B&B vol liefde #3

Aflevering 20

Was Doete nou door geplastificeerde krantenartikelen (ik gok waar Fred in voorkomt) aan het bladeren?

11 likes

Haha ja!

1 like

Aflevering 20 Fred

Samenvatting

Hoe Fred zegt over Ellen dat ze niet handig met zagen :joy:. Joh want in Nederland zaagt iedereen hun palmboom bladeren dus zijn we er allemaal heel handig in…

En dan die stand stoel nog op de achtergrond waar iemand op vermoord lijkt te zijn.

Oh en dan ook dat hij liefde voor dieren niet begrijpt en dat met die hond die hij uit zou moeten laten in de regen :joy::joy:.

Fred is echt ultiem irritainment

4 likes

:sweat_smile:

14 likes

Yvonne zei op de radio dat Fred’s kippetjes op een aparte manier bewerkt zijn. Wat zou ze daar mee bedoelen?

Wordt online gesproken over dat hij ze zou insprayen met marinade op een stuk bouwzeil dat elke keer opnieuw gebruikt werd zonder schoonmaken en/of dat de oven wordt aangestoken met benzine

2 likes

20 Fred

Jezus, je zou maar gedumpt worden als date omdat je geen zalm en rauw ei lust. Dat ie dan daarna aan tafel ook nog tegen Doete zegt ā€œik vind het echt leuk dat jij zalm lekker vindtā€ Echt een kleuter

22 likes
20

Haha en allergisch voor paprika en ik dacht dat Fred toen later die paprika naar Ellen’s hoofd gooide :joy:

2 likes

Fred 20

Omgggg wat een engnek is het toch. Dat voorstukje voor volgende aflevering. Hij gooit constant verwijten naar Ellen in de quote stukjes: ze is een oma, ze is saai, ze lust niks, blablabla ene belediging na de andere. En als zij dan face to face iets zegt is het: ā€œje moet niet gaan verwijten. Moet je niet doen. Je doet het wel. Moet je NIET DOEN.ā€ Echt dood eng vind ik hem hoor.

28 likes
Afl 20 Fred

Hoezo is zij de eerste die iets zegt over dat er rauw ei in die smoothie zit!!! Wtf zeg

@Manis ja je moet niet verwijten!!! Terwijl hij haar net op toch wel ƔƔrdig verwijtende manier heeft gezegd dat hij weinig van haar weet (en ze vervolgens een behoorlijk terechte reactie daarop heeft)

3 likes
Aflevering 20

Ah ik vind Doete helemaal niet zo leuk/hartelijk doen tegen Ellen, je moet elkaar toch juist een beetje steunen in de buurt van zo’n vent. Waarom moet ze extra benadrukken dat zij de zalm heel lekker!1!! vindt als Ellen zegt dat ze dat niet lust, zelfde met die wijn. En meer van die steekjes onder water om een wit voetje te halen bij Fred. Ik vind dat een beetje flauw gedrag. Je ziet pas echt hoe iemand is als er een ā€˜concurrent’ bijkomt blijkbaar.

Ik gun Iris echt een leuk iemand! Tot nu toe is het allemaal niets wat er voorbij komt.

En Arie’s hart gaat echt gebroken worden, overduidelijk dat hij wordt ingezet als klusjesman maar verder niets.

18 likes

Misschien wel met een gieter vanaf een ladder lol

19 likes

afl20

Ja maar hij moet ook stoppen met zeiken over mannen die geen klusjes doen. Het is BB vol liefde niet BB vol klussen!!1! Haha wat die man vorig jaar zei bij Griekenland iris

21 likes

Hahahahaha ja die huilende man idd. Was bij Inrit, die moeilijke vrouw uit Limburg.

Ik mis trouwens wel de leuke samenvattingen hier met screenshots! Vorige zomer af en toe zo om gegierd

4 likes

Ojaaaa inrit hahaha

3 likes

Nou dat doet Caroline ook, die nieuwe is nog geen 5 min binnen of ze zegt al iets dat ze benieuwd is of hij kan klussen. WƔt moet er in hemelsnaam elke dag daar geklust worden, behalve hondenstront ruimen, alle stoelen 6x opnieuw zwart spuiten en blaadjes rapen valt er toch niet te doen?

11 likes

hahaha ja ā€œklussenā€, je bedoelt gewoon stront en blaadjes rapen :joy:

1 like

ja maar hij zoekt toch gewoon iets om haar makkelijk op af te wijzen, hij vindt alles kut aan haar. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn droomman er niet op door zou laten schieten, maar ik zou het ook wel een beetje een afknapper vinden als iemand zo weinig lust en smaak ontwikkeld heeft (afgezien van het rauwe ei idd). Vond Doete hier idd ook minder sympathiek worden, maar eigenlijk kan ik het me ook dus zelf wel voorstellen dat als iemand steeds zit te kermen over wat ze allemaal niet lust, het me zou storen.

2 likes

Ik word echt WOEST van Fred in aflevering 20. Wat een eikelllll.

7 likes

Aflevering 20 Fred

Ik vind niet dat dit geheel aan Doete te verwijten is. Fred vind ik echt een man die een normale opmerking ombuigt tot iets waar hij iemand mee kan raken. Ik kan me goed voorstellen dat Doete gewoon zegt dat ze zalm lekker vindt en dat zij zich ook een soort gebruikt voelt door de ā€˜Ik vind het zo leuk dat jij dat lekker vindt’. Deze man speelt met mensen en speelt ze tegen elkaar uit.

5 likes