Goals
Ik vind Petra echt zoān leuke vrouw
Wie gaat Richard teleurstellen?
- Kort haar
- Groene jurk
0 stemmers
Hahaha love dit.
Wat een teringsaaie aflevering was het vandaag.
āWe lijken op elkaar, als hij het over iets emotioneels heeft komen de tranen, dat heb ik ookā
Ja Claudia, echt heel bijzonder. Heeft verder niemand denk ik.
Wie is dat ook alweer? Ik kijk vooruit maar kan me haar niet voor de geest halen
Ik denk dat Simone gewoon een zwak heeft voor de '00ās en daarom ook zo lekker gaat op Martijn in zijn ācooleā tankttop en zweetbandje(?!) uit 2005
ik vind hem best wel een hork, dus eigen schuld
aflevering 12
Nou echt, wat een gesnauw van hem. Van Silvia krijg ik ook echt oplichter vibes. Aparte vrouw
Dan zit je in een warm land waarbij je indruk wil maken op een man en dan ga je POMPOENSOEP maken. Van al het eten in Portugal kies je voor pompoen
Ik vind m wel aandoenlijk, maar die opmerking over zān āharde fluitjeā uit het nietsā¦
Ik ben pas bij aflevering 5 maar verbaas me erover als je al 4 jaar in een land woont en een B&B runt, je de taal niet een beetje spreekt? (Natasja). Frans is nou niet heel moeilijk om jezelf enigzins verstaanbaar te maken.
Dit vind ik ook heel apart, kom op zeg het is Frans, dat moet je toch kunnen leren in die paar jaar
Ik vond m ook heel aandoenlijk, maar die ongepaste opmerkingen worden steeds erger naarmate je verder kijkt. Het is echt nul inhoud en 100% flauwe grapjes. Terwijl in de eerste afleveringen zou ik mn leven hebben gegeven voor Piet hahah.
Oh wat een irritante attitude van Martijn tijdens dat stijldansen
Komt door de horizontale verlangens
Ik vind die Simone zo irritant he. Komen Martijn en Marian terug van een date, ff ontspannen maar nee gelijk Simone in zān nek met NU IS HET MIJN BEURT. Hij zit net drie minuten.
Zij is echt een simp van de bovenste plank
12
Sylvia doet mij denken aan een soort bekakte Michella Kox, de manier waarop ze praat of zo geen idee
Haha ja daar deed ze me ook aan denken