B&B vol liefde #3

Wel 10 punten voor het zure matten mopje :sweat_smile:

2 likes

De hoe is het nu met staat online? Iemand al gekeken? Ik ben nu op de helft.

Ik ben er even snel doorheen gegaan, sommige mensen interesseren me niks, anderen vind ik wel leuk.
Ik vind Ilya en Silwia nog steeds een raar stel.

Verrassend dat Astrid en man nu in Spanje wonen! Vond het echt zo’n oostenrijk-fanaat!

Ik las over het nieuwe seizoen ook alweer wat juice, ben benieuwd.

4 likes

Welke juice? :smirk:

3 likes
juice

Dat de man op Bonaire verschillende kandidaten heeft lastig gevallen met seksuele opmerkingen waardoor die naar huis zijn gegaan, en dat hij ook nog getrouwd is, bewust zodat hij een erfenis kan opstrijken.

5 likes

Terugblik aflevering

Jeetje best veel hebben nu een relatie!

Ik kan nog steeds niet tegen Magda die praat over haar overleden man met die waterige oogjes :pleading_face:

Heb wel zin in het nieuwe seizoen!

11 likes

Bij JP zag het er weer heel nep en onoprecht uit.
En de vrouw van Petra is mooi zeg, echt leuke knappe vrouw.

10 likes

Ja en zieke cringe ook bij ilya en silwia
Met die fotoshoot omg 🫣
En toen werd Leendert ineens nog uit de caravan getoverd

Werd btw ook helemaal naar van Brams omschrijving van zijn kettingzaag ongeluk :confounded: heb maar snel ff doorgespoeld

3 likes

Ja, slechtste verrassing ooit.

3 likes

Lieske bij JP vond ik ook verrassend, maar eigenlijk ook weer niet.

Leuk dat er zoveel stellen uit zijn ontstaan! En goede vriendschappen ook. Heb zin in het nieuwe seizoen.

2 likes

Ik zie JP echt heel vaak op het terras zitten bij ons in het dorp, wel altijd met vrouwen. Wat vinden ze toch allemaal zo interessant aan hem

3 likes

Let’s go :dancer:

4 likes

Jaaaa kan niet wachten om te gaan kijken vanavond

2 likes

Fred wil iedereen

3 likes

Wat vreselijk dat ai selfie cadeau bij Timothy en hijzelf vindt het nog leuk ook

11 likes

Ik vind het ook een beetje eng om zoiets te maken wanneer je elkaar nog helemaal nog niet kent. Maar hij leek er inderdaad wel blij mee…

Was wel impressed hoe veel mensen er waren bij Frank voor zijn ‘laatste zonsopgang als vrijgezel party’ - Ik heb 1,5 aflevering gekeken en hij lijkt mij echt een vreselijk man (in vreselijke blousjes)

3 likes

Hahahhaa die Ceciel bij Fred is zo emotieloos in haar gezicht. Alles hangt op half 7 door de fillers.

12 likes

Haha ja wat afschuwelijk! Maar is dit niet die man met volkszangerambities? Ik denk dan meteen dat hij dit misschien al doet om op te vallen, maar misschien ben ik te zuur haha

3 likes

hahahaha ik dacht echt dat zij een slaappil had genomen of zo

5 likes

Hij heeft een latex Halloween masker hoofd.

24 likes