B&B vol liefde (Deel 1)

Mijn god dat dit soort mensen bestaan

4 likes

gad ver damme

5 likes

Ze werkt ook op afstand met oliën? Hoe dan? Smeert ze die olie dan op haar beeldscherm?

16 likes

Gvd ik stikte bijna in mijn eten

En ik wil mijn beklag doen dat we ons Deb niet meer zien. En waarom heeft nog niemand geklaagd dat die Hollandse Anna zichzelf opeens voorstelt alsof ze persoonlijk de IKEA heeft opgericht?

22 likes

Jezus die teennagel is verrot ofzo :face_vomiting:

2 likes

Die martijn is volgens mij zo bang om zich open te stellen of iets dat hij zich overal voor afsluit. Volgens mij was tamara gewoon moe en misschien een beetjr bang daar op die wegen. En ik denk misschien ook dat ze het kut vond dat ze niet nog samen gingen eten. Plus ze is er net en hij stuurt dr super bot weg naar een restaurant een straat verderop. Maar ipv daar naar te luisteren is het “Nee maar jij was stil dus er is iets.” Ik snap niet waarom hij nou boos werd.

30 likes

Afl 28

Ach Jezus Martijn doe eens normaal. Zeker gewend om daar de hele dag iedereen maar af te blaffen en daarmee te denken dat je altijd gelijk hebt. En nu probeert iemand even met je te praten, want het was gewoon een gesprek en meteen weer op je pik getrapt en boos.

15 likes

Martijn

Ja hij zoekt echt redenen om mensen weg te kunnen sturen ofzo? Gelijk ook zo verongelijkt doen. Wat verwacht hij nou eigenlijk van die vrouwen. Ook totaal niet netjes dat hij Tamara heeft laten weggaan zonder iets te zeggen. Hij mag eigenlijk al blij zijn dat er nog zoveel vrouwen voor hem hebben geschreven imo.

14 likes
Samenvatting

Ik snap ook niet waarom ze perse iets alleen moet doen want “ja straks woon je hier en moet je ook je eigen ding kunnen doen” uh ja duh, maar ergens naar toe VERHUIZEN is toch heel anders dan daar 3 dagen op bezoek zijn en speciaal voor iemand komen.

En later zegt hij nog ik ben naar Thailand verhuisd om het leuk te hebben, hij haat alles aan Thailand :joy::joy::joy:

24 likes

Afl 28

Heeft ons Dani nou de extensions zo slecht erin zitten dat je de hele tijd de aanhechting aan de zijkant ziet zitten?

11 likes

Ja

16 likes

Echt spot on dit allemaal :joy: Walter heeft ook gereageerd op zijn imitatie, die hoopt volgens mij een beetje mee te liften op de memes…

5 likes

pfff waarom kondigt ze dat ook zo aan, heb gewoon een gesprek en vraag dan wat je wil vragen.

6 likes

29

Dat Thomas niet gillend wegrent. Petri kan beter lekker alleen blijven, kan ze genieten van de stilte en de b&b helemaal alleen runnen.

14 likes

Ik laat deze gewoon even hier

45 likes

Lekkerrr Elise gewoon er lekker met de iets knappere vriend vandoor gaan. Alsnog allemaal erg cringy daar.

Oh en ik ben nog maar op de helft maar vind het echt tof hoe Suus aangeeft waar ze behoefte aan heeft en daar zo proactief in is. Wel jammer dat dat nodig is omdat Bram dat initiatief niet neemt. Wat echt zo vaak voorkomt haha dat je er zelf achteraan moet gaan om gedumpt te worden, zo kut en lafjes.

29

37 likes

Ja, heeft ze eigenlijk een x gezegd waarom ze een relatie wil?

2 likes

Afl.

Ik heb het idee dat Anna zichzelf heel authentiek vindt, maar ik krijg de indruk dat ze zich alleen maar heel erg wil profileren als een bepaald type mens. Voelt een beetje als een act. Ik denk dat Carolien veel meer zichzelf is en dat bedrijf van Bram ook echt interessant vindt omdat ze zelf bezig is met voeding/graag experimenteert met producten uit de natuur. Ik vind Carolien dan alleen weer te leuk voor Bram haha, ik gun haar een leuke spontane bioboer.
Martijn vind ik echt verschrikkelijk om naar te kijken. Hij doet echt net of die Say Cheese een miljoenenbusiness is, terwijl hij voor alles personeel heeft en er amper een kat komt. De vrouwen vliegen naar de andere kant van de wereld voor hem en dan stuurt hij ze weg om alleen een straat verderop te gaan eten? Ik gun Martijn gewoon geen vrouw

41 likes

Pfff die stukjes van Joy en Dani spoel ik nu gewoon door, hoor. Totaal niet meer boeiend zodra ze een keuze hebben gemaakt. Had ik vorig jaar met Martijn en Fenna ook. BORING!

13 likes

Dit geldt voor bijna alle deelnemers aan B&B vind ik. Beter blijf je alleen

5 likes