B&B vol liefde #3

Volgens RealityFBI is Ceciel 63.

3 likes

Is t wat jongens?

Ik ga vanavond beginnen denk ik, heb de winter niet gekeken dus het voelt een beetje of ik uit de b&b wereld ben

4 likes

Haha precies dit. Volgens mij heb ik de wintereditie niet gekeken door de Olympische spelen. En het trekt me nu wat minder om dit weer weken te volgen :sweat_smile:

3 likes

Ik heb winter ook niet gekeken en de zomereditie daarvoor niet afgekeken, maar ik vind dit seizoen echt veel interessanter (tot nu toe dan)

5 likes

Ik vind Caroline soort oma van Denise mbt uiterlijk
Zal lange blonde haar wel zijn.

Nu bij aflevering 3 en beter begin dan vorig seizoen.

Bij die ene vrouw maar 3 vrouwen op de video? Zou verwachten dat wel meer hebben gereageerd.

18 likes

Omg die Fred, wat een type!! Ik voel wel dat dit seizoen ons meer gaat brengen dan de vorige seizoenen. Ik heb hoop :pray:

7 likes

Ik heb bij die Nisha Tara echt het gevoel dat ze een witte vrouw van adel is (is ze ook) die een soort spiriwiri hippie cosplayed. Zeker toen ze aangaf dat veel van haar vrienden nu op Afrikaburn zijn. Naar mijn idee zijn dat van die types zoals de vrienden van de huismuts in Zuid-Afrika.

10 likes

Caroline heeft volgens mij ook kunstgras in de tuin :sob:

1 like

‘Jij geeft mij geen toegevoegde waarde aan mijn avontuurlijke leven’ :fu:

Denk dat Ceciel echt een leuke vrouw is met humor maar je moet gewoon wat beter opletten omdat ze geen mimiek heeft

16 likes

Heb 2 afleveringen gekeken en zit er helemaal in, vorig jaar voelde ik m niet maar nu heb ik goede hoop op een smeuĂŻg seizoen. Bring the popcorn! :popcorn:

1 like

Afl 5 zie ik hem met kippenbus. Niet meer sexy!

1 like

De adellijke hete aardappel in de mond verraadt genoeg haha. Echte trustafarian

7 likes

Oh ik had haar wel ouder ingeschat! Doordat ze zoveel heeft laten doen om jong te lijkt lijkt ze eigenlijk alleen maar ouder.

4 likes

Marv van Home Alone? :laughing:

2 likes

Ze is geen witte vrouw. Haar vader is Indiaas.

1 like

Begrijp ik nou goed dat Nisha Tara maar 3 aanmeldingen had?

Daar vond ik het wel op lijken.

2 likes

Ja bizar. Hoe zou dat komen? Ik vind haar echt leuker dan alle mannen die meedoen

1 like

Ik snap er ook niks van? Nu niet dus gedwongen iedereen komen die zich heeft aangemeld, echt kiezen kon ze niet

1 like

Jaaaa pls kijk!! Heb je recensies gemist bij winter vol liefde :wink:

Ik hoop wel dat ze bij Caroline ophouden met de hele tijd te laten zien waar die honden pissen en schijten, word daar een beetje onpasselijk van🤢 die honden hebben ook allemaal overgewicht volgens mij, superzielig.

11 likes