B&B vol liefde (Deel 1)

Eng

4 likes

Denk eerlijk gezegd dat Olof het ook teveel luxe vindt en het wel prima vindt zo. Krijg zelf de indruk dat hij daarom ook in die machinekamer wil slapen hahaha, lekker op een hard bedje tussen de zooi. Kan me niet echt voorstellen dat hij op zo’n leven vol luxe zit te wachten, maar dat hij het wel gezellig zo vindt samen met Ed daar.

16 likes
Marian aflevering 30

Van Marian kan ik echt geen hoogte krijgen, vindt ze een van die mannen nou leuk? Dacht eerst dat ze die Tom (?) wel zag zitten maar ze leek zich in de laatste aflevering toch best aan hem te ergeren. Maar krijg ook niet echt de indruk dat ze iets voor Ed voelt.

9 likes

Marian

Samenvatting

Voor mijn gevoel heeft Marian ook zoiets van gewoon gezellig al die mensen om haar heen. Ik denk niet dat er echt een match voor haar in zit. Maar ik snap dat dan ook wel dat ze denkt ik kan het prima met ze vinden, laat ze dan maar blijven.

14 likes

Ja misschien, maar ze gedraagt zich ook altijd een beetje hetzelfde dus ik kan niet echt aflezen hoe ze zich voelt. Maar ik denk als ze iemand kiest, dat het dan toch Ed is?

10 likes
Samenvatting

Ik denk ook wel Ed! Ze gaf met die date ook wel aan het rustig aan te willen doen en na het programma af te spreken. Sowieso deed alleen hij echt de moeite voor een 1 op 1 date (tot Tom kwam met zijn schildersessie)

4 likes

Er zijn tussendoor van die interviewers die de b&b eigenaren wat vragen, maar dit doen ze bij Marian ook niet zo inhoudelijk? Ik kan haar ook niet zo goed peilen indd. Lijkt alsof ze niet echt moeite doet, ook geen initiatief om samen met een van hen wat te doen.

4 likes

Ja of ze zoekt ook niet de liefde van haar leven maar meer een buddy of iemand die haar (af en toe) gezelschap houdt? Of dat nu tijdens een uitje is of de tuin voor haar aanpakt bij wijze van. Ze lijkt niet echt hoge verwachtingen te hebben van het programma/mannen omdat ze het vlg mij best okay voor elkaar heeft, genoeg sociale dingen/vrienden om haar heen ook.
Allemaal invulling van mijzelf haha

5 likes

Maar juist daarom zou je toch eerder wel een liefde willen? Want ze heeft juist vrienden genoeg. En Eduardo al :thinking: Kan me niet voorstellen dat ze een oudere Eduardo wil.

2 likes

In de Marc marie en Jan zijn voor niemand bang podcast zei MM gister dat Martijn doet alsof hij de CEO van philips is hahaha echt zo accuraat, die man is de hele tijd druk maar met wat in godsnaam behalve op zijn blocnote schrijven

30 likes

afl 30

Ik weet niet wat het precies is maar iets klopt er niet aan die harry

12 likes
Samenvatting

Hahaha nou die Pink Panther-muziek als Debbie hem googlet en de quote van de vriendin “pas op” bijvoorbeeld duwen je al een bepaalde richting op. Overigens vrees ik wel voor Paul dat hij niet de liefde met Debbie zal vinden aangezien ze uitgebreid verslag doet over hoe heet Harry is, dat vind ik niet echt een actie die duidt op romantiek die in de lucht hangt

15 likes

Nee dat is waar, tja of een 2e Eduardo maar dan wel ook op liefdesvlak. Ze lijkt niet echt op zoek. Of het is een slimme (zaken)vrouw die al bij de aanmeldingen/bezoeken heeft ingeschat dat de liefde van haar leven er niet bij zit, en nu meer voor laagdrempelig plezier gaat.
Ze geeft zo weinig weg wat ze nu echt zoekt

4 likes

ja was mij ook al opgevallen, en hij maaktdus vlogs

Afl 30

Ik vond het zoooo raar dat Tom verf aan Marian dr kont ging smeren. Ik zou echt woest zijn?:sweat_smile: maar goed ik vind hem sowieso vreemd haha

53 likes

Ik had niet verwacht dat ze daar zo chill op zou reageren, gezien ze toch wel is van de looks en alles moet tiptop ofzo. Maar dat zijn ook maar mijn aannames.

8 likes

Ze vond het niet echt leuk/normaal vlg mij maar idd reageerde nog rustig

7 likes

Ze is een zakenvrouw he. Ze weet ook wel hoe ze overkomt op tv. Als zij ineens die vent gaat uitschelden is ook raar haha.

9 likes

Ik heb denk ik een extreem impopulaire mening, maar ik vind die Daniël (vriend van Bram in Zweden) … best wel een cutie? Zijn uiterlijk en stijl zijn totaal niet mijn ding maar hij is zo te zien super creatief, lijkt een heel lieve en invoelende vriend te zijn, en doet echt zijn eigen ding. Hij lijkt mij leuker dan Bram eigenlijk :smile:

43 likes

Ja die schilderijen van hem zijn echt sick.

8 likes