10
Jaaa die vooruitblik! Echt ongelofelijk toch die man?!
Toen hij ook weer begon over zijn eigen zoon… Jouw zoon leeft (godzijdank) nog, lul. En dat je er een moeilijke relatie mee hebt is zeer waarschijnlijk ook nog eens 100% aan jou te danken.
Jaaa die vooruitblik! Echt ongelofelijk toch die man?!
Toen hij ook weer begon over zijn eigen zoon… Jouw zoon leeft (godzijdank) nog, lul. En dat je er een moeilijke relatie mee hebt is zeer waarschijnlijk ook nog eens 100% aan jou te danken.
Ik mis de reality check podcast van gisteren? ![]()
Ik denk dat ze van dinsdag tot en met vrijdag doen i.p.v. maandag-donderdag!
Ik zie de podcast gewoon staan?
Op spotify of podimo?
Ik bedoel iig op podimo van afl 9, die is er denk ik nog niet
Oh sorry! Ik dacht dat je spotify bedoelde
Ja echt! Ik denk dit ook steeds. Ze lijkt daar zo erg op
Ja echt jammer ze zeiden steeds dat ze daar helemaal gelijk lopen met videoland. Maar wie weet komt ie nog
Aflevering 10
Nou als Paul op dit tempo door blijft gaan is het bij hem ook snel klaar ![]()
Edwin
Snap niet dat ze hem al zoveel dagen heeft laten blijven. Hoe hij ook meteen weer begint over zichzelf/zijn eigen kind terwijl zij het nota bene heeft over haar overleden kindje. En zo denigrerend met dat ‘knutselen’. Blehhg
Afl 9 volgens mij
Ik denk dat Caroline en Arie met elkaar eindigen, net als Debbie en Paul destijds. De seks of liefde spat er niet meteen vanaf, maar ze hebben het gewoon leuk samen en worden echt maatjes.
Ja denk je? Ik niet dat Caroline daar echt voor open staat. Ik zie ze eerder eindigen zoals die vrouw uit Frankrijk, die maatjes werd met Eugene maar geen relatie wilde.
9
Oja die had je ook nog! Ja dan eindigen zij zo idd!
11
Edwin, geen woorden voor die man
hij maakt mij zo boos afl 11
11
en dan ook nog uit z’n strot krijgen dat ze mooie diepgaande gesprekken hebben gehad. Nee, jij hebt over jezelf gepraat, dat is geen gesprek. Hij is echt alles wat er mis is met witte mannen op leeftijd. Hij zal toch een seconde van zijn leven een keer luisteren naar wat een ander zegt of had willen zeggen voordat hij er weer doorheen banjerde
Ja wat een gaslighterXL
Ik vergeet hem steeds ![]()
Ik vind het ook echt zo’n verschil met hoe Suus reageert. Zo eerlijk en volwassen. Ik weet zeker dat zij nog wel brieven gaat krijgen van vrouwen die haar leuk vinden overkomen
Afl 11