En wéér stellen de mannen geen vragen he. Pfffff
Die drugskikker met zn prince albert bij Eline spant wel de kroon ja
Same! En dat 'ie er dan nog erbij zei dat ze dat zij dat vast ook wel fijn vinden om dat te mogen doen??? Echt mijn droom om je vaatwasser in te laden en te zeggen dat je je sokken op moet ruimen inderdaad
Misschien zoekt hij wel gewoon een vrouw die hem lekker commandeert ![]()
Maar Paul zoekt toch gewoon zo’n typische boomer vrouw waarvan de kinderen uit huis zijn die het heerlijk vindt om nu haar vent te bemoederen. En hij vindt het fijn om bemoederd te worden. Denk dat er zat van die leeftijd zijn die daar heel blij van worden, nou you do you haha (maar ik ben nog maar bij afl 3 dus misschien verandert mijn mening nog
)
Voor wie nog niet zo ver is, afl 8 is echt goud jongens! Daar gebeurt heel veel.
Ik vind Boy Nando echt zo’n Donald Duck schurkennaam
![]()
afl 5
Omg ja. Ook dat hij alleen maar over zichzelf blijft praten bij de dierenarts terwijl ze gewoon voor haar kat probeert te zorgen. Ik zou er daarna al helemaal klaar mee zijn.
Wat is het leuk dit jaar hè! Echt goed gecast!
Iris
Sowieso de mannen die op haar hebben gereageerd vind ik echt ondermaats. Mooie stijlvolle vrouw en dan van die Jeroenen.
Afl 8 Caroline
Samenvatting
Die opmerkingen van Arie naar Carolie met zijn “Paardenlul” en “respect moet je verdienen” vond ik echt crazy. Niet dat ik Carolie zo’n fantastische man vind, maar dan probeert hij iets te doen, is dit de reactie die hij krijgt. Sowieso snap ik niet waarom die man niet gewoon mag slapen als hij daar behoefte aan heeft en waarom hij daar als een gek van alles zou moeten schoonmaken (hondenpoep uit de tuin ruimen ieuw) en klusjes moet doen als hij op bezoek is.
maar de ‘paardenlul’ ging niet over dat hij niets deed he? Hij gooide de troep (blaadjes) op een stuk wat Arie schoon had gemaakt. Oké nog een wat overdreven reactie, maar ik snap Arie wel. Carolie doet naast zijn slijmpraatjes nou weinig om indruk te maken op Caroline
8
Daar heeft Arie dan verder toch niks mee te maken? Vond het ook absurd hoe hij tegen Carolie tekeer ging
Ik denk dat iedereen zich onwijs gaat zitten ergeren aan elkaar, ze doen daar letterlijk niks anders dan hondenpoep rapen. Ja als je dan zo op elkaars lip zit zonder enig entertainment/uitjes oid dan zou ik ook na drie dagen goed uit mn slof kunnen schieten om blaadjes die op de grond komen.
Aflevering 8 trouwens
Ik wil ook niet weten hoe die b&b van Caroline ruikt. Waarschijnlijk naar hondenpoep en warm plastic (al dat kunstgras in de felle zon). Ik snap ook niet dat ze de hele dag aan het poetsen en opruimen zijn maar dat het er nog steeds een teringzooi is. Vooral die keuken. Ze gaan nooit ergens heen, behalve naar het asiel. Echt een verstikkende situatie. Waar slapen de gasten eigenlijk?
Ik krijg er een heel benauwd gevoel bij inderdaad en ik vind haar en Arie allebei erg onprettige mensen.
Sleepy dude doet echt niks verkeerd, het is toch geen strafkamp? Laat hem lekker een tukje doen en daarna een lekkere maaltijd koken (kookt er tenminste nog iemand daar).
aflevering 8
team no one daar bij Caroline hoor. Ik vind haar niet echt een goede gastvrouw met dat ze nauwelijks iets voor die mannen geregeld heeft qua uitjes of lekker eten. Alleen maar dat getut in en rond dat huis wat nergens over gaat. Arie is net even te enthousiast de hele dag die poep aan het ruimen en Carolie vind ik ook gek hoor om als je net op bezoek bent al te gaan liggen slapen en niemand weet waar je bent.
Zei Caroline nou dat ze gezond leeft?
Ik ben bij aflevering 7 op Videoland maar jeetje wat zit daar een vervelende ruis/piep op de achtergrond?? Kan er bijna niet naar luisteren, heb er zelfs hoofdpijn van.
Edit: bij aflevering 8 ook!!