B&B vol liefde #3

Nee je hebt gelijk, maar het is fijn als iemand in zo’n situatie een beetje achter je staat. En dat deed Doete gewoon totaal niet. Dat vond ik zielig :frowning: Maar vooral zielig dat Fred er zo’n punt van maakt

3 likes

True dat vind ik ook. Maar ik ben zelf ook zo’n naïeve tut die daar de hele tijd pas achteraf achter zou komen :joy:

Ja Doete had nu moeten zeggen “dan eten we vanavond lekker biefstuk ipv zalm!” Of iig iets dat Ellen (heet ze zo?) ook lust.

2 likes

Ik ben nog niet bij afl 20 maar hoezo heeft Fred Ellen nog niet weggestuurd. Van begins af aan loopt hij over haar te zeiken en honden zijn een no go. Hoezo is ze er nog.

5 likes

Mexx was zelf naar de supermarkt gegaan om een alternatief te halen denk ik.

9 likes

Hij geniet er gewoon van om anderen de grond in te trappen, denk ik.

Mijn droom is dat Yvonne terugkomt en Fred nog een keertje de les leest, en opkomt voor al die arme vrouwen. Nu al zin in de reünie

13 likes

Ik las ergens anders dat ze niet fysiek bij de reünie is omdat ze op reis is. Wel een gemiste kans.

Als RTL meeleest kunnen jullie de reünie opnemen wanneer Yvonne terug is?

10 likes

En dan een Yvonne Coldeweijer het laten presenteren. Ben geen fan van haar maar zij zou Fred echt kei hard op z’n plek zetten.

3 likes

19

Thomas behandelt Mexx echt niet als volwassen vrouw he? Hoe hij tegen en over haar spreekt. Vind haar veel te leuk voor hem!

Tony bij Eline ook slecht gevoel bij

Caroline vindt ‘Silberto’ wel leuk he

8 likes

Ik vind mensen die de simpelste dingen niet lusten ook irritant idd, dan denk ik je bent toch geen 8. Maar los daarvan is Fred een vervelend kwalletje natuurlijk :joy:.

7 likes

Vooruitblik Afl 21

Hoe Fred even een pauze brengt voordat hij begint over verwijten. Doooodenge man

10 likes

Hahaha eens

1 like

Ik vraag me echt af hoe sommigen bedenken om zich op te geven en na één filmpje al hoteldebotel zijn of niet verder nadenken hoe ze zichzelf in die omgeving zien.

Ik heb het over de Limburger. Iemand zó trots is op zijn Sittard, hoe ziet hij het voor zich om dat allemaal achter te laten?

10 likes
afl 20

Volgens mij snapte Mireille dat shirt en zijn verklaring ook niet, dat hij Zitterd niet kon verlaten. “Oh zo zit dat dus” was haar reactie :rofl:.

1 like

De Booking link in het artikel is gewoon wat wij in de afleveringen ook zien hoor, en dus ook bij haar woning. Wat wij zien is de b&b

Dat soort types zijn gewoon op zoek naar hun one minute of fame joh. Nu heeft ie weer jaren een goed verhaal in de kroeg. (Vindt ie zelf vooral. :roll_eyes:)

1 like

Het is al gezegd maar ik las deze review en yikesss je zit dus echt op haar eigen terrein brrr

2 likes

Dat is toch altijd met b&bs dat dat op eigen terrein is? Of dat de eigenaar daar woont?
Dat er overal hondenschijt ligt is wel minder b&b-achtig

2 likes

Hahaha ja helemaal waar (maar hier ging dus de vraag over in de post waar ik op reageer) maar het lijkt me echt de hel daar :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

Edit: oh en bij sommige deelnemers zat de “B&B” op een heel andere plek en niet bij hun aan huis, zoals Petra vorig jaar! Dus ik denk dat het geen vereiste is voor het programma :stuck_out_tongue:

Bij Eline op Aruba dit jaar ook. Zij woont ergens anders dan op haar b&b.

3 likes