B&B vol liefde (Deel 1)

Afl 13

Die Yamie-Lee bij Bram heeft ZO’N SAAIE uitstraling gewoon. Maar toen kwam de vraag (vanuit haar): welke superheld zou je willen zijn/welke superkracht wil je hebben. Nou, okee, Bram wil kunnen vliegen naar de composthoop en haar antwoord is ā€œruzie oplossen/vrede kunnen sluitenā€
:yawning_face:

36 likes

Ja je wist al dat ze saai was puur op haar looks maar ze maakte het ook extreem waar.

18 likes

Ook mannen in de 60 doen nog aan lovebombing :joy:.

5 likes

Jaa gewoon droog, wit, tijgerbrood

7 likes

14

Wat zal die cameraman ook gedacht hebben tijdens dat tikkertje op die toren. Ik zou er echt vanaf springen met m’n camera.

Walter geniet er echt van dat hij op zo’n verhoging staat terwijl zij naar hem staat te gillen, hem een beetje aanbiddend aankijkt en dan gaan ze daarna lekker staan knuffelen, maar wel 8 sec natuurlijk!

22 likes
Aflevering14

Collega van me kent een van die cameralui die bij Walter heeft gefilmd en die zei dat hij zich dood gelachen heeft en ook heel veel lol had met de beelden editten. Hij zei ook dat je het seizoen moet afkijken hahahhaha

20 likes

Ik word wel gestoord van die pauw.

11 likes

Ik vind het antwoord van Walter ook zo’n creepy/foute manier van controle willen behouden. Zij toont zelfvertrouwen door haar gevoel te delen en hij deelt gewoon expres niks.

20 likes

Waarom is Leendert zo pressed dat Thalia niet wilde blijven logeren? Rude

En die Jorien lijkt exact op die eerste chagrijn

8 likes

afl 14

Nou Walter, het is ook wel echt een bullshit antwoord met z’n ā€œoh ik ben verkouden dus kan nu niet goed zeggen of ik je aantrekkelijk vindā€ echt wtf ahahah

28 likes

Bedoel je Madelon of mis ik iemand?

2 likes

afl. 14

Samenvatting

Ik denk inderdaad dat dit de reden is dat Madelon zo heftig op die afwijzing reageert. Dat het iets triggert wat ze vaker heeft meegemaakt. Vond het alleen een beetje apart dat ze zei dat Bram haar afwijst omdat ze dichtbij kwam. Ik weet niet of dat het geval is. Ik had ook het idee dat Madelon veel directer en duidelijker communiceert dan Bram en dat ze daarin gewoon geen match zijn.

19 likes

afl 14

Samenvatting

Man man man die Walter met in zijn verkoudheid zitten, tyf even een heel eind op. Je zag haar ook zo kijken van ā€˜dit meeeeen je niet’ maar ze hield zich in. Volgens mij is ze echt niet bestand tegen zijn bullshit. Wat ze ook zei trouwens!! Love it!! RUN INGRID RUN!!

Ik denk trouwens dat de reden waarom Ingrid wat serieuzer overkomt (Walters woorden) ook een beetje komt door haar wenkbrauwen. Die staan permanent een beetje boos/streng.

21 likes

ik ben een beetje late to the party maar die man met die tulband is dit zijn mode-icoon

wat bezielt hem

25 likes

Dit is nou echt het type wat ik voor me zie bij de naam Annemiekel.

3 likes

Love de naam Annemiekel

2 likes

Afl 15

dat lachje van de nieuwe man bij petri… uhuhuhuaaaaaahuhuhu

Also Walter kan echt een sterke vrouw niet handelen, gedraagt zich de hele aflevering als een zieke kleuter en wanneer zij over hem heen gaat/hem weerlegt is ze ā€˜niet vrouwelijk’ want dat is natuurlijk alleen voor de mannen weggelegd

23 likes

15

Die snollenbak is niet eens van die man, heeft gewoon een Spaans kenteken??

6 likes

Aflevering 15

Hij zei toen ie aankwam ook dat ie m gehuurd had

4 likes
Afl 15

In de podcast hadden ze het al steeds over Walter de sekteleider. Dat vond ik nog een beetje overdreven maar ik stel mijn mening bij na deze aflevering. Wat een intens nare man.

18 likes