Echt he
En “niet op stel en sprong, maar wel binnen een paar uur”
Echt he
En “niet op stel en sprong, maar wel binnen een paar uur”
Wat een stomme opmerking “ik zag jou wel als een sterke vrouw die niet opgeeft”
Hij kan het gewoon niet hebben denk ik dat zij het heft in eigen handen neemt
Richard wat zeg je nu dan weer
Die nieuwe logé bij Richard, Maureen is leuk!
Aaah nein steffiii nicht auf schoot
Hoe awkward trouwens als je moeder meerdere mannen over de vloer heeft om potentieel je stiefvader te worden en daar steeds mee moet ontbijten enzo (bij Astrid)
Jos vind ik er jong uit zien voor zijn leeftijd. Natasja leeft ook helemaal op lijkt het wel.
Harmjan lijkt helemaal te passen bij Astrid. Volgens mij is ze wel heel erg gekwetst en moeilijke tijd gehad dat ze zo gesloten is.
Hayrire geeft wel alles goed aan. Inderdaad sterke vrouw zo. Zie haar nog wel contact houden met libera.
Maureen? Gerrie toch?
Dit is niemands schuld, maar echt mega irritant dat iedereen bij een andere aflevering is
Dave lijkt van de zijkant een beetje op action/Ali express Dennis storm
Nope!
In de Shitshow had host Stephanie een mooie vergelijking: Desiree is een soort Bep Brul van Loenatik. Die lippenstift zo over de randen aan de zijkant, heel gek doen, niet door wat er echt gaande is. Ik zie het nu wel haha
En ik vind Jos een leuke vent! Vooral in contrast met ikigaiman!
Wtf Hans vraagt eerst tijdens de lunch aan Hayriye hoe hij Desiree tactvol de deur kan wijzen (toch??). Komt ie met:
“Ik verzoek je om nu je koffers te pakken” en “nou dat moet wel lukken binnen een paar uurtjes toch”
Ik heb echt een gif nodig van dat stukje dat zij die trap oploopt, met haar ogen zo
Ben het eerste seizoen aan het kijken en my goddd deze mensen zijn zo standaard en typisch met opmerkingen als ik verdwaal het liefste in Salerno, dat is het beste ughhh ik kan Debbie niet zo goed hebben. Ze behandeld Melvin als een hulpje, net als Caroline. Die Jacob vind ik ook een rare pipo met z’n yoga opmerkingen en de awkward praatjes. Die vrouw in Roosendaal vind ik ook heftig, alleen maar zeuren over hoe de mannen moeten meehelpen pffff ze zijn jouw gasten hoor. Ze komen voor mogelijke liefde en niet om in een B&B te werken. Ik merk dat ik erg obstinaat van deze mensen word
Omg vorig jaar was het maandag tm donderdag vooruit kijken en nu maandag tm vrijdag zie ik!
Kan aflevering 15 nu kijken, schijnt dat bij iedereen een nieuwe single komt dus iig geen saaie aflevering hoop ik
Dat programma met Jacob ik ga stuk
Met z’n 3en dubbelgevouwen in die Porsche om te gaan jeu de boulen op t strand
Daisy moet een karakter zijn toch???
En Sylvia is echt gestoord hoor
‘Zij mediteert met wierook en ik mediteer met benzinerook’