B&B vol liefde #3

r/bald

6 likes

Haha ja hier moest ik ook gelijk aan denken :joy:

1 like

Vind het zo’n afknapper als de bnb eigenaar niet meer de naam van de gast weet. Hoe moeilijk is het om je even goed in te lezen, zoveel mensen komen er niet

8 likes

:money_mouth_face:

Ok die Ceciel is 65+ dus

1 like

Ik vind Paul wel een cutie -tot nu toe-

9 likes

Wat een apart huis heeft die Caroline en waarom zitten ze de hele tijd binnen met de gordijnen dicht? Met al die honden die regelmatig een ongelukje hebben. bleh :grimacing:

Dat huis en die tuin (en die hond) van Paul aan de andere kant :heart_eyes:

2 likes

Ik dacht eerst dat het eerste filmpje bij Caroline van Thijzz was. :laughing:

1 like

Hahaha ja hoor, hij is een jonge god van 29 en 40 is een belediging :joy:

4 likes

Ja my god, die bovenlip kan ook niet meer bewegen :woman_facepalming:

1 like

Sorry maar je zal maar een video maken en opsturen in de hoop de liefde te vinden en je ziet jezelf op tv terug met een reactie als: “ah nee veel te verwijfd, bah” of “hmm in eerste instantie krijg ik daar geen vreugdeplasje (?!) van” :joy: dat kan toch niet joh

9 likes

Ik schrok er ook van haha, dat RTL dat erin laat!

Wat een heerlijke kandidaten tot nu toe, wordt wel vermakelijk seizoen denk ik (ben pas in de 1e bezig)

3 likes

Dat dacht ik ook meteen. Ze praatte ook zo sloom. Die is vast lekker aan de alcohol en/of kalmeringspillen geweest om de zenuwen te dempen ofzo, haha.

Ben verder wel heel benieuwd hoe belangrijk Freds beeldjes voor hem zijn. Hij zei zoiets als “gasten kunnen ook uuuuren hier kijken hoe ik ze maak, vinden ze veel leuker dan naar het strand gaan”. Jaaaaaaa ja, of houd jij ze gegijzeld met je hobby en eindeloze “interessante” verhalen daarover?

9 likes

hahaha ja dat geloofde ik ook niet, sorry, wie gaat er nou de hele dag naast die vent staan met z’n tonijnen :joy:

13 likes

ik dacht daar nog aan!! en toen dacht ik nahh maar nu ik het zo zie

maar er blijft toch nog iets anders specifieks in mijn hoofd i dunnooo

Ik vind het een combi van meerdere mensen. Maar kom niet verder dan Herman van Veen en Wim de Bie.

Waarom vind ik hem aantrekkelijk

1 like

Martin van Waardenberg, de Majoor uit Lunatik?

3 likes

Volgens mij wordt dit een goed seizoen. Vorig jaar vond ik de eerste paar afleveringen mwah, maar ik zit er alweer helemaal in nu

10 likes

Omg darkside

3 likes

Ik denk overigens juist dat Cecile veel ouder lijkt dan ze is, want ze werkt nog dus ze zal nog geen 67 zijn. Dat hele ‘leeftijd geheim houden’ en ‘een spuitje hier en daar’ is natuurlijk hoe ze zichzelf neerzet, maar ik denk wel dat je echt met haar kan lachen. Samen een lekker wijntje drinken onder een enorme zonnehoed

2 likes