B&B vol liefde #3

Ik vind Renske bij rtl tonight juist leuk overkomen en ook fijn om te horen dat ze nazorg van het programma krijgen

2 likes

En Ilya en sylwia zien er ineens heel leuk uit samen :hushed:

4 likes

Zie online nu een filmpje voorbij komen van Boulevard met een soort interview met Eveline. Ze zegt oa dat de relatie buiten de camera’s helemaal niet zo leuk was en dat Bart het wel allemaal mooier doet overkomen op de socials.

Je zag al wel in de reunie dat er allemaal veel meer achter schuilde. Ze leek zich echt in te houden en die Bart vond ik vanaf moment 1 al echt zo’n nare man. Goed dat het niks is geworden denk ik.

19 likes

Maar ff, Eveline vind ik een leuke kandidaat maar die is in alle eerlijkheid denk ik ook geen winnend lot uit de loterij hoor. Drie keer getrouwd geweest, compleet in shock dat een deelnemer zegt: ik kan op termijn mijn huis verkopen en verhuizen maar dan nu zelf op de reĂŒnie wel vertellen dat ze in de laatste paar maanden met iemand samen is gekomen (want laten we wel wezen, voorjaar opnames, drie maanden een relatie en in augustus reunie opnames laat enkele maanden over) en daarmee nu al een pand te hebben gekocht wat in november wordt overgedragen. Ik vind Bart ook een kwal, maar Eveline is ook niet de heilige die hier wordt geschetst.

44 likes

Nee ik heb al vaker gezegd dat Eveline precies de kandidaten kreeg die ze verdient :sweat_smile:. Vind die vrouw echt een simpele ziel.

18 likes

Ik snapte haar obsessie met Bart sowieso nooit. Vond die andere man veel leuker die er op het laatst was. Maar snap dat ze gewoon heel erg om haar emoties heeft gezeten vanwege de dood van haar vader en eerlijk, dat is waarschijnlijk de reden geweest dat ze dacht dat ze verliefd op hem was.

Ik vind Sylwia en Illya zo fascinerend haha. Eigenlijk zijn ze stiekem toch wel leuk samen. En omg Magda en Gene zooooo ontzettend cute. De gehaakte doudou! I mean come on, dit is toch een ontzettende leuke attente man? Ik kon ook echt wel aan haar zien dat ze hem leuk vindt. Petra en Lieske vind ik ook ontzettend leuk samen. Hoop echt dat daar toch nog wat uitkomt

12 likes

Nou idd. En al die mannen die zo gek op haar werden. Snap het niet.

2 likes

Ja, maar zoals ik het begrijp hebben ze het al fijn samen en hoeft er van hun niet per sé zoveel meer uit te komen dan dit. Ik vind deze uitkomst leuk :heart:

Ze doen me denken aan een oudoom van mij en zijn vriendin. Die hebben elkaar op latere leeftijd ontmoet en lieten een beetje in het midden of ze een stel waren of besties, terwijl ze wel van elkaar hielden, samen op vakantie gingen en bij elkaar bleven slapen. Ze noemden elkaar aan het einde van hun levens toch wel levenspartner.

2 likes

ja dat vond ik dus ook. het zal wel een combi zijn van fake it till you make it en semi manisch overschreeuwen (waar inderdaad ook wel van zie dat het manisch is :joy:), en wel echt op een goede weg zijn naar het hele avontuur verwerken en zelf oké zijn. het is ook pas net een paar weken dat ze voor het laatst op tv was dus kan me voorstellen dat iemand zo gevoelig als zij ~het internet ook nog niet helemaal verwerkt heeft. nja hopelijk komt het guuud met haar allemaal.
@loviedovie ja ff een reality check gekregen, dat zal haar ook wel goed doen. ook over haar eigen gedrag btw, als dat van liefdevolle omgeving oid komt.

3 likes

Bart & Eveline: Ik vond het dus ook heel raar dat Bart blijkbaar niets wist van haar nieuwe relatie (of was het dat hij dat wel wist, maar alleen niet van haar plannen om met hem iets te kopen etc). Ze zei heel kattig iets van ‘ja dat weet jij nog niet!’. Hoe je ook uit elkaar bent gegaan, ik vind het wel gek dat je dat dan niet even van tevoren tegen die persoon hebt gezegd. Nu werd hij wat dat betreft wel echt voor het blok gezet. Hoe stom ik Bart verder ook vind hoor, dit vond ik wel raar.

5 likes

Al vraag ik me wel af of ze die reality check heeft gehad hoor? Op dit forum zie ik indd veel kritische reacties op haar gedrag, maar op “gewone” social media ook wel echt veel support voor haar. Ik denk dat er ontzettend veel mensen/vrouwen in Nederland haar gedrag ook wel semi-normaal vonden, omdat zij zelf ook zo zijn. Dan is het natuurlijk ook wel makkelijk om je daardoor gesteund te voelen en alle kritische reacties maar gewoon “haters” te noemen.

5 likes

haha ja dat is waar :joy: hoop dat er in haar omgeving ook wel mensen zijn die haar delulu wat temperen?? of misschien zijn die zelf ook allemaal zo idd

1 like

Zag net ergens op de insta dat Arie Renate mee uit eten heeft gevraagd en ze had er zin in!

28 likes

Ik zag en zie het nog steeds niet bij Danique en Daniel. Ik denk ook wel dat dat komt omdat 90% van zijn screen tijd aan Renske op is gegaan en er weinig zat tussen “jacuzzi avond” en “door zijn appartement in aanbouw wandelen waar misschien wel een kinderkamer kan komen”. Je bent als kijker compleet niet mee gegaan in hun verhaal, terwijl dit bijvoorbeeld bij Moniek en Dick wel het geval was

22 likes

Ja klopt idd! Ineens was er die verliefdheid dat je dacht huh waar komt dit vandaan

1 like

Huh, wat is dit nou voor combi! Renate is de rode meegaande vrouw bij JP toch? Nou leuk voor hun, hoop dat ze het leuk hebben. Ik ben vooralsnog heel verbaasd

1 like

Wie is Arie ook alweer?

1 like

Wat een tyfuszooi! Bij Eveline

12 likes

Ooh dank je, die heb ik gemist want toen was ik op vakantie!

3 likes

5 likes