Ja echt sicke opmerking
25
Oh totaal niet mee eens?
Ik denk dat Debbie en Paul echt wel kans maken om wat te worden, maar zij nog een kiertje open houdt voor de laatste gast voor ze zichzelf āgeeftāā¦
Vind het trouwens ook leuk om te kijken juist
Ik zou je reactie even in een spoiler zetten.
25:
Ze zegt zelf ook dat ze nog steeds niets voelt, maar juist wel graag verliefd wil worden. Ze probeert er wel alles aan te doen omdat ze het graag wil, maar ze kan het natuurlijk niet forceren. Ik zie het iig niet meer gebeuren dus ik hoop dat die andere man iets met dr doet
Ik vind het vooral ongemakkelijk omdat Paul haar denk ik wel heel leuk vindt, die gaat echt teleurgesteld raken. Maar ze zullen vast vrienden blijven, op dat gebied klikken ze wel
Alles!!!
Haha hoezo haal je aso erbij?
Ik vind zijn hele houding en gedrag echt onaangenaam, maar blijkbaar is dit wel wat Marian zoekt want ze begon gelijk te stralen en vond die lelijke schilderijen helemaal het einde
24
Ja vond je Marian er goed op reageren? Ze leek helemaal te verstijven toen hij haar een knuffel gaf als kennismaking
En de reactie op t schilderij was vgm vooral weer omdat ze iedereen leuk en aardig vindt
Jaa ik vond haar reactie heel ongemakkelijk. Ofnja reactie bij haar weet je nooit of ze nou blij of niet isā¦
25
Oh haha ik vond haar juist voor het eerst echt positief reageren maar misschien zag ik het verkeerd dan ben wel benieuwd naar deze ontwikkeling
Ik vind die reacties op Petri echt walgelijk. Ze komt soms hard over, maar we zien ook echt haar kwetsbare kanten. Maar ze wordt als mens compleet afgebrand. Ik hoop dat ze dit niet leestā¦
De comments bij het filmpje.
Ben begonnen aan seizoen 1, omdat ik merk dat ik in een zwart gat val in de weekenden
Hopelijk sla je wel die doodsaaie Roxanne over, of iig tot het punt dat omelet man komt.
Ik heb nog geen idee wie of wat de omeletman is, maar het klinkt veelbelovend.
Thanks voor de tip
Hahaha de derde man daar toch?
Je had Mitch oid? Zoān sportschool type en nog wat saaie jongens. En toen kwam er een beetje zoān oudere man van 40ish en die had als specialiteit ei op pannenkoek ofzo en had het constant over eieren.
Ooohjaa en die kon alleen maar over zijn kippen praten
Oooh ik moet hierbij nog regelmatig denken aan 't moment dat zij aan een van die mannen vraagt wat zijn favoriete keuken is en dat hij dan zegt: industrieel. Hahahahaha š«
26
Ik heb echt gelachen om Tom deze aflevering. Hij brengt meer leven naar die dooie sfeer bij Marian. En heel benieuwd hoe het verder gaat met Alexandra bij Walter
afl 26
De pauw had weer eens een hoofdrol.
Leendert en Susanne hebben elkaar helemaal gevonden, ze houdt ook van watermolens laten huppelen.
Alexandra is bitchy tegen Corina want jaloers I guess.
Tom lacht zich helemaal kapot om alles bij Marian.
Olof vindt nog steeds zijn slaapplekje helemaal prima, niks mis mee.
Anna en Bram passen perfect bij elkaar.