Ik zit de hele tijd te denken op wie Natasja nou lijkt.
Ik denk een mix van Angela Groothuizen, Jerney kaagman en Heleen van Royen.
Afl 8:
Haha
Richard has a way with wordsâŠ
*Dat vind ik het allermoeilijkst. *
Om iemand teleur te stellen weet je
Je wordt hier voor de leeuwen gegooid weet je wel
Allemaal prachtig en leuk weet je wel
Maar je gaat iemand teleurstellen weet je
Je gaat iemand pijn doen weet je wel
*En dat is niet mijn ding. Pijn doen. Weet je wel he. Ja. *
We kunnen niet altijd zeven gooien he.
Denise senior:
Je weet wat ze zeggen altijd he
Mamma paaien
Kindje naaien
Denise zegt ook 30 keer schat tegen haar moeder, zeggen jullie dat ook?
Wow is Harm-Jan (bij Astrid) vrachtwagenchauffeur? Had ik niet verwacht!
Het verbaast me zoo erg dat er vrijwel niet gevraagd wordt naar de levens in Nederland, naar familie, werk, hobbies, (naast sportschool voor die denisegorillaâs dan) woonsituaties etc
Ik wou dat Richard de kokkelvisser ging vissen ipv Piet! Wil hem in zijn element zien haha
Nee ik was ook erg verbaasd. Ik was er echt van overtuigd dat hij een Agile IT Consultant was.
Aflevering 13
Ik denk dat Marian het snel voor gezien houdt. Ik vind stijldansen ook niet per se aantrekkelijk. En heeeel raar dat Simone het gesprek bij de bar ineens ging kapen.
Ik denk dat hij dit vroeger was, maar dat hij na een bepaald life event besloten heeft âhet stuur om te gooienâ.
Lol, maar eerlijk is eerlijk, ik vind hem tot nu toe wel een van de meest sympathieke deelnemers van dit seizoen.
Ja dat vind ik ook tot nu toe! Ben nu extra benieuwd waar de draai komt en dat Astrid dan gaat roepen dat hij niet over haar grens mag gaan (dat voorstukje steeds)
Weten we al dat dat over hem gaat? Of kan het ook van een van de nieuwe personen zijn?
Ik denk dat alleen de vooruitkijkers dit misschien al weten, aka bijna iedereen in dit topic inmiddels.
Dan heb ik niet goed opgelet blijkbaar
Dat is mij ook nog niet duidelijk hoor, in de preview van aflevering 15 is ook te zien dat er iemand bij komt dus misschien gaat het daar wel over?
Vinden jullie Sylvia bij Italiëhans als je met de ogen dicht luistert ook Michella Kox?
Ik dacht dat iemand in de Reality Check podcast dat zei, ik kan het zelf ook niet goed herkennen.
Nee dat bedoel ik ook, als je lineair kijkt dan is het gewoon nog niet voorbij gekomen. Ik heb geen idee of de vooruitkijkers het wel al hebben gezien.
Ah, fijn om te zien dat Astrid een beetje ontdooit. Het lijkt alsof ze echt heel erg onder druk stond met Alex in huis.
Richard en Simone vind ik wel echt leuk samen, ben benieuwd of hij andere vrouwen nog een kans kan geven.
Denise vind ik echt een beetje saai.
Ja echt heel vreemd, het voelde echt een beetje in scene gezet of het was gewoon echt heel toevallig. Maar ergens verbaast het me niet als ze beiden weg gaan straks.
En dat stijldansen; vond het wel heel schattig dat zijn ouders later zo met zn tweeen aan het dansen waren. Maar ze zijn wel echt OVERAL bij, weet niet of ik dat zou trekken, ondanks dat het me wel lieve mensen lijken.
Jaaaa ik zei dit gisteren hahaha
14
Dat vooruitblik bij Italiaanse Hans waarin je eerst Sylvia Kox ziet jankend mediteren/bidden met rookgordijn en daarna Hans die zegt âik ben eigenlijk heel blij dat een persoon toch weer zo tegen kan vallenâ
Ja las net je spoiler idd! Ik ben nu eindelijk bijna bij met Videoland, heb nu 12 gezien.
Het staat ook zijn âhorizontale gevoelensâ in de weg, dat zijn ouders steeds in de corner staan te lurken