B&B vol liefde (Deel 1)

Ze zoeken zelfs nog deelnemers Singles buitenland (landen met een Winters karakter) | Blue Circle Casting (dus nog geen dates)

2 likes

Het is dat ik de winter haat! Haha

2 likes

oh, gek! in reality check vertelde dook dat hij iemand kent die meedoet en die opnames waren al geweest

2 likes

Ja van diegene zou dat misschien al wel kunnen natuurlijk maar 1 kandidaat is niet voldoende voor een hele show

3 likes

Ik heb hier ook over na zitten denken hoe dat kon maar ik denk dat hij het Spaans niet verstond en dus niet kon vertalen naar Frans haha

7 likes

Ik had echt tranen van het lachen om aflevering 26 :joy: de ene gekheid na de andere kwam voorbij. Echt ik blijf het zeggen hoe hebben ze deze mensen bij elkaar gekregen :joy::joy::joy::joy:

15 likes

Inderdaad! Weet ik bij welke stukjes ik op moet letten haha, zoals bij die voicememos

3 likes

Hahha aan de pol te zien kunnen we net zo goed geen spoilers gebruiken

8 likes

Afl 26

Die botsing van die twee vrouwen bij Walter in de keuken :sob: als cameraploeg sta je daar dan toch ook te gieren

19 likes

Ik kan niet kijken nu want in Turkije is er geen videoland dus ik lees nu ff alles

1 like

Aflevering 26 Haha die blik van Marian toen Tom met een arm om haar heen in de keuken stond. :joy: Die zoomde ff uit.

10 likes
26

Ik vind Anna (van Bram) iets irritants hebben, gelijk op honderden manieren proberen te tonen hoe ze wel niet 1 met de natuur is. Komt dan een beetje gemaakt en geforceerd over, beetje hetzelfde idee als claudia & anna bij walter. Ik vind Bram ook veelte nuchter voor haar.

Gelukkig begint Suus in te zien dat het met Bram niks wordt.

Tom bij Marian kan ik ook echt niet uitstaan. Doet geen vlieg kwijt maar super irritant.

Denk dat ik het niet zo heb met mensen die veel aandacht naar zich toe trekken/eisen, vooral in nieuw gezelschap.

23 likes
26

Dan denk je dat je alles gehad hebt maar dan komt er iemand met een medicinale schapenvacht binnenwandelen

18 likes

Hahaha ik vond het ergens ook leuk van Walter dat ie dat drukke gedoe van die nieuwe vrouw negeerde en hij omschreef haar wel treffend met KIJK HOE MOOI IK DANS, KIJK HOE MOOI IK BEN. En dat ie met die andere heksvrouw bleef zitten op de bank

32 likes

Zo jammer dat AleHandra en Anne niet tegelijkertijd bij Walter waren.

37 likes

Hahahahaha ja hoe ze die naam maar zo bleef zeggen :skull:

14 likes

Oke ik ga nu echt iets riskants zeggen

Maar ik vind Walter eigenlijk best een knappe man. Hij heeft wel een leuke uitstraling vind ik

Of ben ik nu gek aan het worden :upside_down_face:

4 likes

Stockholm syndroom

69 likes

En toch mis ik nog steeds Claudia bij Walter :heart:

10 likes
’Spoiler’Claudia site van Walter

Dus ze komt er nog wel, maar ik heb geen idee of het echt met extra connectie is. Of gewoon leuk als werk.

4 likes