Ben begonnen aan seizoen 1, omdat ik merk dat ik in een zwart gat val in de weekenden
Hopelijk sla je wel die doodsaaie Roxanne over, of iig tot het punt dat omelet man komt.
Ik heb nog geen idee wie of wat de omeletman is, maar het klinkt veelbelovend.
Thanks voor de tip
Hahaha de derde man daar toch?
Je had Mitch oid? Zo’n sportschool type en nog wat saaie jongens. En toen kwam er een beetje zo’n oudere man van 40ish en die had als specialiteit ei op pannenkoek ofzo en had het constant over eieren.
Ooohjaa en die kon alleen maar over zijn kippen praten
Oooh ik moet hierbij nog regelmatig denken aan 't moment dat zij aan een van die mannen vraagt wat zijn favoriete keuken is en dat hij dan zegt: industrieel. Hahahahaha 🫠
26
Ik heb echt gelachen om Tom deze aflevering. Hij brengt meer leven naar die dooie sfeer bij Marian. En heel benieuwd hoe het verder gaat met Alexandra bij Walter
afl 26
De pauw had weer eens een hoofdrol.
Leendert en Susanne hebben elkaar helemaal gevonden, ze houdt ook van watermolens laten huppelen.
Alexandra is bitchy tegen Corina want jaloers I guess.
Tom lacht zich helemaal kapot om alles bij Marian.
Olof vindt nog steeds zijn slaapplekje helemaal prima, niks mis mee.
Anna en Bram passen perfect bij elkaar.
deze aflevering heb ik pas teruggekeken ja hahahahahaha
Hahahahahaha waarom heb ik dit gemist
Afl 26
Haha Olof over Tom: ja zukke types hebben we in Brabant ook wel, wonen meestal in een schuur ofzo en spelen muziek en doen een beetje kunstenaar. Je moet die mensen ook respecteren zoals ze zijn, vink helemaal prima.
Mijn theorie over Olof: Hij durft niet tegen Marian te zeggen dat hij haar super zachte bedden helemaal kut vind liggen en dat zijn oude lijf daar nooit meer uitkomt. Dat harde bedje vindt hij veel lekkerder, dus blijft hij maar in de machinekamer liggen.
26
Die brief van die vrouw van Leendert ik heb gegierd
26
Die nieuwe bij Walter is toch net Anouk Verschuur van Gooische vrouwen ?!
dat ze gaat zingen. Ik had echt pijn van het cringen.
Dit klopt denk ik. Want toen hij verhuisd was naar beneden zei hij ook dat hij dat harde bedje veel lekkerder vindt liggen.
afl. 26
Samenvatting
Die Alexandra is wel een typetje hoor. Pittiger dan alle dames die tot nu toe bij Walter geweest zijn. Zij doet uit zichzelf bitchy tegen Corina vind ik, niet omdat Corina nou al zoveel bepaald e.d. Aparte vrouw, benieuwd hoe lang ze mag blijven. Walter is nog niet zo van haar gecharmeerd.
Ik lees hier bijna niets over Corien (ik weet niet eens of ze zo heet, het gaat iig om dé concurrente van Suus) maar god wat is zij saai zeg. Echt doorsnee. Altijd een beetje zo’n zeurende stem en dan alles wat Bram doet maar aantrekkelijk en leuk vinden. Ja ik wil wel in Zweden wonen ja ik hou wel van lang haar ja we lieten wel leuke dingen aan elkaar zien bij de kringloop. SAAI.
Ik vind haar wel leuk voor hem maar skip haar stukjes vaak want ben brabant beu.
De nieuwe vrouw bij Walter in 1 woord:
KOEKOEK