B&B vol liefde #3

afl 14&15

Aaaah op de een of andere manier word ik zo geïrriteerd van hoe SAAI Hanneke is. Breng zelf een gesprek op gang dan ipv achter elke zin hihihi te zeggen en wow crazy mn wildest party ooit is après ski!!!

Hier ook hardop gelachen om Hans die ineens Armin van Buren opzet hahahaha

17 likes

Dit was echt een top moment, vooral ook haar verbaasde blik die ze amper kon verbergen.

1 like

Die Monique is ook wel een bijzonder figuur hoor. Wat een zeikerd.
En die Hanneke is zoooo saaaaai. Hoe ze daar ook stond in die apres ski en dan doen alsof haar leven zo leuk en wild is. Aubbbbb

7 likes

Trouwens even over Elsje en die enge Gilbert… Ik heb nou geen top smaak in mannen maar die GILBERT!!! Kan me echt niet voorstellen om met hem te tongen bah bah

12 likes

Wat is dat ook voor gepraat over hengsten? Alsof zij een of andere dek merrie is ofzo.

6 likes

Hans t/m 15

Ik heb het idee steeds sterker dat hij alles zo enorm aandikt. Die man kan niet bijzonder koken, maar is chef-kok geweest. Zegt naar Armin van Buren te luisteren, maar zit er als een dooie naar te kijken. En dan dat van die spiritus op die autobanden etc. Ik denk dat het heel veel gebakken lucht is bij deze man!

9 likes

aflevering 16

jongens wat een heerlijke aflevering!!! de zuurheid van wim, de kinderen van claudia :heart_eyes:, de plottwist bij klaas, de serenade van hans, de vooruitblik bij elsje (go mathijs!!!)
ik had na dat saaie hersendode geniks bij hanneke, andre en monique dinsdag geen zin meer om te kijken maar het is weer helemaal terug!!!

21 likes

Spoilers! Dit is aflevering 16 toch? En niet 15

6 likes
Afl. 16

Haha oke ik ben echt alleen maar aan het zeiken, maar wat is Klaas toch kut. Die nieuwe vrouw vind ik ook tering irritant, maar hij vindt haar natuurlijk weer helemaal geweldig? Ik snap niet waarom Karine dan too much was, deze vrouw is echt minstens zo intens (en ik vond Karine juist wel leuk, niet weer zo’n typische KLM-vrouw).

Edit; en verrassing; Klaas’ dochter vind ik ook al stom

10 likes

Klaas afl 16

ik vind het echt heel kut om te zien dat marja helemaal blij is na de kusjes en hij dan in zijn stukjes heeft over haar wegsturen

23 likes

Ja dat vind ik ook zo rot!

1 like

Ugh ja ‘in het moment voelde het goed om haar te kussen’ terwijl hij al wist dat hij haar zou wegsturen

7 likes

Alf. 16

Hahaha dat zure hoofd van Wim :two_hearts: Ga toch lekker alleen maar nee het hoeft niet meer.

Klaas is echt een eikel. Hij had al met zijn dochter besproken dat er geen spark is maar hij zoent haar nog wel. Na het wegsturen zei hij dat hij blij was dat er nog geen gevoel was. Waarom zoen je haar dan?

En wat een vreemd verhaal bij die man bij Elsje. Lang samen, kinderen, verhuizen naar Zweden en dan zonder al te veel uitleg uit elkaar?

14 likes

Nou karine was wel echt next level delulu hoor. Op je auto schrijven k :heart: k. Daar al praten alsof je er gaat wonen, en binnen een uur iemands toiletkastjes doorspitten en zijn parfum opspuiten vind ik echt fucking creepy. Die was bij mij ook meteen rechtsomkeert gegaan.

13 likes

Aflevering 16 monique

Ik moet zeggen dat ze wel ineens ‘leeft’ met Peter!

5 likes

16 Ja zo komt ze ineens zoveel leuker over. Ik snapte alleen niet waarom ze dan niet gewoon overdag met hem op pad ging en in de avond naar het concert. Als je het echt een leuke band vind is dat toch een superleuke date.

15 likes

Hij wilde er niet veel over kwijt maar het klonk mij alsof ze er van de een op de andere dag met een ander vandoor was gegaan.

4 likes

Nou volgens mij stond dat geurtje gewoon op het toilet en dat met die hartjes lijkt me een beetje een (flauwe) grap. Ze was overduidelijk heel zenuwachtig. Ik vind Klaas gewoon echt een onsympathieke man

9 likes

oh ik vind het echt reuze meevallen met zijn kutheid, wel ruk dat hij haar verkeerde indruk gaf door zijn gedrag de avond voorafgaand, maar ik kan me dat ook ergens wel voorstellen dat je nog steeds aan het twijfelen bent en dan toch dingen uitprobeert om te zien of er meer in zit. Vind hem iig elke keer duidelijk en netjes zijn gevoel overbrengen en mensen niet lang aan het lijntje te houden

3 likes

lijkt me wel begrijpelijk ook dat je op tv niet over je ex-partner/moeder van je kinderen wilt spreken in die zin, ook rekening houdend met wat je je kinderen vertelt hebt

6 likes