B&B vol liefde (Deel 1)

wil je mij niet met hem associeren aub

49 likes

Sorry maar die 2 zakken lays chips op de koelkast van leendert. Subtiel heur.

37 likes

ik ben helemaal aan het gieren om die Tom die binnen komt en dat (R) Olof hem rondleid .

31 likes

Het spijt me. Iemand dan een andere passende naam voor hem? :joy:

2 likes

Aflevering 25:

Hahaha die Leendert, wat een voorspelbare hork. Hij was al volop excuses aan het zoeken om haar weer weg te kunnen sturen. Tot die brieven. Daar stond iets over seks in en ineens was hij geĆÆnteresseerd… wat een voorspelbare klojo.

De leeftijd van Suus begint nu toch wel een rol te spelen, beter stuurt bram haar naar huis binnenkort. Beter voor iedereen. Ze is nog zo onzeker en staat nog niet stevig genoeg in haar schoenen. Ik zie het met Caroline wel voor me maar die Zweedse was wel zn favoriet dus ben benieuwd hoe dat nu gaat…

Ik moest ook heel erg lachen om Tom, lijkt me super leuke vent alleen niks voor Marjan.
Dat knutselwerkje was wel erg knullig :joy:

13 likes

Natte tosti vind ik ook altijd een mooie, maar weet niet of @Tosti dat kan waarderen.

4 likes

Afl 25 Marian

Wat een spuuglelijk ahum kunstwerk. Ik kan mij niet voorstellen dat ze het echt mooi vindt. Volgens mij ligt het inmiddels in de kliko :rofl:

10 likes
25

Jaaaa dat denk en hoop ik dus ook
Ze was ook helemaal onder de indruk van die whatsapp foto van vroeger :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Natte krant

2 likes

Suus lijkt 14.

Leendert is wel optimistisch over het wegsturen van Thalia met het idee dat ze elkaar dan misschien nog wel gaan zien. Hij lijkt het zelf niet echt als een afwijzing op te vatten, maar succes als je daar weer mee wil lijmen.

8 likes
25

Hahaha Leendert en die nieuwe vrouw. Bij alles wat ze vertelt: jaja, ja, ja, ah ja, jaja. Hij kan haar totaal niet volgen. Dat wordt echt 10x niks, zij zitten totaal niet op dezelfde golflengte (of moet ik zeggen dezelfde :sparkles:energie :sparkles:)

Ik vind die nieuwe man bij Marian irritant en vond het stom hoe hij over Olof deed. Kom niet aan Olof! :rage:

16 likes

Voorlopig geen sauna/hottubmomentjes meer voor Leendert

4 likes

25

Suus die zegt dat Bram even Nederlands moet praten giiiirl

37 likes

Ja vlak nadat ze zelf net ā€˜als mij’ heeft gezegd

37 likes

Welke b&b hond is het leukst

• Noa van Leendert
  • Amy van Marian
  • Doggo van Bram
  • Victor van Petri
  • Bella van Joy

0 stemmers

1 like

25

Debbie wil echt veel te graag Paul leuk vinden maar het is toch al duidelijk dat dit niets wordt. Echt ongemakkelijk en vermoeiend om naar te kijken, volgens mij vindt hij haar ook veel leuker dan zij hem. Maar gelukkig krijgt ze nog een nieuwe man!

En Olof en Ed kunnen hun koffers wel inpakken nu die ordinaire Amsterdammer is aangeschoven. Past wel bij dr.

6 likes

Hahaha, je hebt mijn toestemming!

2 likes

Ja echt sicke opmerking

5 likes

Ik heb toch eindelijk Leendert zijn sla couvert gespot bij de kringloop.

29 likes
25

Oh totaal niet mee eens?
Ik denk dat Debbie en Paul echt wel kans maken om wat te worden, maar zij nog een kiertje open houdt voor de laatste gast voor ze zichzelf ā€˜geeft’…

Vind het trouwens ook leuk om te kijken juist

14 likes