B&B vol liefde #3

Aflevering 4
Die vrouw bij Paul die wegging omdat ze dacht dat ze afgewezen ging worden :grimacing:
Maar ik denk dat hij nog wel andere leuke vrouwen gaat krijgen

4 likes

Touché touché hahaha

Timothy doet me hier aan denken. Ik vind het wel grappig om naar te kijken.

49 likes

Ja en ik kreeg ook plaatsvervangende hoofdpijn van hoe strak die vlecht zit.

3 likes

Niet echt een fris type als je t mij vraagt

2 likes
afl 5

Jemig wat is die Edwin (bij Iris) een irritante vent

19 likes

Ja ik vond ook nog artikelen waarin zij geïnterviewd wordt en er heilig van overtuigd is dat het een vergismoord moet zijn omdat het een jongen met een hart van goud zou zijn.

Lijkt me (naast dat dit überhaupt super traumatisch moet zijn) erg pijnlijk om er daarna achter te komen dat hij blijkbaar ook een leven had waar jij niks van wist.

2 likes

Wow wat heftig zeg. Ik heb wel eens van iemand gehoord die iets vergelijkbaars had meegemaakt en zij werd toen ook niet echt op de hoogte gehouden door de politie (volgens mij is dat gebruikelijk) dus moest toen alle info over het dubbelleven van haar overleden man uit de media horen. Lijkt me heel moeilijk

Jezus, wat belachelijk.

Geloof inderdaad dat politie mbt delicten van de penoze heel slecht om gaat met de nabestaande.

2 likes

Ik vind Paul helemaal niet schattig sinds hij zei een vrouw te willen die tegen hem zegt dat ie zn jas moet ophangen.

6 likes

En wéér stellen de mannen geen vragen he. Pfffff

6 likes

Die drugskikker met zn prince albert bij Eline spant wel de kroon ja

5 likes

Same! En dat 'ie er dan nog erbij zei dat ze dat zij dat vast ook wel fijn vinden om dat te mogen doen??? Echt mijn droom om je vaatwasser in te laden en te zeggen dat je je sokken op moet ruimen inderdaad

6 likes

Misschien zoekt hij wel gewoon een vrouw die hem lekker commandeert :smirk:

1 like

Maar Paul zoekt toch gewoon zo’n typische boomer vrouw waarvan de kinderen uit huis zijn die het heerlijk vindt om nu haar vent te bemoederen. En hij vindt het fijn om bemoederd te worden. Denk dat er zat van die leeftijd zijn die daar heel blij van worden, nou you do you haha (maar ik ben nog maar bij afl 3 dus misschien verandert mijn mening nog :joy:)

9 likes

Voor wie nog niet zo ver is, afl 8 is echt goud jongens! Daar gebeurt heel veel.

4 likes

Ik vind Boy Nando echt zo’n Donald Duck schurkennaam :sweat_smile: :sweat_smile:

16 likes
afl 5

Omg ja. Ook dat hij alleen maar over zichzelf blijft praten bij de dierenarts terwijl ze gewoon voor haar kat probeert te zorgen. Ik zou er daarna al helemaal klaar mee zijn.

17 likes
afl 5

The Piss Chair

5 likes

Wat is het leuk dit jaar hè! Echt goed gecast!

12 likes