B&B vol liefde (Deel 1)

Niet op romantiek vlak iig

5 likes

Martijn : Kap koen kap. Mooi hoe hij alles nederlands uitspreekt.

5 likes

Afl 27

Ik vind dat Babette het afscheid op een hele volwassen manier brengt en heel erg bij zichzelf blijft. MAAR, waarom zegt niemand even tegen Joy, joh lul, je hebt je niet heel leuk gedragen en bent ook niet echt eerlijk en open tegen me geweest. Nee tis altijd ‘je bent een mooi mens en ik begrijp je’. Daar leert die kwast dus nooit iets van hĂ©, die wordt gewoon gesterkt in al z’n gedragingen.

30 likes

Dat heeft die Zoe gedaan/geprobeerd maar die man is zo vol van zichzelf dat hij niet luistert. Snap wel dat je dan denkt: joe prima, succes op deze berg ik zie en spreek je toch nooit meer

15 likes

27

ik vind corina echt een mega gaslighter eigenlijk. vind aleghandra helemaal niet zo kut maar walter vindt haar gewoon weer veel te dominant waardoor corina lekker in de slachtofferrol kan duiken

11 likes

ik vind die alexandra (ze woont in spanje en noemt zichzelf dan ineens anders
) juist wel irri. Beetje zon tweede anne haha.

13 likes

ja vind haar ook niet perse een leuk type hoor, en dat ze zichzelf aleghandra noemt ook heeeel overdreven. (idd net als anna die dr naam ook helemaal op z’n zweeds uitspreekt.) maar vind wel dat corina echt overdreven zielig doet en walter kiest natuurlijk de kant van de hulpeloze vrouw ew

8 likes

26

leendert die graag wil dat ze ook zijn worst proeft :clown_face:

17 likes

27

Oh dat gedicht van Babette, zo cringe. Het gemiddelde Sinterklaasgedicht heeft meer diepgang dan dit haha. Sowieso dat ze rijmwoordenboek.nl heeft geraadpleegd.

19 likes
Samenvatting

Micks Rijmwoordenboek had ineens heel veel inlogs vanuit Malaga :yum:

16 likes

Aflv 27

Dat gezemel over de markt

8 likes
26

Het valt me echt op dat Leendert en Walter eigenlijk zo fucking seksistisch zijn. Leendert wou het liefst zsm met Thalia in bed duiken, maar een beetje een seksueel getinte brief van Susanne is dan weer te veel van het goede. Bij Walter moeten vrouwen in hun feminiene energie staan maar is een blote schouder bij Alexandra alweer te sexy. Echt wtf willen zij? Een vrouw mag alleen een seksueel wezen zijn op hun voorwaarden blijkbaar.

49 likes

27

Mijn god, ik weet dat Walter vaak als sekteleider wordt weggezet, maar na deze aflevering denk ik dat Joy daar zelfs meer bij in de buurt komt? Vind zijn opvattingen over vrouwen ook best wel heftig (en ook dat afdwingen dat hij voor zijn 30e zijn eerste kind wil) , en dan zijn kinderen niet naar school willen sturen?! Waar haal je het idee vandaan dat je beter weet wat/hoe een kind moet leren dan het onderwijssysteem?! Dan heb je echt wel grootheidswaanzin hoor. Krijg echt de kriebels van die vent met zijn ‘community’ en tegelijkertijd die focus op geld en rijk worden. Als je alles zo kan manifesteren snap ik trouwens niet waarom hij zijn acne en scheerirritatie dan niet gewoon even weg manifesteert.

76 likes

ik dacht ook even oh leuk we gaan een franse markt zien. Maar nee hoor blijkbaar mochten wij ook niet mee.

20 likes
27

DAT GEZEIK MET DIE KUT HONDEN echt deze mensen passen perfect bij elkaar oh nee zo te zien in het vooruitblik toch niet, zou hij haar ook in bed gevraagd hebben

Bij Walter: mijn god wat een kinderachtige vrouwen, oke Alexandra is vreselijk maar Corina stelt zich ook aan bij dat stuk dat ze ECHT NOG GEEN 50 IS meid je bent 49 en dan helemaal erop doorvragen, wat wil je dan horen

Ik vraag me af of Martijn Diana wel leuk had gevonden als Feyenoord toen al kampioen was

Bij Joy: saai, eindelijk die 2 weg en iedereen weet dat hij die blonde wil
Zo typisch ook dat hij z’n kinderen niet naar school wil laten gaan en denkt dat je een jongen of meisje kan manifesteren echt ik kots van hem

24 likes

Die mannen doen me echt denken aan de Barbie speech.
Je moet vrouwelijke energie hebben, maar niet flirten.
Je moet levensenergie hebben, maar niet te druk.
Je moet wel seks willen, maar je mag weer niet uiten dat je seks wil.

:unamused:

37 likes
27

Ja walgelijk ook hoe goed hij erop ging toen Allegandra vertelde over haar jeugd

13 likes

Ja zo fucking doodeng dat ie DIRECT bij haar “ik was op m’n 16e het huis uit” begon over loverboys. Voelde heel erg alsof ie aan het ramptoeristen was in haar verleden.

17 likes

Same ik ben er helemaal oké mee als ze Debbies verhaallijn nog even in één aflevering proppen en dan even een korte terugblik doen en klaar is kees.

5 likes

Ik kijk ook wel met minder plezier dan eerst, heb Martijn vandaag helemaal overgeslagen en vind het bij Joy ook saai. En bij Marjan en Bram eigenlijk ook. En Leendert. Vind dat gezeik bij Walter nog wel entertaining maar wil eigenlijk gewoon alleen Debbie vanaf nu. Of meer drama en memewaardige dingen

4 likes