Staat er bij jullie ook maar 1 nieuwe aflevering op videoland? Ik zie alleen aflevering 11
Yes
Maar ik ben zelf “”””pas””” bij aflevering 7 dus mij maakt het niet uit
Het gaat vanaf nu toch ook gewoon 1 aflevering per keer? Dus 1 week vooruit
Op NLziet staat het nu tot 22 juli ik moet nog beginnen ermee. Lees al sporadisch mee en kan niet wachten.
Ik zie op NLziet niet meer dan nu op Videoland staat
Dit klopt ook, die staan ook allemaal op Videoland. Denk nu dat aflevering 11 er ook op staat.
GAD
VER
DAMME
Aflevering 7
Die man die bij Ted is die zegt: Ik heb ook een fluitje maar dan wel een harde
Ga maar weer naar huis
Denise die haar moeder na elke zin schat noemt
aflevering 11
Er gaan wel veel mensen versneld weg he? Weet ff niet meer of dit vorig seizoen nou ook zo was?
Vind het wel lekker veel drama allemaal
Wat een type die Sylvia dat ze dan in die boom gaat staan met die panfluitmuziek hahahaha
Ik dacht dat dit seizoen een tegenvaller zou zijn omdat vorig seizoen zo fantastisch was, maar het is weer top! Wat een karikaturen bij elkaar zeg. Die stem van Richard, Desiree (???!!!), die Dirk met z’n ikigai. Love it
Je runt een B&B maar vindt het ontbijt en daarvoor op tijd opstaan het minst leuke deel…gastvrij.
Echt dat had ik gemist? Dus voor een liefde op Hawaii maar dat werkte niet?
Vreselijk toch die ouders de hele tijd met hun neus erop bij Martijn
Haha ja ongelooflijk, zit weer met verbazing te kijken. Maar 100% genieten weer
Hij kwam ook wel vaak in Hayriye’s space. Maakte ook rare opmerkingen over zoenen met knoflook smaak toen hij haar 1 sec kende (en nog een aantal rare dingen die ik niet meer weet). Hij is overall niet verschrikkelijk maar ook niet leuk
Conclusie van programma is wel weer dat mannen echt ongelofelijk losers zijn, hoe kan je zo weinig sociale vaardigheden hebben, bied iemand gewoon lunch aan hans
Wat zijn die sportjongens en denise intens saai, kan dit echt niet aan