26
Dan denk je dat je alles gehad hebt maar dan komt er iemand met een medicinale schapenvacht binnenwandelen
Dan denk je dat je alles gehad hebt maar dan komt er iemand met een medicinale schapenvacht binnenwandelen
Hahaha ik vond het ergens ook leuk van Walter dat ie dat drukke gedoe van die nieuwe vrouw negeerde en hij omschreef haar wel treffend met KIJK HOE MOOI IK DANS, KIJK HOE MOOI IK BEN. En dat ie met die andere heksvrouw bleef zitten op de bank
Zo jammer dat AleHandra en Anne niet tegelijkertijd bij Walter waren.
Hahahahaha ja hoe ze die naam maar zo bleef zeggen ![]()
Oke ik ga nu echt iets riskants zeggenâŠ
Maar ik vind Walter eigenlijk best een knappe man. Hij heeft wel een leuke uitstraling vind ik
Of ben ik nu gek aan het worden ![]()
Stockholm syndroom
En toch mis ik nog steeds Claudia bij Walter ![]()
Niet op romantiek vlak iig
Martijn : Kap koen kap. Mooi hoe hij alles nederlands uitspreekt.
Afl 27
Ik vind dat Babette het afscheid op een hele volwassen manier brengt en heel erg bij zichzelf blijft. MAAR, waarom zegt niemand even tegen Joy, joh lul, je hebt je niet heel leuk gedragen en bent ook niet echt eerlijk en open tegen me geweest. Nee tis altijd âje bent een mooi mens en ik begrijp jeâ. Daar leert die kwast dus nooit iets van hĂ©, die wordt gewoon gesterkt in al zân gedragingen.
Dat heeft die Zoe gedaan/geprobeerd maar die man is zo vol van zichzelf dat hij niet luistert. Snap wel dat je dan denkt: joe prima, succes op deze berg ik zie en spreek je toch nooit meer
27
ik vind corina echt een mega gaslighter eigenlijk. vind aleghandra helemaal niet zo kut maar walter vindt haar gewoon weer veel te dominant waardoor corina lekker in de slachtofferrol kan duiken
ik vind die alexandra (ze woont in spanje en noemt zichzelf dan ineens andersâŠ) juist wel irri. Beetje zon tweede anne haha.
ja vind haar ook niet perse een leuk type hoor, en dat ze zichzelf aleghandra noemt ook heeeel overdreven. (idd net als anna die dr naam ook helemaal op zân zweeds uitspreekt.) maar vind wel dat corina echt overdreven zielig doet en walter kiest natuurlijk de kant van de hulpeloze vrouw ew
26
leendert die graag wil dat ze ook zijn worst proeft ![]()
27
Oh dat gedicht van Babette, zo cringe. Het gemiddelde Sinterklaasgedicht heeft meer diepgang dan dit haha. Sowieso dat ze rijmwoordenboek.nl heeft geraadpleegd.
Micks Rijmwoordenboek had ineens heel veel inlogs vanuit Malaga ![]()
Aflv 27
Dat gezemel over de markt
Het valt me echt op dat Leendert en Walter eigenlijk zo fucking seksistisch zijn. Leendert wou het liefst zsm met Thalia in bed duiken, maar een beetje een seksueel getinte brief van Susanne is dan weer te veel van het goede. Bij Walter moeten vrouwen in hun feminiene energie staan maar is een blote schouder bij Alexandra alweer te sexy. Echt wtf willen zij? Een vrouw mag alleen een seksueel wezen zijn op hun voorwaarden blijkbaar.