B&B vol liefde #3

Komt niet vaak voor dat de reünie gewoon saaier is dan de afleveringen zelf :yawning_face:

4 likes

Reunie Elsje

Ik snap wel dat ze haar niet meer overstuur willen maken maar IETS. Door zijn gedrag heeft ze zich bijna niet open gesteld naar de andere mannen.
Snap ook niet dat ze hem nog zendtijd gaven. Dat stukje voegde echt precies niks toe.

19 likes

Ik had wel het idee dat hij wat afgevallen was. Misschien van de stress? Ik vind het een enge rare man, maar ik krijg dan toch ook wel een beetje medelijden. Iemand die makkelijk door het leven glijdt, krijgt meestal niet dit soort rare eigenschappen.

3 likes

Reünie

Tranen met tuiten bij de bruiloft van Robin en Pearl :sob::heart:

11 likes

Reunie Yasmine

Samenvatting

Ben ik een enorme sour puss als ik een beetje schrik van de zwangerschap van Yasmine? Zo’n jonge meid en dan al zo snel zwanger in een nieuwe relatie? Ik snap dat het leven soms anders loop dan gepland en vind het mooi te zien dat ze er zo blij mee is, maar och och meisje…

Sidenote: ik vind 25/26 dus NIET te jong om moeder te worden, maar ik schrik er wel van als dat al zo snel in een nieuwe relatie is.

12 likes

Her body her choice toch, het zal misschien niet gepland zijn geweest maar goed ja iedereen maakt daar een andere keuze in

6 likes

Heb jij gejankt bij Robin en Pearl?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dit zoo mooi 🥹
Vooral ook omdat ze zo verschillend zijn.
Net als Claudia en Victor, ook zo verschillend. Als je ondanks die verschillen zo gek bent op elkaar is het tenminste écht.
Dat André en Debbie niks geworden is verbaasde me niets, dat paste juist veel te goed op papier (ze houdt ook van de keuken!!) en was daarmee veel te verstandelijk.

Ik vind het wel jammer dat Hans het niet is geworden bij Claudia. Ik vind hem heel aantrekkelijk. :nerd_face:
Lief dat hij eerlijk zei dat hij het lastig vond.

8 likes

Oh en Hanneke, wat een vreselijke outfit.
Sorry maar dit snap ik echt niet. Dit is je kans om het beeld dat iedereen van je heeft een beetje recht te zetten en dan kom je hiermee. En dan wel praten over het gebrek aan seks maar nee dat ligt niet aan haar hoor.

Echt niet.

3 likes

Haha wtf vind dit zo vals, ze trekt gewoon iets aan waar ze zich prettig invoelt wss? Ik vond haar afleveringen ook saai, maar waarom zou ze zich in de reünie anders moeten voordoen/kleden? Waarom zou ze zichzelf moeten veranderen, omdat een stel rando’s op het internet haar saai vinden? Let a girl live haha

63 likes

Ik had eigenlijk half verwacht dat André daar op die bank zou zitten met zijn ouders en dat z’n moeder het woord zou doen, haha.

10 likes

Ze wil zo graag laten weten dat ze in het echt veel leuker is dan in de afleveringen. Minder gesloten etc maar deze kleding straalt júist geslotenheid uit. Dat is niet alleen mijn mening maar ook gewoon een feit, met bijv een V-hals kom je veel benaderbaarder over. Maakt niet uit maar als je dan zo graag wil laten zien dat je níet gesloten, saai, stijf etc bent een gemiste kans.

Maar ik vind haar ook gewoon een naar mens. Het ligt altijd aan de ander bij haar.

1 like

Wow heeft ze je persoonlijk iets aangedaan ofzo?

16 likes

Dus die meid moet een v-hals aandoen om jou ervan te overtuigen dat ze benaderbaar is? Nogmaals, wat boeit het haar wat anderen van haar vinden, zij is toch gelukkig met haar leven zoals het is?

Anyways, ik vond het in de reünie wel leuk om te zien dat ze zelf ook zegt dat ze veel leuker is als ze niet zo probeert rekening te houden met iedereen, en ook wel toegeeft dat ze soms iemand nodig heeft om haar uit haar schulp te trekken. Hoop wel dat ze niet te vaak mensen met externe appartementen voor de gasten (zoals Hanneke) gaan doen, dat limiteert toch wel vaak de échte b&b momenten ofzo

13 likes

Maar waarom moet Elsje die vragen beantwoorden? Laat Gilbert ze maar beantwoorden denk ik dan. Voor Elsje toch ook alleen maar pijnlijk

25 likes

Aan dit seizoen deden echt veel oprechte, leuke mensen mee vind ik. Levert wellicht niet de spannendste tv op, maar vind dat wel opvallen aan dit seizoen!

11 likes

Ja dat zou echt zomaar gekund hebben, kan er echt slecht tegen hoe weinig regie hij over z’n eigen leven lijkt te nemen.

6 likes

Ooooh pearl was echt een prachtig mooie bruid zeg, die bloemen! De jurk! Ze straalde :heart_eyes: echt heel lief hun twee!

24 likes

Miste alleen die beste vriendin van hem op de bruiloft

4 likes

En haar familie!

5 likes

Ah dacht haar kinderen wel te zien? Maar was ook wel meer gefocust op pearl zelf hahaha :heart_eyes:

3 likes