Het wordt mij echt niet duidelijk wat ie wil want het is een enorm passieve man waar je ook moeilijk hoogte van krijgt.
Die alsmaar in cirkeltjes praat: levensenergie willen voelen, verbinden, dansen (??). Terwijl hij zelf ook nooit echt een energieke indruk maakt. En kijkt zo moeilijk
Hij praat ook zo denigrerend steeds over vrouwen, vreselijk
Jaa dat levensenergie snap ik ook niet. Want hij komt zelf zo rustig en duffig over.
Ik vind Ingrid echt een toppertje en het frustreert mij dat hij haar saai noemt
En speels/spelen wilt hij ook. Mensen hoeven niet serieus of suffe dozen te zijn, maar 2 volwassen mensen die tikkertje spelen zit ik wel zo van okeeeee wat ben jij voor figuur Walter.
Wat weten we eigenlijk van Walter, hij doet alsof het zo diepzinnig is daar maar hij blijft zelf alleen maar aan de oppervlakte. Wat heeft hij dan meegemaakt en hoe heeft hij zich dan ontwikkeld tot deze zogenaamde guru status? Horen we niks over.
ik ben bang dat inderdaad hoe jonger hoe beter wel in zijn achterhoofd meespeelt ![]()
Waar is die Martijn zo ontzettend druk mee dan. Heeft hij wel tijd voor een relatie?
Ja het is ook nooit super druk in de zaak.
Maar misschien dat hij alles qua inkoop/reserveringen zelf afhandelt en niets delegeert?
Ja dat zal het wel zijn, maar hij lijkt nooit tijd te hebben / willen maken voor enige interactie.
Ja en hoe kan Diana al zoveel kriebels voelen? Die man heeft nog niet veel moeite gedaan.
Ik vraag me ook af hoelaat hij iedere dag aankomt bij say cheese.
Feyenoord was op tv
Afl 15
Samenvatting
Walter mist levensenergie bij Ingrid maar stuurt wel Anne weg?? Vriendin die meid zat bommetjevol levensenergie maar dat was weer teveel. Wat wil je nou??
Ja maar die miste weer vrouwelijke energie.
Anne had te veel mannelijke energie en was te aanwezig ![]()
Maar die claudia paste best wel bij hem maar vgm had hij daarbij niet zoiets van " geil wijf"
Meestal niet voor 12u, volgens Bianca
Ja die heeft echt intense crazy eyes