Ik ga zo stuk als ik bedenk dat mogelijk één van die kerels bij Eline aan het kerstdiner bij de familie van Josh V zou moeten zitten ![]()
![]()
Je kan het tuinhuis huren, dat is casa Caro en als je online zoekt zie je foto’s. Dus niet in het vaste huis, maar je deelt wel de hondenpoeptuin ja
Ik ben pas bij aflevering 3 maar ik vind de verhaallijn van Caroline echt niet boeiend. En ze is ook heel irritant toxic qua eten, dat ze dan zegt dat ze heel de dag weinig gegeten heeft omdat Arie dan ‘s avonds gaat koken
en dan komt Arie met een heel normale portie AVG en dan is het van: daar doe ik 3 dagen mee. ![]()
ach zij is ook het schoolvoorbeeld van dat haar gezondheidsrichtlijnen niet werken
Ik ben nog maar bij aflevering 5 maar ik heb wel het idee dat er veel rijke mensen mee doen dit jaar. De b&b eigenaren bedoel ik dan. Timothy, Caroline, Paul, Iris, Thomas en Nisha Tara zitten er wel warmpjes bij volgens mij.
Ik heb nergens last van? Maar mijn televisie komt uit het jaar kruik dus misschien helpt dat
Haha ik moet ook zeggen dat mijn oren ook afgestemd lijken te zijn op die frequentie. Als mijn Fitbit klaar is met opladen kan ik het ook altijd horen
wat een verschrikkelijke man.
“Ik denk dat ik haar veel kan leren” (oid) en “wat mijn ogen zien, maken mijn handen, ik heb gouden handjes”
Heb hem afgelopen dagen al meerdere keren gequote dus wat dat betreft is het top tv. Maar ik zou het echt niet lang volhouden met zo iemand.
Hoop voor Iris dat er snel een leukere man komt zodat hij weg kan.
En die honden plassen daar ook op het kunstgras en dat ligt dan lekker in de zon te broeien ![]()
![]()
![]()
Iedere dag dat andere honden t-shirt van Arie ![]()
Ik weet eigenlijk niet of Timothy nou zo rijk is of vooral probeert uit te stralen dat hij dat is.
Dat laatste anders ga je toch niet zo tof lopen doen met kaviaar als dronken snack en hoeveel dat wel niet kost per hapje. Hij zoekt een sugardaddy/BN’er-schap
Ik denk dat hij best wel tokkie is eigenlijk. Ook als je hoort hoe hij praat.
Dat sowieso maar je hebt ook rijke tokkies, weet alleen niet of hij daaronder valt of meer onder de modale tokkies.
Afl 5-6
M’n narcisten-alarm gaat echt af bij die Edwin bij Iris. Zo vol van zichzelf, vindt zichzelf echt een god die bewonderd moet worden, maar dat dan proberen te verhullen door zogenaamd bescheiden te doen, bleh. Ik denk dat dit echt een super toxische man is.
Sowieso modaal wannabe rijk
Afl 9
Huh volgende Videoland aflevering alweer de laatste bij die Tara Nisha?
moet je even in een spoiler zetten, want gaat over aflevering 9-10
Ja, zij had drie mensen uitgenodigd, dus vandaar. Ik vind het wel leuk dat er dan meer vaart in zit. Ben ook benieuwd of ze dan uiteindelijk langer hebben met elkaar of dat zij iets eerder uit het programma is
Aflevering 9
God die Fred! Hij denkt echt dat hij helemaal de shit is he. Een vrouw moet zich 100% gedragen zoals hij dat wil en dat lijkt hij ook totaal normaal te vinden? Heel bijzonder
Jezus wat is er mis met die vrouwen die voor Fred komen, die hebben allemaal het gevoel voordat ze hem hebben ontmoet dat ze de ware voor hem zijn. Hopelijk houden ze van vrijen zonder handschoenen.