B&B vol liefde #3

Aflevering 10

Nou als Paul op dit tempo door blijft gaan is het bij hem ook snel klaar :sweat_smile:

Edwin :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: Snap niet dat ze hem al zoveel dagen heeft laten blijven. Hoe hij ook meteen weer begint over zichzelf/zijn eigen kind terwijl zij het nota bene heeft over haar overleden kindje. En zo denigrerend met dat ā€˜knutselen’. Blehhg

22 likes

Afl 9 volgens mij

Ik denk dat Caroline en Arie met elkaar eindigen, net als Debbie en Paul destijds. De seks of liefde spat er niet meteen vanaf, maar ze hebben het gewoon leuk samen en worden echt maatjes.

5 likes
reactie afl 9

Ja denk je? Ik niet dat Caroline daar echt voor open staat. Ik zie ze eerder eindigen zoals die vrouw uit Frankrijk, die maatjes werd met Eugene maar geen relatie wilde.

39 likes

9

Oja die had je ook nog! Ja dan eindigen zij zo idd!

4 likes

11

Edwin, geen woorden voor die man

16 likes

hij maakt mij zo boos afl 11

8 likes

11

en dan ook nog uit z’n strot krijgen dat ze mooie diepgaande gesprekken hebben gehad. Nee, jij hebt over jezelf gepraat, dat is geen gesprek. Hij is echt alles wat er mis is met witte mannen op leeftijd. Hij zal toch een seconde van zijn leven een keer luisteren naar wat een ander zegt of had willen zeggen voordat hij er weer doorheen banjerde

25 likes

Ja wat een gaslighterXL

8 likes

Ik vergeet hem steeds :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het ook echt zo’n verschil met hoe Suus reageert. Zo eerlijk en volwassen. Ik weet zeker dat zij nog wel brieven gaat krijgen van vrouwen die haar leuk vinden overkomen

Afl 11

9 likes

Zou Gordon ook kijken en bij Timothy denken ā€œverrek, dat ben ik in jongere jarenā€ :joy:

9 likes

Nahhh ik vind Gordon veel grappiger en gevatter eigenlijk. Dus hoop het niet :joy:

10 likes

en omgekeerd Timothy er wel beter uitzien

3 likes

EXCUSE ME?!

16 likes

Ik vind het best gek dat Eline haar overleden partner haar ex noemt. Ze waren toch samen op het moment dat hij overleed?

7 likes
11

Hahahahaha hoe hij ook die selfie nog maakt op z’n hurken bij de entree wat een zielepoot

13 likes

Volgens mij had ze in 1 van de eerste afleveringen ook een jurk aan met op de achterkant ā€œmy ex is my biggest fanā€ vond ik ook wel een aparte keuze

10 likes

Oh dat is me niet opgevallen maar dat is zeker bijzonder :sweat_smile:

4 likes

Die staaaaart van Eline, kan het zijn dat als je altijd zo’n strakke staart in hebt je daar kaler van wordt?

13 likes

Ja je haar breekt sneller af en als je veel gel gebruikt droogt je hoofdhuid ook uit

2 likes