :smiling_face_with_three_hearts:
Hoe hij praat over dat leren kennen van elkaar, dat ze bij de inleiding zijn maar dat hij soms ook vooruit of terugbladert, soms het boek even dicht doet en de buitenkant even bekijkt, ja dat past wel bij een Jungiaans therapeut. Ik zie hen wel samen en ben heel nieuwsgierig naar hem.

3 likes

Aflevering 15

Hahaha Hans die onverwacht rave-Armin aanzet nadat zij heeft verteld dat ze van ouwelullenmuziek, opera en Bløf houdt. Hardop gegierd.

15 likes

Ja maar ook, je wéét toch dat je mannen directe instructies moet geven ipv vage hints als je iets gedaan wilt krijgen. Als ze gewoon vraagt: “zou jij het bed beneden willen afhalen?” Had hij dat onmiddellijk gedaan.

2 likes

Ja wtf?! Ook nog eens in het bijzijn van Mathijs

2 likes

ughh geilbert

5 likes

Dit is wel echt juicy

1 like

Mag toch hopen dat Els daar ter plekke de beste man even op zn plek zet, engerd

8 likes

Afl 15

Hier ook hahaha. Even laten zien hoe jong en stoer hij wel niet is. Ook helemaal gepland ‘kijk het wel even laten zien op de tv’

Moest ook hard oplachen bij Hanneke. Dingen die ze mist aan Nederland: Tikkie 🥹

8 likes

Wow zij lijkt écht op piertje

6 likes

Hans

Vooral dat zit-dansen van hun allebei op de bank :rofl: om te gieren

12 likes

Oke ik vind Monique ook niet meer leuk.
Dat passief-agressieve is echt een afknapper.
En Hanneke praat alsof ze per woord moet betalen. Zo’n geforceerd toontje ook vaak. Achteraf had zij er ook een groot aandeel in dat het met de eerste man zo doods was, denk niet dat zij ooit een sprankelend gesprek gaat voeren met een man.

29 likes
afl 14&15

Aaaah op de een of andere manier word ik zo geïrriteerd van hoe SAAI Hanneke is. Breng zelf een gesprek op gang dan ipv achter elke zin hihihi te zeggen en wow crazy mn wildest party ooit is après ski!!!

Hier ook hardop gelachen om Hans die ineens Armin van Buren opzet hahahaha

18 likes

Dit was echt een top moment, vooral ook haar verbaasde blik die ze amper kon verbergen.

1 like

Die Monique is ook wel een bijzonder figuur hoor. Wat een zeikerd.
En die Hanneke is zoooo saaaaai. Hoe ze daar ook stond in die apres ski en dan doen alsof haar leven zo leuk en wild is. Aubbbbb

8 likes

Trouwens even over Elsje en die enge Gilbert… Ik heb nou geen top smaak in mannen maar die GILBERT!!! Kan me echt niet voorstellen om met hem te tongen bah bah

13 likes

Wat is dat ook voor gepraat over hengsten? Alsof zij een of andere dek merrie is ofzo.

6 likes

Hans t/m 15

Ik heb het idee steeds sterker dat hij alles zo enorm aandikt. Die man kan niet bijzonder koken, maar is chef-kok geweest. Zegt naar Armin van Buren te luisteren, maar zit er als een dooie naar te kijken. En dan dat van die spiritus op die autobanden etc. Ik denk dat het heel veel gebakken lucht is bij deze man!

9 likes

aflevering 16

jongens wat een heerlijke aflevering!!! de zuurheid van wim, de kinderen van claudia :heart_eyes:, de plottwist bij klaas, de serenade van hans, de vooruitblik bij elsje (go mathijs!!!)
ik had na dat saaie hersendode geniks bij hanneke, andre en monique dinsdag geen zin meer om te kijken maar het is weer helemaal terug!!!

22 likes

Spoilers! Dit is aflevering 16 toch? En niet 15

6 likes