De lat ligt laag hier
Vond Tamara heel leuk en eerlijk en geĆÆnteresseerd overkomen! Hoop dat het goed met haar gaat die krijgt vast ook wel reacties van leukere mannen ofzo
Afl 30
Hahaha dat shot, dat Marian aan komt lopen met aan de ene arm Tom en aan de andere arm Ed, allen volledig opgedoft. En dan komt Olof erachteraan hobbelen met de rugzak met de flesjes water en de dextros. š„¹
Ed zei tegen Olof over hun rol als achtergrondzangers⦠ādan staan we wel voor lul hĆ©ā. Olof mompelt in reactie iets als āach wat maakt t uit joh, sta toch sws al voor lul johā
30
Samenvatting
ik heb zo gecringed bij alexandra op die markt.
Maar ik heb zo gegiered om tom die engels praat " No tierenlantijns"
Vooruitblik volgende week
Hahahaha dat ze alexandras kamer helemaal gaan reinigen ik ga stuk. Ik had bij die Tom wel verwacht dat hij boos zou reageren als hij weg moet.
Afl 30
Samenvatting
Alexandra die opmerkingen maakt over de neus van Corina, hoe oud is zij?? Wat kinderachtig
En bij die vooruitblik naar de volgende afl viel me bij Paul meteen op dat ie opeens gel in zān haar had en tegelijk zei hij iets over dat hij wel concurrentie voelde, die man heeft zān strijdtenue aangetrokken go get her Paulissie
Afl 29
Zag ik nou goed dat Thomas bij Petri in de keuken een random ergens hangende theedoek pakte om zijn hele gezicht aan af te vegen?? Mijn smetvrees kan dat niet handelen
Hahaha vind het behalve Olof allemaal maar saai bij Marian maar moest echt lachen om hun optreden hahah zo schattig hoeveel lol ze hebben met zn allen
Die alejandra doet me denken aan de boze moeder uit Tangled
debbie die gewoon stil op een stoel zit: ik pis in mijn broek van het lachen
Echt me
De nieuwe ik gil. Ik pis.
Anna doet me echt denken aan een verlegen peuter. Hoe ze praat. Denkt dat ze beter past bij de tulbandvriend van Bram.
Tulbandvriend: hoe vind je het tot nu toe?
Anna: heel leuk hihihihi
Tulbandvriend: wat vooral?
Anna: alles hihiiiihihi
30
Ik hoop zoooo dat Debbie en Harry een match worden!!
Ben echt Paul moe
ik vind Harrie echt kapot saai.
Je spelt Paul verkeerd
Ze heeft uwu ik ben een kleeein elfje
vibes
What the fuck Eduardo met die halsband
Oke ik ben dit 3 dagen geleden voor het eerst gaan kijken om te zien wat de hype nou is maar o mijn god ik ben hooked. Wat een topprogramma dit. Ik ben groot BZV fan maar zelfs de raarste BZV boeren zijn hier nog saai haha. Mijn man heeft ook grote allergie voor spiritualiteit dus met hem naar alle scenes met Walter kijken is ook echt een genot.
Het blijkt dus echt de halsband van zijn overleden hond te zijn heeft Marian tegen RTL boulevard (?) gezegd
Laatst vid land afl
wat kan Tom goed zingen! Ben wel benieuwd waarom hij semi boos vertrekt in de volgende afl
30
Ik vind het wel jammer dat we nou niet te horen krijgen waarom de eerste reactie van Debs vriendin āpas opā, was. Dat zeg je toch niet zomaar lijkt me + ze waren maar heel kort samen. Maar in plaats daarvan gaat het daarna over hoe dandy/stoer hij is