In de reality check podcast noemden ze het “een zebra met een schotwond”, ik heb daar zo om gelachen
Ik ben pas bij afl 3 maar dat tantrisch dansen omg. En wat ongemakkelijk die sfeer tussen die vriendinnen die ook concurrenten zijn maar dat heelerg niet proberen uit te stralen. ‘Ik kom hier voor mezelf!’
Aflv 14
Wat een mismatch zijn Erwin en Debbie . Wat dom ook om te zeggen dat je allergisch bent nadat het eten al gemaakt is. En dat ie dan zegt “wil je weten wat er dan gebeurt?” en Paul meteen “NEE”. Heerlijk
aflevering 24
Nou en dat tikkertje op 1,5 vierkante meter ook echt. ‘Om de energie hoog te krijgen’
Excuse me afl 24
Oh oeps, 14. Ikkan niet typen
Aflevering 14
Jeetje die Madelon laat zich wel erg kennen zeg. Neem je verlies en ga ervandoor, sneu om dan zo boos te reageren.
Vooral hoe droog hij dat zei haha
14
Ik ga out Debbie die die snollenbak afzeikt
Walter die niet kan antwoorden want hij zit even in zijn verkoudheid
Ik had niet verwacht dat Jorien nu al weg zou gaan!
En had ook niet verwacht dat Madelon zich zo erg zou laten kennen, wees blij meis wegwezen!
Ja dat idee kreeg ik ook. Hele shopper vol.
Zo, daar kwam even een bak oude pijn van haar boven. Wel sneu, maar tegelijkertijd wel heftig om je zelf zo terug te zien op tv.
Aflevering 14
Je zou maar net hebben bekend dat je iemand wel ziet zitten en vraagt of het wederzijds is en diegene zegt vind je het goed dat ik daar morgen antwoord op geef want ik zit nu met mijn verkoudheid
Een simpel ja of nee is voldoende Walter.
Wat is dat trouwens met die mannen die steeds zo eager zijn en na een paar uur al beweren hun droomvrouw gevonden te hebben. Bij Marian maar nu die nieuwe gast bij Debbie ook weer. Zo onaantrekkelijk lol
Afl 13
Die Yamie-Lee bij Bram heeft ZO’N SAAIE uitstraling gewoon. Maar toen kwam de vraag (vanuit haar): welke superheld zou je willen zijn/welke superkracht wil je hebben. Nou, okee, Bram wil kunnen vliegen naar de composthoop en haar antwoord is “ruzie oplossen/vrede kunnen sluiten”
Ja je wist al dat ze saai was puur op haar looks maar ze maakte het ook extreem waar.
Ook mannen in de 60 doen nog aan lovebombing .
Jaa gewoon droog, wit, tijgerbrood
14
Wat zal die cameraman ook gedacht hebben tijdens dat tikkertje op die toren. Ik zou er echt vanaf springen met m’n camera.
Walter geniet er echt van dat hij op zo’n verhoging staat terwijl zij naar hem staat te gillen, hem een beetje aanbiddend aankijkt en dan gaan ze daarna lekker staan knuffelen, maar wel 8 sec natuurlijk!
Aflevering14
Collega van me kent een van die cameralui die bij Walter heeft gefilmd en die zei dat hij zich dood gelachen heeft en ook heel veel lol had met de beelden editten. Hij zei ook dat je het seizoen moet afkijken hahahhaha
Ik word wel gestoord van die pauw.
Ik vind het antwoord van Walter ook zo’n creepy/foute manier van controle willen behouden. Zij toont zelfvertrouwen door haar gevoel te delen en hij deelt gewoon expres niks.