B&B vol liefde #3

Ben wel echt trots op Magda, hoppa twee close vrienden erbij en misschien wel meer met Gene, echt mooi resultaat!!

Ze zag er ook mooi uit in die kleding en make-up.

24 likes

Oh nee ik was er echt heel goed op gegaan als ze daar als Shirley 2.0 met zwart geverfd haar had gezeten en alleen maar daggers naar Daniel had gegooid en kut opmerkingen over het leeftijdsverschil had gemaakt.

Maarja dat ben ik.

4 likes

ja voor ons/de kijker sws maar voor haar als persoon is dit wel de beste andere kant van haar uitgebreide spectrum denk ik :joy:

5 likes

Idk ik vond haar eigenlijk labieler dan ooit overkomen met dat gejuich, alsof ze zichzelf aan het overtuigen was.

Ons Shirl zag er top uit trouwens :heart_eyes:

En ik vond Daniel echt heel lelijk onder studio licht dus ik ben blij dat het zo’n loser is ook.

10 likes

Ja ik vond Renske echt minder oke overkomen dan daar in Tsjechië, niks echts aan dat gekke gejuich en ik ben trots op mezelf woehoe. Zou dat niet blij en enthousiast noemen

9 likes

Love ook hoe hij zijn liedje nog probeerde te pushen maar Eveline het resoluut afkapte. Succes met je liedje Bart :wave:

13 likes

Die baby is er al lang toch?

Ach wat een leuk wholesome verhaal bij Magda. Die vriendschap met die twee hele verschillende mannen en dan dat cadeautje van Gene

5 likes

Ik vatte vangnet op als over daniel heen komen. Maar wat je zegt kan inderdaad, meer het commentaar van iedereen.

Maar niemand heeft het over Petra en Lieske!! :smiling_face_with_three_hearts: Had echt verwacht dat die 2 elkaar nooit meer zouden zien maar niets is minder waar. Magda heeeel ontroerend :heart: Maar wel beetje anticlimax, eerst iedereen helemaal joelen toen Rob die deur uit kwam en dan ‘‘maar het is niks geworden’’

Ik had Margot echt meer gegund, wat een zak die Rob. Ook helemaal in de verdediging schieten meteen. Ingrid ook trouwens. Je zag die ogen alweer vuur spuwen.

Ik vind Leonie juist onnatuurlijk presenteren en ze spreekt veel namen zo Hollands lelijk uit. IELLIEJA. SJEHNUH.

10 likes

@Zemraluani @Druppels ja misschien hebben jullie ook wel gelijk, magda rob en gene gaven me sowieso hartjes in mn ogen, ik vond daniel & danique en illya & sylwia en ook opeens cute namelijk

3 likes

Echt?? Hoe dan? Zelfs als dat geen liefde zou worden klikte die toch zĂł goed dat daar altijd wel een vriendschap in zou zitten

14 likes

Jaa maar als je niet in hetzelfde land woont moet je wel echt moeite doen en het is ook zo’n standaard zinnetje wat iedereen zegt als iemand weggaat. 9 van de 10 keer komt daar niets van. Net als JP met al z’n ‘vriendschappen’.

3 likes

:angry: Ik vind ‘t juist superleuk dat je haar accent hoort en dat ze dit niet verbergt

13 likes

Ja en Sharon sprak ze ook op zijn Nederlands uit (Sjaa-Ron)

ja ik kan me juist wel in jou kijk vinden, ik denk ook dat Renske shit over zich heen gekregen heeft en ja dit was een beetje uitbundig en vast ook uit ongemak, maar ik leef nu ook wel weer een beetje met haar mee dat ze zich waarschijnlijk lastig een houding kan geven en deze ‘vrolijke kant’ dan misschien voor haar nu het meest prettige is. Iig fijner dan zo helemaal de controle kwijt in het verdrietige en gekwetste

7 likes

Ik denk dat hoewel ze soms beetje té enthousiast over kwam Renske misschien juist wel meer in haar kracht staat door wat meningen die ze nu wel meekrijgt van anderen. In die twee weken bij Daniel kon ze natuurlijk volledig in haar eigen belevingswereld wegglijden, elke kandidaat was haar concurrent dus daar nam ze toch niks van aan. De afgelopen weken zal ze genoeg shit over haar heen hebben gekregen maar ook genoeg mensen die zeggen joh meid jij hebt helemaal gelijk wat is Daniel toch een sukkel. Ik denk dat als je haar in het positieve naar haar mening voedt dat ze dus zo hyper was. Leuker om te zien in elk geval dan al haar tranen in dat spookhotel

5 likes

Ik had juist het idee dat Renske telkens op het punt stond om in huilen uit te barsten.

23 likes

Ik had toch gehoopt op iets meer sensatie en moddergooien, maar helaas.

4 likes

Ja en die lach tijdens het filmpje en toen D&D aan het zoenen waren was geforceerd en ingestudeerd. Van binnen voelde ze vast het tegenovergestelde. Die is er echt nog lang niet overheen. Renske is enorm labiel en de deelname aan dit programma heeft haar denk ik meer kwaad dan goed gedaan.