B&B vol liefde (Deel 1)

Bedoel je Madelon of mis ik iemand?

2 likes

afl. 14

Samenvatting

Ik denk inderdaad dat dit de reden is dat Madelon zo heftig op die afwijzing reageert. Dat het iets triggert wat ze vaker heeft meegemaakt. Vond het alleen een beetje apart dat ze zei dat Bram haar afwijst omdat ze dichtbij kwam. Ik weet niet of dat het geval is. Ik had ook het idee dat Madelon veel directer en duidelijker communiceert dan Bram en dat ze daarin gewoon geen match zijn.

19 likes

afl 14

Samenvatting

Man man man die Walter met in zijn verkoudheid zitten, tyf even een heel eind op. Je zag haar ook zo kijken van ‘dit meeeeen je niet’ maar ze hield zich in. Volgens mij is ze echt niet bestand tegen zijn bullshit. Wat ze ook zei trouwens!! Love it!! RUN INGRID RUN!!

Ik denk trouwens dat de reden waarom Ingrid wat serieuzer overkomt (Walters woorden) ook een beetje komt door haar wenkbrauwen. Die staan permanent een beetje boos/streng.

21 likes

ik ben een beetje late to the party maar die man met die tulband is dit zijn mode-icoon

wat bezielt hem

25 likes

Dit is nou echt het type wat ik voor me zie bij de naam Annemiekel.

3 likes

Love de naam Annemiekel

2 likes

Afl 15

dat lachje van de nieuwe man bij petri
 uhuhuhuaaaaaahuhuhu

Also Walter kan echt een sterke vrouw niet handelen, gedraagt zich de hele aflevering als een zieke kleuter en wanneer zij over hem heen gaat/hem weerlegt is ze ‘niet vrouwelijk’ want dat is natuurlijk alleen voor de mannen weggelegd

23 likes

15

Die snollenbak is niet eens van die man, heeft gewoon een Spaans kenteken??

6 likes

Aflevering 15

Hij zei toen ie aankwam ook dat ie m gehuurd had

4 likes
Afl 15

In de podcast hadden ze het al steeds over Walter de sekteleider. Dat vond ik nog een beetje overdreven maar ik stel mijn mening bij na deze aflevering. Wat een intens nare man.

18 likes

afl14

Jeeeej clau beslist naar huis te gaan trots op haar!!! Hup clau

15 likes

Afl 14

Die vrienden van Leendert zijn irritant zeg

28 likes
Aflevering 15

Bianca heeft wel gelijk. Martijn doet weinig moeite om de vrouwen te leren kennen.

En Erwin bedoelt het allemaal goed en lief, maar past totaal niet bij Debbie :joy:

23 likes

Ik denk ook dat Debbie wel door had dat ie die gehuurd had om indruk te maken

3 likes

Aflevering 14

vind heel die situatie daar fout. Alsof die mannen daar inclusief leendert zoiets hebben van leuk geil klein latinatje. Maar of er verder echt liefde bij komt kijken haha.

51 likes

Afl 14

jaaa pfff. Die mannen zijn echt van die nerds uit Bleiswijk die zich hebben voorgenomen heel jolig (en schunnig) te doen bij hun debuut op tv.
En dan hoe ze Leendert uit de tent proberen te lokken, en Leendert die daar ook in mee gaat!
Met zijn watermolen ho ho

Thalia kon ik niet echt hoogte van krijgen of ze het ergens wel grappig vond of als een boer met kiespijn maar meelachte

10 likes

14

Ja dat gevoel had ik ook. Die zaten collectief op haar te geilen en het liefst waren ze er alledrie bovenop gesprongen. Gadverdamme zeg.
Dat die ene vriend haar ook meteen als ‘ondeugend’ en ‘spannend’ beschrijft volgens mij met als enige reden dat ze dus Colombiaanse is.

21 likes

Afl. 15

Samenvatting

Weer een leuke aflevering. Die Erwin is idd niks voor Debbie en ik verwacht dat ze hem naar huis gaat sturen in afl. 16. Hij gaat er al vanuit dat zij hem ook leuk vindt ofzo. Want zij is zijn droomvrouw.
En ik vond het een beetje gek dat Petri zei dat ze al door 2 mannen verlaten is. Maar volgens mij heeft zij Hans zelf eigenlijk weggestuurd. Ze zag het in elk geval niet met hem zitten. En met Olaf hadden ze samen geconcludeerd dat er niet meer in zat. Dus dan is het gewoon jammer maar is zij toch niet ineens het ‘slachtoffer’ van die mannen? Zo komt het dan een beetje op mij over door haar woordkeuze. Ik vond trouwens wel dat je een zachtere Petri zag toen ze afscheid nam van Olaf.

14 likes

Ik ben lekker even wat afleveringen aan het inhalen maar aflevering 11 is van videoland gehaald?? What’s up

2 likes

afl 15

Snap niet wat Ingrid nog bij Walter doet. Ze zitten alleen maar over elkaar te klagen

28 likes