B&B vol liefde #3

14

Samenvatting

Monique is zooooo passief agressief, vreselijk. “Wil je nog een bakje koffie?” “Ja lekker” “Ja haal lekker zelf, je weet toch waar het staat?!?!” Pffft.

Maarrrr die Wim is ook echt vreselijk droog. Daar zit toch ook niks in zeg, echt 0 pit. Snap niet dat ze het probeert eigenlijk hahaha.

13 likes

Wim & Monique

28 likes

Beste post van dit topic

5 likes

Hahaha, hardop lachen! Ook echt voor die kussens, past goed bij beddenafhaal-gate

4 likes

Ik ging vroeger om met een familielid van haar. Ze is in het echt ook zo spontaan en chaotisch, eigenlijk precies zoals op tv. Ze was heel aardig en ik herinner me dat ze andere meiden/dames complimenten gaf over hun stijl (mij ook)!

10 likes
Afl 15

HAHAHA WAT?? Zegt Geilbert nou “Ik hou van je lieverd” in de vooruitblik?!?!?!?!
Ik ben heel benieuwd hoe Els reageert.

3 likes

A girls girl. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Hahaha de vergelijking met moffel wordt echt elk seizoen gemaakt, maar het klopt ook altijd

6 likes

Dit doet mij echt zo goed :heartpulse: de bevestiging dat het dus geen act is voor de camera’s maar dat dit gewoon haar eigen persoonlijkheid is, I love it

5 likes

Ooh haha ik dacht dat dit over Hans van Claudia ging en zat al helemaal klaar om m’n impopulaire mening te verkondigen maar misschien istie toch niet zo impopulair dan: Hans van Claudia! :smiling_face_with_three_hearts:
Hoe hij praat over dat leren kennen van elkaar, dat ze bij de inleiding zijn maar dat hij soms ook vooruit of terugbladert, soms het boek even dicht doet en de buitenkant even bekijkt, ja dat past wel bij een Jungiaans therapeut. Ik zie hen wel samen en ben heel nieuwsgierig naar hem.

3 likes

Aflevering 15

Hahaha Hans die onverwacht rave-Armin aanzet nadat zij heeft verteld dat ze van ouwelullenmuziek, opera en Bløf houdt. Hardop gegierd.

15 likes

Ja maar ook, je wéét toch dat je mannen directe instructies moet geven ipv vage hints als je iets gedaan wilt krijgen. Als ze gewoon vraagt: “zou jij het bed beneden willen afhalen?” Had hij dat onmiddellijk gedaan.

2 likes

Ja wtf?! Ook nog eens in het bijzijn van Mathijs

2 likes

ughh geilbert

4 likes

Dit is wel echt juicy

1 like

Mag toch hopen dat Els daar ter plekke de beste man even op zn plek zet, engerd

8 likes

Afl 15

Hier ook hahaha. Even laten zien hoe jong en stoer hij wel niet is. Ook helemaal gepland ‘kijk het wel even laten zien op de tv’

Moest ook hard oplachen bij Hanneke. Dingen die ze mist aan Nederland: Tikkie 🥹

8 likes

Wow zij lijkt écht op piertje

6 likes

Hans

Vooral dat zit-dansen van hun allebei op de bank :rofl: om te gieren

11 likes

Oke ik vind Monique ook niet meer leuk.
Dat passief-agressieve is echt een afknapper.
En Hanneke praat alsof ze per woord moet betalen. Zo’n geforceerd toontje ook vaak. Achteraf had zij er ook een groot aandeel in dat het met de eerste man zo doods was, denk niet dat zij ooit een sprankelend gesprek gaat voeren met een man.

30 likes