B&B vol liefde #3

Ja my god, die bovenlip kan ook niet meer bewegen :woman_facepalming:

2 likes

Sorry maar je zal maar een video maken en opsturen in de hoop de liefde te vinden en je ziet jezelf op tv terug met een reactie als: “ah nee veel te verwijfd, bah” of “hmm in eerste instantie krijg ik daar geen vreugdeplasje (?!) van” :joy: dat kan toch niet joh

13 likes

Ik schrok er ook van haha, dat RTL dat erin laat!

Wat een heerlijke kandidaten tot nu toe, wordt wel vermakelijk seizoen denk ik (ben pas in de 1e bezig)

3 likes

Dat dacht ik ook meteen. Ze praatte ook zo sloom. Die is vast lekker aan de alcohol en/of kalmeringspillen geweest om de zenuwen te dempen ofzo, haha.

Ben verder wel heel benieuwd hoe belangrijk Freds beeldjes voor hem zijn. Hij zei zoiets als “gasten kunnen ook uuuuren hier kijken hoe ik ze maak, vinden ze veel leuker dan naar het strand gaan”. Jaaaaaaa ja, of houd jij ze gegijzeld met je hobby en eindeloze “interessante” verhalen daarover?

11 likes

hahaha ja dat geloofde ik ook niet, sorry, wie gaat er nou de hele dag naast die vent staan met z’n tonijnen :joy:

18 likes

Ik vind het een combi van meerdere mensen. Maar kom niet verder dan Herman van Veen en Wim de Bie.

Waarom vind ik hem aantrekkelijk

1 like

Martin van Waardenberg, de Majoor uit Lunatik?

3 likes

Volgens mij wordt dit een goed seizoen. Vorig jaar vond ik de eerste paar afleveringen mwah, maar ik zit er alweer helemaal in nu

10 likes

Omg darkside

3 likes

Ik denk overigens juist dat Cecile veel ouder lijkt dan ze is, want ze werkt nog dus ze zal nog geen 67 zijn. Dat hele ‘leeftijd geheim houden’ en ‘een spuitje hier en daar’ is natuurlijk hoe ze zichzelf neerzet, maar ik denk wel dat je echt met haar kan lachen. Samen een lekker wijntje drinken onder een enorme zonnehoed

2 likes

Volgens RealityFBI is Ceciel 63.

3 likes

Is t wat jongens?

Ik ga vanavond beginnen denk ik, heb de winter niet gekeken dus het voelt een beetje of ik uit de b&b wereld ben

5 likes

Haha precies dit. Volgens mij heb ik de wintereditie niet gekeken door de Olympische spelen. En het trekt me nu wat minder om dit weer weken te volgen :sweat_smile:

3 likes

Ik heb winter ook niet gekeken en de zomereditie daarvoor niet afgekeken, maar ik vind dit seizoen echt veel interessanter (tot nu toe dan)

5 likes

Ik vind Caroline soort oma van Denise mbt uiterlijk
Zal lange blonde haar wel zijn.

Nu bij aflevering 3 en beter begin dan vorig seizoen.

Bij die ene vrouw maar 3 vrouwen op de video? Zou verwachten dat wel meer hebben gereageerd.

21 likes

Omg die Fred, wat een type!! Ik voel wel dat dit seizoen ons meer gaat brengen dan de vorige seizoenen. Ik heb hoop :pray:

7 likes

Ik heb bij die Nisha Tara echt het gevoel dat ze een witte vrouw van adel is (is ze ook) die een soort spiriwiri hippie cosplayed. Zeker toen ze aangaf dat veel van haar vrienden nu op Afrikaburn zijn. Naar mijn idee zijn dat van die types zoals de vrienden van de huismuts in Zuid-Afrika.

14 likes

Caroline heeft volgens mij ook kunstgras in de tuin :sob:

2 likes

‘Jij geeft mij geen toegevoegde waarde aan mijn avontuurlijke leven’ :fu:

Denk dat Ceciel echt een leuke vrouw is met humor maar je moet gewoon wat beter opletten omdat ze geen mimiek heeft

19 likes

Heb 2 afleveringen gekeken en zit er helemaal in, vorig jaar voelde ik m niet maar nu heb ik goede hoop op een smeuĂŻg seizoen. Bring the popcorn! :popcorn:

1 like