B&B vol liefde (Deel 1)

It’s naaaw toe wet. Heerlijk

1 like

Ik moet even denken wat er daar voor cringe gebeurde. Ik heb de laatste aflevering op videoland net gezien en zie tot nu toe te veel cringe, gezweef, purpose en spiruwaliteit :joy: Echt niemand kan spiritualiteit zeggen :joy:

5 likes

Het gehiiiihihihiiiii van Debbie op dat paard?

Ik gok het moment dat Claudia om een verjaardagskus op de mond vraagt (het is net op tv gekomen dus geen spoiler!!!)

6 likes

Ja die ja terwijl ze net is afgewezen

1 like

Iedereen hier vindt hem volgens mij saai maar ik vind Bram (Zweden) echt zo leuk. Wat een lieve rustige man, ik xou er zo verliefd op kunnen worden. zijn vriend met tulband vond ik in het begin heel bijzonder maar nu je meer van hem te zien krijgt vind ik hem ook leuk!

10 likes

Die Anne kwam geregeld langs op mijn vorige werkplek om onderhoud te doen aan meet-apparatuur :sweat_smile:

12 likes

Werk jij met zonnevlechten?

23 likes

Ja! Vind het een leuk mens. Zie bij haar dus echt geen jaloezie

3 likes

Nee helaas. Laboratoriumapparatuur en geen zonnevlekken :joy:

1 like

En is ze sindsdien veranderd vind je?

3 likes

Het moment waar ik heel erg om gelachen heb is toch dat Leendert in aflevering 3 de cadeaus van Jose gaat uitpakken, en dat hij over die vissers stoel (doorgeef cadeau van een overleden vriendin) zegt: “Ik zie een soort slacouvert of wat is het?”
Denk dat je het wel zo kan gebruiken als je die jacuzzi gebruikt als saladebak.

24 likes

Oja die cadeaus. Volgensmij had ze gewoon haar schuur of whatever opgeruimd en de dingen die ze niet meer wilde cadeau gedaan aan Leendert :joy:.

9 likes

Dat stoeltje daar was ook een stukje vanaf hahaha.

3 likes

En dat schilderij van Cees aan Debbie was ook om te janken trouwens.

16 likes

Ik vind Walter echt dood en doodeng

26 likes

Wees maar niet bang hij woont in frankrijk hij kan jou niks doen.

22 likes

“De speelse Wouter” :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

6 likes

Afl. 14

Dat geschreeuw op die toren :joy:.

6 likes
Afl 14

Maar ik denk dat ze wel slim en sterk genoeg is om er niet eindeloos in mee te gaan hoor. Ik denk dat ze nog max twee dagen nodig heeft om tot de conclusie te komen dat ze daar asap weg moet.

En waarom heb ik ook het idee dat Walter zich niet aangetrokken voelt tot haar omdat ze niet kneedbaar en fragiel genoeg is? :sob:

18 likes