Aflevering 29
Martijn die zegt “er was geen gesprek mee te voeren”, terwijl hij boos wegliep, haar negeerde en geen gedag zei. Iets met zelfreflectie…
Martijn die zegt “er was geen gesprek mee te voeren”, terwijl hij boos wegliep, haar negeerde en geen gedag zei. Iets met zelfreflectie…
Ik word helemaal naar van al die mannen in dit programma. Die ego’s van die gasten, hoe kan je op zo’n leeftijd zijn en zo blind zijn.
Jan bij Marian, die man praat en doet alsof ie nog nooit onder de mens is gekomen. Geen enkele schaamte.
Han met zijn ‘voor zulke dingen huur ik mensen in’, ik vond het eerst zielig omdat die man een ongelukkig uiterlijk heeft en ik wou niet gemeen zijn hierover maar… hoe kan zo’n man denken ja ik ben een match aan zo’n leuke actieve vlotte vrouw als Debbie.
Walter en Joy, God’s gift to women. Alleswetende supreme leiders, zo ver in de ontwikkeling daar kunnen de vrouwen niet aan tippen. Walter probeert nog wel de bijbehorende act op te houden als een voelende man, tenminste als de vrouwtjes zijn ego genoeg voeden dmv naar hem op te kijken en zijn gewouwel te geloven. Geen echte vragen stellen of echt een gesprek proberen te houden, daar worden we low energy van.
Joy is zo leeg als het maar kan, heeft zichzelf overtuigd zoveel verder in zijn ontwikkeling te zijn. Maar je ziet duidelijk dat als er echt iemand komt die ook van dat zweverige gewouwel is (Babette), hij er eigenlijk helemaal niks van af wilt weten. Je ziet hem gewoon denken, meid hou op met dat gezeik.Natuurlijk valt hij dan op de gewone insta influencer Dani die daar dan nog niks anders heeft gedaan dan te giechelen en hem knap vinden Toen zijn zus er was bleek het te zijn dat ze waren opgegroeid tussen dat zweverige gedoe. Denk dat hij daarom zich zo boven de normale mens geheven voelt, maar zelf er niks mee heeft.
Het is jammer dat Babette er niet echt doorheen kon prikken en zien wat voor lamlul het is. Op het strand wou hij niet eens een gesprek met haar en Esra aan omdat ze nog niet zo ver in ‘het proces’ zijn als hem. Ik had hem keihard uitgelachen.
En tja Leendert, typische hollandse man van die leeftijd. Vrouwtje moet niet teveel willen of zijn.
Ik vind Jan echt heel erg leuk
Men will be men
Vrouwelijke deelnemers en kandidaten zijn welkom om te posten in het leed dat daten heet topic
???
Hoe
29
Die vriend van Joy is veeeel leuker, go elise
Ja ik zie ook niet helemaal in hoe Dani dan wel verder “in haar proces” zit? Maar geeft misschien ook wel aan dat het een rare opmerking vanaf het begin was en Joy ook maar ratelt
O nee shit ik bedoelde de nieuwe kunstenaar
Sorry Jan jij was oke
Haha ik dacht wat een dood geblondeerd haar, maar het is nog gekocht ook
29
Idd en ik moest ook zo hard cringen toen die gast tegen Joy ging vertellen dat ‘ie wat “voelde” en toen ging Joy hem helemaal feliciteren en omhelsen damn hij gaat niet trouwen
29
Ja sowieso zijn uiterlijk want verder heeft hij nog maar 2 zinnen gezegd, plus minder fuckboi vibes maar again - we weten niks van hem dus who knows. Ik ga voor het voordeel van de twijfel
En geen satijnen blouse!!
Joy heeft zo’n zwart randje op zn tand valt me steeds op, ziet er wel nasty uit
Ja maar wel 1.60
Misschien gelooft ie ook niet in de tandarts
Sorry ben verblind door zijn katoenen shirt
Ik heb het idee dat hij uberhaubt niet in hygiene geloofd.
Ik heb het idee dat hij ruikt naar muf satijn, sigaretten, zweet en een veel te zoet luchtje.
afl 29
Martijn: “Iets klopt hier niet.” Uh ja jij klopt hier niet, wat een zak zeg
Was ze echt klaar met hem? Ze bleef wel zeggen dat Joy tijdens 1op1 momenten dan wel weer altijd meer geïnteresseerd en lief was. Itt met de groep.
Zoiets? Weet alleen niet of dat ook nog na het strand-moment was. En tegen Esra dat ze nu vertrok omdat het in cirkels bleef gaan, dus of ze nu echt door hem heen keek of toch te weinig progressie voelde?
Aflv 29
Joy zei vorige aflevering niet in het huidige schoolsysteem te geloven, maar wil dan wel een eigen community met school. Ik wil echt niet eens weten wat hij die kinderen wil leren dan😂 Als iemand dit soort onzin uitkraamt ren je toch gelijk weg hahaha
29
Toen Joy ook z’n vijfjarenplan ging vertellen aan Dani en ze totaal niet op een lijn zaten (ook al dacht hij van wel)
Hij wil basically gewoon een ForumLand opzetten maar dan op zijn berg?