I like her, snap je. No tirelantaains.
Ja vind ik ook! Maar ik vond het hele gesprek best raar. Ze moest toch ook nog helemaal uitleggen hoe hij eruit zag? Ook al is het al weer 12 jaar geleden, je weet toch wel wie je toen gedate hebt voor 5-6 maanden?
Het voelt daardoor voor mij alsof ze Paul meer ziet als een goede vriend dan iets meer, is idd beetje ongemakkelijk
Afl 30
Harry heeft iets gehad met Annemarie, maar vertelde Paul nou ook niet (toen hij er pas was) dat hij Debbie via via kende?
Of was dat toch alleen Harry in zijn intro filmpje.
Had zelf ook nog nooit van het woord âamechtigâ gehoord? Toen Debbie (âs vriendin) Harry omschreef. Betekent hijgerig
Ik vind Debbie ĂŒberhaupt minder leuk of aardig geworden. Ik vind het echt een beetje sneu voor Han, hij werd soms gewoon genegeerd? Hetzelfde voor Marian, ik snap echt niet dat ze Olof niet wegstuurt. Het is overduidelijk dat daar geen vonk is
Wat ik vreemd vind is dat we in het voorstukje aal zagen dat die Alexandra weg ging, terwijl daar toch nu nog helemaal geen aanleiding voor was?
Nog niet specifiek nee, maar als iemand mij gaat vertellen wat er allemaal mis is en me een papiertje in mijn handen duwt om aantekeningen te maken zou ik ook snel weg zijn
Nou ik was dus vandaag met @Flopsyunicorn naar Haarlem, wat echt supernice was, maar toen dachten we letsgo to the beach om wat te eten. Man van Flopsy ging ook mee, echt nice. Wat we daar zagen was echt sick. Wij zaten daar dus zo aan de kinderravioli, echt nice was dat. Vet chille tent. Er was ook zoân doggo daar. Zegt de man van Flopsy ineens wow die meid daar lijkt op Suus, echt sick. WAS DAT DUS SUUS. Dus wij hebben kinderravioli gegeten gemaakt door die vet chille sicke kok Suus. Echt nice!
Hier een chille foto van de sicke kinderravioli:
Hopelijk was jullie dag net zo nice als die van ons!
Ik heb dit 3x gelezen omdat ik niet meer wist wat nou een flopsy wasâŠ
Echt mean girls gedrag
Ik wil ook kinderravioli eten met jou en flopsy
Doet me echt denken aan de middelbare schooltijd hoe die vrouw doet of is, van die sneaky meiden pesterijen om iemand anders proberen onzeker te maken.
Die ene vriend van Bram is net die professor van Harry Potter dat Voldemort in zijn achterhoofd zit
Goeie muziek keuzes ook. Als Debbie de nieuwe man op social media opzoekt âPink Pantherâ tune, of als Anna gaat verven het pipi Langkous deuntje
Ik hoorde op de achtergrond ook zoân cartoon wespenmuziek bij het dat wespengedoe bij Petri
30
Heb echt hard gelachen om Paul zn âik zie eruit als de tuinman en dat ben ik eigenlijk ookâ
Over Alegandra: En zo iemand is dan dus tantracoach en werkt waarschijnlijk ook met mensen die zich mentaal bloot geven aan haar. Terwijl ze privé totaal geen veilige sfeer kan creëren. Ben heel benieuwd hoe ze dat dan in haar werk doet. Ook ontbeert het haar nogal aan zelfinzicht naar mijn mening.
afl. 30
Samenvatting
Het woord amechtig kende ik ook nog niet.
Ik vind Harry op het moment dat hij voor het eerst in beeld kwam helemaal geen aantrekkelijke man. Hij heeft geen leuke uitstraling vind ik, geen vrolijkheid o.i.d. Zijn gezicht laat weinig tot geen mimiek zien. Ik vertrouw hem niet. Hij doet mij denken aan Sigmund Freud. En volgens mij verft hij zijn wenkbrauwen want die zijn nog lichtbruin gekleurd terwijl zijn baard en haar helemaal grijs / wit zijn. Daar is op zich niks mis mee. Maar als die vriendin van Debbie ook zegt: âPas op.â Als een van de eerste dingen⊠Het lijkt mij iemand die manipulatief kan zijn en spelletjes speelt. Overigens kan dit ook geheel mijn eigen projectie op hem zijn en blijkt hij wel leuk te zijn. We gaan het zien de komende week.
Over Martijn:
Samenvatting
Ik denk dat Martijn bindingsangst heeft en dat hij ook zo boos werd omdat iets in de interactie tussen hem en Tamara hem triggerde en hem terugbracht bij een situatie of ervaring uit het verleden. En dat het dus oude boosheid is die hij nu op haar projecteert. Het gaat denk ik om andere gevoelens / behoeften bij beiden die niet goed zijn uitgesproken waardoor die situatie een beetje escaleert. Het lukt ze idd niet om er later als ze beiden afgekoeld zijn nog even op terug te komen. En die vriend van Martijn spiegelt hem ook niet bepaald. Daarnaast denk ik dat Martijn ook erg gestrest leeft want hij heeft het de hele tijd zo druk maar denk dat hij zijn werk niet zo efficiënt doet. Waarom heeft hij bijvoorbeeld niet even een soort werkruimte voor zichzelf gecreëerd in SayCheese waar hij echt even rustig kan zitten? Hij zorgt ook slecht voor zichzelf denk ik omdat hij zegt geen tijd te nemen om te eten, en al dat roken en zweten lijkt mij zwaar voor zijn lichaam. Hij ontspant niet zoveel lijkt het.
Ja omg
âKrijg je ervan als je je neus in andermans zaken steektâ zo petty en onnodig
ik gier
Hahahahahahahaha ik hou van dit topic