Love haar sowieso
Waarom zouden ze dit doen? Die vrouw nog ff een trap na geven? Heeft ze toch echt niet verdiend, er valt haar toch niks te verwijten hierin?
Robin en Pearl zijn toch echt de leukste verrassing van dit seizoen. Op voorhand denk je: wie bedenkt dit, een vrouw uit Suriname met zoân hork in Zweden.
sowieso was er soms best een gek abrupte overgang van de ene antwoord naar de volgende vraag aan heel iemand anders.
Vind wel echt dat Elsje het heel netjes vertelde, met emotie maar zonder die pannenkoek naar beneden te halen (wat ook wel terecht zou zijn maar toch)
Eens, Gilbert is niet de verantwoordelijkheid van Elsje. Laat hem zich maar verantwoorden voor wat er is gebeurd. Elsje lijkt mij echt een leuke en sterke vrouw en dat ze netjes hierover praat op tv, bevestigt voor mij het beeld dat ik van haar had. Ik had, op basis van wat ik van haar in die twee seizoenen heb gezien, niks anders van haar verwacht.
De Vlaamse winter vol liefde staat op videoland ![]()
Youâre INN for a treat.
(Maar dit âwoordgrapjeâ is misschien te vroeg als je nog niet begonnen bent met kijken
)
Spoiler alert: dit gaat ook de komende 3 afleveringen nog zo door ![]()
Die eerste vrouw bij die man in IJsland, mijn god⊠Echt NIETS is goed?? Flikker dan gewoon op naar huis ofzo.
Vraag me ook af hoe hij dat wat betreft woonsituatie voor zich ziet aangezien hij dus niet echt een vaste woonplek heeft?
Nu al moe van
Wel 10 punten voor het zure matten mopje ![]()