B&B vol liefde (Deel 1)

Goals

4 likes

Ik vind Petra echt zo’n leuke vrouw

12 likes

Wie gaat Richard teleurstellen?

• Kort haar
  • Groene jurk

0 stemmers

1 like

Hahaha love dit.

Wat een teringsaaie aflevering was het vandaag.

4 likes

ā€˜We lijken op elkaar, als hij het over iets emotioneels heeft komen de tranen, dat heb ik ook’

Ja Claudia, echt heel bijzonder. Heeft verder niemand denk ik.

10 likes

Wie is dat ook alweer? Ik kijk vooruit maar kan me haar niet voor de geest halen

2 likes

Ik denk dat Simone gewoon een zwak heeft voor de '00’s en daarom ook zo lekker gaat op Martijn in zijn ā€œcooleā€ tankttop en zweetbandje(?!) uit 2005

12 likes

ik vind hem best wel een hork, dus eigen schuld

2 likes
aflevering 12

Nou echt, wat een gesnauw van hem. Van Silvia krijg ik ook echt oplichter vibes. Aparte vrouw

5 likes

Dan zit je in een warm land waarbij je indruk wil maken op een man en dan ga je POMPOENSOEP maken. Van al het eten in Portugal kies je voor pompoen

3 likes

Ik vind m wel aandoenlijk, maar die opmerking over z’n ā€˜harde fluitje’ uit het niets… :cry:

Ik ben pas bij aflevering 5 maar verbaas me erover als je al 4 jaar in een land woont en een B&B runt, je de taal niet een beetje spreekt? (Natasja). Frans is nou niet heel moeilijk om jezelf enigzins verstaanbaar te maken.

5 likes

Dit vind ik ook heel apart, kom op zeg het is Frans, dat moet je toch kunnen leren in die paar jaar

2 likes

Ik vond m ook heel aandoenlijk, maar die ongepaste opmerkingen worden steeds erger naarmate je verder kijkt. Het is echt nul inhoud en 100% flauwe grapjes. Terwijl in de eerste afleveringen zou ik mn leven hebben gegeven voor Piet hahah.

8 likes

Oh wat een irritante attitude van Martijn tijdens dat stijldansen

2 likes

Komt door de horizontale verlangens

11 likes

Ik vind die Simone zo irritant he. Komen Martijn en Marian terug van een date, ff ontspannen maar nee gelijk Simone in z’n nek met NU IS HET MIJN BEURT. Hij zit net drie minuten.

16 likes

Zij is echt een simp van de bovenste plank

6 likes
12

Sylvia doet mij denken aan een soort bekakte Michella Kox, de manier waarop ze praat of zo geen idee

21 likes

Haha ja daar deed ze me ook aan denken :laughing:

2 likes