B&B vol liefde (Deel 1)

hahaha dit geeft echt perfect haar persoonlijkheid weer

52 likes

Omg deze vrouw! Koken, schoonmaken, poetsen :roll_eyes: Het stopt ook gewoon niet

4 likes

love petra <3

6 likes

en wat is er trouwens met Martijn en die tanktops, vreselijk

12 likes

Heb je zin in een lekkere lunch, eindig je met een glaasje perzikbier in de meest deprimerende kroeg van heel Frankrijk. Sfeerloze omgebouwde apotheek met een paar oude mannen die nul mimiek in hun gezicht hebben.

40 likes

“Vrouwentaakjes” :face_vomiting:

4 likes

Ik geloof eigenlijk ook niet dat Hans Frans kan spreken. Hij zegt elke keer alleen maar “ça va bien”, heb ‘m nog geen zin horen spreken.

2 likes

Je kan zeggen over haar wat je wil, maar dit soort types brengen wel kleur aan in het leven :sweat_smile:

4 likes

Wat doet Italiaanse Hans eigenlijk voor werk, aangezien ‘ie altijd ‘op de zaak’ is en wel een vrouw zoekt die de B&B gaat runnen. Wel raar als ‘ie dat zelf niet doet gezien de naam van ‘t programma

6 likes

Hij is handelaar in binnenplanten. Ik snap er ook weinig van. Een vrouw die helpt de b&b te runnen heeft hij natuurlijk al, namelijk Libera. Ik zie daar ook niet zo snel een nieuwe vrouw tussen.

Ik vind het ook zo raar bij Richard, daar is zelfs geen spraken van een b&b. En hoe ik hem hoor spreken erover lijkt die ook niet te komen i.v.m vergunningen.

5 likes

Ik zat hier ook al over na te denken, echt vreemd. Ook bij Richard, die heeft geen vergunning of niks dus hoe gaat dat ooit een camping worden. Ik vraag me echt af hoe ze de deelnemers aan dit programma vinden.

3 likes

Hans zonder paarden zoekt dus blijkbaar echt een vrouw die de b&b gaat runnen. In aflevering 9 komt daar kort uitleg over. Ik vind het echt heel vreemd. Hij kan beter iemand daarvoor aannemen of de b&b verkopen. Al vermoed ik dat het verkopen dus niet lukt en dat ze daarom vast zitten in deze gekke constructie met zijn ex.

3 likes

De hoeveelheid overschrijdende opmerkingen die Richard maakt naar Simone in een aflevering maakt is ook echt te veel.

3 likes

Gelukkig helemaal niet generaliserend🙄

2 likes

Ben jij ook naar Portugal geëmigreerd?

9 likes

Aflevering 12

Die Sylvia lijkt ook wel een actrice joh, dat geblaat over die boeken die ze heeft gelezen en hoe ze met die Duitse gast praat. Hilarische tv wel :joy: Helène Blavatski!

17 likes

Pfffff wat is die Denise saaaai zeg en die mannen ook

aflevering 8

Waarom hebben ze al een half uur een gesprek over… niks (welke grappen die ene dude maakt)

5 likes

Ik ben nog niet helemaal bij maar wat is Martijn saaaaai. Hoezo vind Simone hem zo leuk? Ze lijkt heel wanhopig, ziet zichzelf al helemaal zitten daar. Snap wel dat Britt het snel weer voor gezien hield.

Die b&b van Hans in Frankrijk lijkt ook helemaal geen b&b eigenlijk. Meer zo’n groepsaccommodatie ofzo.
Ohhh en Yovan zegt nu dat ze stofzuigen vrouwentaakjes vind :angry:

8 likes

Voor als je in een van de B&B’s wilt verblijven…

1 like

Ja wtf Denise waarom komt ze op voor de short kings

3 likes