Iris
Sowieso de mannen die op haar hebben gereageerd vind ik echt ondermaats. Mooie stijlvolle vrouw en dan van die Jeroenen.
Sowieso de mannen die op haar hebben gereageerd vind ik echt ondermaats. Mooie stijlvolle vrouw en dan van die Jeroenen.
Afl 8 Caroline
Die opmerkingen van Arie naar Carolie met zijn âPaardenlulâ en ârespect moet je verdienenâ vond ik echt crazy. Niet dat ik Carolie zoân fantastische man vind, maar dan probeert hij iets te doen, is dit de reactie die hij krijgt. Sowieso snap ik niet waarom die man niet gewoon mag slapen als hij daar behoefte aan heeft en waarom hij daar als een gek van alles zou moeten schoonmaken (hondenpoep uit de tuin ruimen ieuw) en klusjes moet doen als hij op bezoek is.
maar de âpaardenlulâ ging niet over dat hij niets deed he? Hij gooide de troep (blaadjes) op een stuk wat Arie schoon had gemaakt. OkĂ© nog een wat overdreven reactie, maar ik snap Arie wel. Carolie doet naast zijn slijmpraatjes nou weinig om indruk te maken op Caroline
8
Daar heeft Arie dan verder toch niks mee te maken? Vond het ook absurd hoe hij tegen Carolie tekeer ging
Ik denk dat iedereen zich onwijs gaat zitten ergeren aan elkaar, ze doen daar letterlijk niks anders dan hondenpoep rapen. Ja als je dan zo op elkaars lip zit zonder enig entertainment/uitjes oid dan zou ik ook na drie dagen goed uit mn slof kunnen schieten om blaadjes die op de grond komen.
Aflevering 8 trouwens
Ik wil ook niet weten hoe die b&b van Caroline ruikt. Waarschijnlijk naar hondenpoep en warm plastic (al dat kunstgras in de felle zon). Ik snap ook niet dat ze de hele dag aan het poetsen en opruimen zijn maar dat het er nog steeds een teringzooi is. Vooral die keuken. Ze gaan nooit ergens heen, behalve naar het asiel. Echt een verstikkende situatie. Waar slapen de gasten eigenlijk?
Ik krijg er een heel benauwd gevoel bij inderdaad en ik vind haar en Arie allebei erg onprettige mensen.
Sleepy dude doet echt niks verkeerd, het is toch geen strafkamp? Laat hem lekker een tukje doen en daarna een lekkere maaltijd koken (kookt er tenminste nog iemand daar).
aflevering 8
team no one daar bij Caroline hoor. Ik vind haar niet echt een goede gastvrouw met dat ze nauwelijks iets voor die mannen geregeld heeft qua uitjes of lekker eten. Alleen maar dat getut in en rond dat huis wat nergens over gaat. Arie is net even te enthousiast de hele dag die poep aan het ruimen en Carolie vind ik ook gek hoor om als je net op bezoek bent al te gaan liggen slapen en niemand weet waar je bent.
Zei Caroline nou dat ze gezond leeft?
Ik ben bij aflevering 7 op Videoland maar jeetje wat zit daar een vervelende ruis/piep op de achtergrond?? Kan er bijna niet naar luisteren, heb er zelfs hoofdpijn van.
Edit: bij aflevering 8 ook!!
Ik ga zo stuk als ik bedenk dat mogelijk één van die kerels bij Eline aan het kerstdiner bij de familie van Josh V zou moeten zitten ![]()
![]()
Je kan het tuinhuis huren, dat is casa Caro en als je online zoekt zie je fotoâs. Dus niet in het vaste huis, maar je deelt wel de hondenpoeptuin ja
Ik ben pas bij aflevering 3 maar ik vind de verhaallijn van Caroline echt niet boeiend. En ze is ook heel irritant toxic qua eten, dat ze dan zegt dat ze heel de dag weinig gegeten heeft omdat Arie dan âs avonds gaat koken
en dan komt Arie met een heel normale portie AVG en dan is het van: daar doe ik 3 dagen mee. ![]()
ach zij is ook het schoolvoorbeeld van dat haar gezondheidsrichtlijnen niet werken
Ik ben nog maar bij aflevering 5 maar ik heb wel het idee dat er veel rijke mensen mee doen dit jaar. De b&b eigenaren bedoel ik dan. Timothy, Caroline, Paul, Iris, Thomas en Nisha Tara zitten er wel warmpjes bij volgens mij.
Ik heb nergens last van? Maar mijn televisie komt uit het jaar kruik dus misschien helpt dat
Haha ik moet ook zeggen dat mijn oren ook afgestemd lijken te zijn op die frequentie. Als mijn Fitbit klaar is met opladen kan ik het ook altijd horen
wat een verschrikkelijke man.
âIk denk dat ik haar veel kan lerenâ (oid) en âwat mijn ogen zien, maken mijn handen, ik heb gouden handjesâ
Heb hem afgelopen dagen al meerdere keren gequote dus wat dat betreft is het top tv. Maar ik zou het echt niet lang volhouden met zo iemand.
Hoop voor Iris dat er snel een leukere man komt zodat hij weg kan.
En die honden plassen daar ook op het kunstgras en dat ligt dan lekker in de zon te broeien ![]()
![]()
![]()
Iedere dag dat andere honden t-shirt van Arie ![]()