Men will be men
Vrouwelijke deelnemers en kandidaten zijn welkom om te posten in het leed dat daten heet topic
???
Hoe
29
Samenvatting
Die vriend van Joy is veeeel leuker, go elise
Ja ik zie ook niet helemaal in hoe Dani dan wel verder āin haar procesā zit? Maar geeft misschien ook wel aan dat het een rare opmerking vanaf het begin was en Joy ook maar ratelt
O nee shit ik bedoelde de nieuwe kunstenaar
Sorry Jan jij was oke
Haha ik dacht wat een dood geblondeerd haar, maar het is nog gekocht ook
29
Idd en ik moest ook zo hard cringen toen die gast tegen Joy ging vertellen dat āie wat āvoeldeā en toen ging Joy hem helemaal feliciteren en omhelsen damn hij gaat niet trouwen
29
Samenvatting
Ja sowieso zijn uiterlijk want verder heeft hij nog maar 2 zinnen gezegd, plus minder fuckboi vibes maar again - we weten niks van hem dus who knows. Ik ga voor het voordeel van de twijfel
En geen satijnen blouse!!
Joy heeft zoān zwart randje op zn tand valt me steeds op, ziet er wel nasty uit
Ja maar wel 1.60
Misschien gelooft ie ook niet in de tandarts
Sorry ben verblind door zijn katoenen shirt
Ik heb het idee dat hij uberhaubt niet in hygiene geloofd.
Ik heb het idee dat hij ruikt naar muf satijn, sigaretten, zweet en een veel te zoet luchtje.
afl 29
Martijn: āIets klopt hier niet.ā Uh ja jij klopt hier niet, wat een zak zeg
Was ze echt klaar met hem? Ze bleef wel zeggen dat Joy tijdens 1op1 momenten dan wel weer altijd meer geĆÆnteresseerd en lief was. Itt met de groep.
Zoiets? Weet alleen niet of dat ook nog na het strand-moment was. En tegen Esra dat ze nu vertrok omdat het in cirkels bleef gaan, dus of ze nu echt door hem heen keek of toch te weinig progressie voelde?
Aflv 29
Joy zei vorige aflevering niet in het huidige schoolsysteem te geloven, maar wil dan wel een eigen community met school. Ik wil echt niet eens weten wat hij die kinderen wil leren danš Als iemand dit soort onzin uitkraamt ren je toch gelijk weg hahaha
29
Toen Joy ook zān vijfjarenplan ging vertellen aan Dani en ze totaal niet op een lijn zaten (ook al dacht hij van wel)
Hij wil basically gewoon een ForumLand opzetten maar dan op zijn berg?
Oh ik ben het verder helemaal met je eens dat ik wat Anna doet helemaal niet per se raar is, maar ik weet niet waarom mij het gevoel bekruipt dat het gewoon niet helemaal authentiek is? Ik kreeg er gewoon een bepaald gevoel bij. Denk overigens dat ik me ook moet beseffen dat het een programma is daarin ook gewoon wordt gemonteerd en dat het daarom zo op me overkomt (al zie jij dat blijkbaar totaal niet zo ). Buiten dat āfilosofisch sparrenā vind ik ook nog niet dat ze zoveel van haar als persoon inhoudelijk hebben laten zien.
Dus geen Thalia of Noa gespot?
Ik denk dat die tand een kroon is, dat zān echte tand is afgebroken. Ik ken iemand die ook zoān randje heeft en het is niet het gevolg van slechte hygiĆ«ne.