B&B vol liefde #3

Haha wtf vind dit zo vals, ze trekt gewoon iets aan waar ze zich prettig invoelt wss? Ik vond haar afleveringen ook saai, maar waarom zou ze zich in de reünie anders moeten voordoen/kleden? Waarom zou ze zichzelf moeten veranderen, omdat een stel rando’s op het internet haar saai vinden? Let a girl live haha

63 likes

Ik had eigenlijk half verwacht dat André daar op die bank zou zitten met zijn ouders en dat z’n moeder het woord zou doen, haha.

10 likes

Ze wil zo graag laten weten dat ze in het echt veel leuker is dan in de afleveringen. Minder gesloten etc maar deze kleding straalt júist geslotenheid uit. Dat is niet alleen mijn mening maar ook gewoon een feit, met bijv een V-hals kom je veel benaderbaarder over. Maakt niet uit maar als je dan zo graag wil laten zien dat je níet gesloten, saai, stijf etc bent een gemiste kans.

Maar ik vind haar ook gewoon een naar mens. Het ligt altijd aan de ander bij haar.

1 like

Wow heeft ze je persoonlijk iets aangedaan ofzo?

16 likes

Dus die meid moet een v-hals aandoen om jou ervan te overtuigen dat ze benaderbaar is? Nogmaals, wat boeit het haar wat anderen van haar vinden, zij is toch gelukkig met haar leven zoals het is?

Anyways, ik vond het in de reünie wel leuk om te zien dat ze zelf ook zegt dat ze veel leuker is als ze niet zo probeert rekening te houden met iedereen, en ook wel toegeeft dat ze soms iemand nodig heeft om haar uit haar schulp te trekken. Hoop wel dat ze niet te vaak mensen met externe appartementen voor de gasten (zoals Hanneke) gaan doen, dat limiteert toch wel vaak de échte b&b momenten ofzo

13 likes

Maar waarom moet Elsje die vragen beantwoorden? Laat Gilbert ze maar beantwoorden denk ik dan. Voor Elsje toch ook alleen maar pijnlijk

25 likes

Aan dit seizoen deden echt veel oprechte, leuke mensen mee vind ik. Levert wellicht niet de spannendste tv op, maar vind dat wel opvallen aan dit seizoen!

11 likes

Ja dat zou echt zomaar gekund hebben, kan er echt slecht tegen hoe weinig regie hij over z’n eigen leven lijkt te nemen.

6 likes

Ooooh pearl was echt een prachtig mooie bruid zeg, die bloemen! De jurk! Ze straalde :heart_eyes: echt heel lief hun twee!

25 likes

Miste alleen die beste vriendin van hem op de bruiloft

4 likes

En haar familie!

5 likes

Ah dacht haar kinderen wel te zien? Maar was ook wel meer gefocust op pearl zelf hahaha :heart_eyes:

4 likes

Love haar sowieso

6 likes

Waarom zouden ze dit doen? Die vrouw nog ff een trap na geven? Heeft ze toch echt niet verdiend, er valt haar toch niks te verwijten hierin?

Robin en Pearl zijn toch echt de leukste verrassing van dit seizoen. Op voorhand denk je: wie bedenkt dit, een vrouw uit Suriname met zo’n hork in Zweden.

16 likes

sowieso was er soms best een gek abrupte overgang van de ene antwoord naar de volgende vraag aan heel iemand anders.
Vind wel echt dat Elsje het heel netjes vertelde, met emotie maar zonder die pannenkoek naar beneden te halen (wat ook wel terecht zou zijn maar toch)

4 likes

Eens, Gilbert is niet de verantwoordelijkheid van Elsje. Laat hem zich maar verantwoorden voor wat er is gebeurd. Elsje lijkt mij echt een leuke en sterke vrouw en dat ze netjes hierover praat op tv, bevestigt voor mij het beeld dat ik van haar had. Ik had, op basis van wat ik van haar in die twee seizoenen heb gezien, niks anders van haar verwacht.

14 likes

De Vlaamse winter vol liefde staat op videoland :star_struck:

You’re INN for a treat.

(Maar dit “woordgrapje” is misschien te vroeg als je nog niet begonnen bent met kijken :sweat_smile:)

2 likes

Spoiler alert: dit gaat ook de komende 3 afleveringen nog zo door :sob:

Die eerste vrouw bij die man in IJsland, mijn god… Echt NIETS is goed?? Flikker dan gewoon op naar huis ofzo.
Vraag me ook af hoe hij dat wat betreft woonsituatie voor zich ziet aangezien hij dus niet echt een vaste woonplek heeft?

4 likes

Nu al moe van

3 likes