B&B vol liefde (Deel 1)

12

Sylvia doet mij denken aan een soort bekakte Michella Kox, de manier waarop ze praat of zo geen idee

21 likes

Haha ja daar deed ze me ook aan denken :laughing:

2 likes

Haha dat stukje was zo ongemakkelijk ook, hij leek ook totaal niet te begrijpen wat Marjan bedoelde. ā€˜Hoezo, ik heb je video toch bekeken, wat weet ik nog niet van je dan?’ Vind dat Marjan het nog lang vol houdt met 'm, maar denk dat ze binnenkort wel doei gaat zeggen (en terecht)

13 likes

Martijn wordt vergeleken met jonge Gordon en jonge Henkjan Smits, maar ik dacht nee er is nog iemand waar hij op lijkt… namelijk op Logan uit Zoey 101. En dat is een kinderserie uit 2005 :sweat_smile:

8 likes

Ted praat wel een beetje snauwerig tegen haar mannen, als ze tegen de camera praat is ze veel zachter. Misschien zenuwen. Wel benieuwd of ze een beetje matcht met deze Ab

4 likes

Zo, die wenkbrauwtjes heeft ze geƫrfd van haar moeder.

8 likes

Ik vind het zo apart dat Richard nu zegt dat Claudia een hele drukke vrouw is, dat komt echt totaal niet naar voren maar misschien is het anders ge-edit dan ofzo

3 likes

Yovan die zegt dat ze niks negatiefs over Hans kan zeggen? :smiling_face_with_tear: Kan weinig positiefs over hem bedenken juist, bleh

2 likes

Richard en zijn vrouwen zijn echt coronawappies denk ik. Waarom komen die vrouwen anders helemaal met de auto en motor naar Portugal voor misschien maar 2 dagen? :face_with_monocle:

2 likes

Dat zijn huurauto’s toch?

2 likes

Ik vind Ted echt een te leuke vrouw voor de 2 mannen die nu bij haar zijn :joy:
Die Piet ook, kan geen woord Engels of Duits of Frans of wat dan ook, daar heb je dan toch ook niks aan bij een B&B?

6 likes

Richard klinkt een beetje zoals die ruud van big brother toen

5 likes

Oh dat zou kunnen, heb niet op het kenteken gelet eigenlijk. Omdat daar geen taxi komt dan zeker. Maar die eerste vrouw kwam wel op haar eigen motor toch?

1 like

Ja hij zei zelf ook niveau verschil.

Maar vind dat wel bij meer mensen, bij Frans-Hans is die Limburgse vrouw ook niet op zijn niveau zeg maar. Denk dat de 3e vrouw bij Richard ook op een te hoog niveau zit tov hem.

Die had ook een Portugees kenteken!

4 likes

Haha Ab: ja ik ben wat moderner dan Piet

Meanwhile zit Piet daar in zijn Lyle en Scott polo te shinen

12 likes

Oke ik vind Richard wel steeds leuker, hij is tenminste niet zo’n emotieloze hork als die andere mannen

Maarja the bar is on the floor natuurlijk

13 likes

Ja haha piet lyle en scott fashion boy

Ik vind die richard echt klinken als jan boskamp. Praten allebei zo hard en binnensmonds onverstaanbaar

2 likes

Sinds m’n vriend zei dat Richard klinkt Ab Normaal kan ik niet anders meer horen

7 likes

Claudia was toch die vrouw die als 2e kwam (en weer wegging). Zij was best onrustig

1 like