B&B vol liefde (Deel 1)

Ugh ik kan die Astrid nog steeds niet verdragen hoor, wat een muts. En die Harm-Jan vind ik ook zo’n slappe vaatdoek. Hij voelt zich ook helemaal het mannetje nu hij daar al een week is

Al lijkt me die nieuwe man ook 3x niks

6 likes

Ik ga zo kijken, ben heel benieuwd naar Daisy

3 likes

Die Natasja is in shock dat die nieuwe man maar max 2 bier per dag drinkt. En dan heel serieus: ‘Hij zal er wel een reden voor hebben’ en daarna: ‘Ben benieuwd wat daar achterzit. Ik respecteer het.’ LOL :smiling_face_with_tear: snob

3 likes

Ja dit helemaal

Ik kijk nu verder en ze begint er weer over. Met vertel eens waarom drink jij maar 2 glazen alcohol per dag?? Ze voelt zich helemaal aangevallen ofzo omdat zij dus meer drinkt terwijl het hem totaal niet boeit dat zij 4 glazen per dag drinkt. Oh en nu gaat ze zich helemaal verantwoorden :yawning_face:

2 likes

Franse Hans die het steeds over ‘klanten’ heeft ipv gasten, vakantiegangers of bezoekers oid. Bij klanten denk ik steeds dat hij ergens in de hoek ze met een zweepje staat op te wachten

6 likes

Ik vind hem dus semi aantrekkelijk

Niet voor mij, maar als ik 20/30 jaar ouder was wel

11 likes
Aflevering 15

Die Menno is 3 keer getrouwd geweest, lacht permanent en is een mensenmens. Dit moet toch mis gaan?

13 likes

Is :sparkles:horizontale verlangens :sparkles: het nieuwe :sparkles:connectie aangaan :sparkles:? :joy:

7 likes

Dus ze vindt het raar dat hij geen alcoholist is? Zoals zij zelf? Haha wauw, ik ben benieuwd.

4 likes

Ja ik snap het dus ergens ook wel! Tbh

2 likes

Heh, waar kijken jullie 15?!

3 likes

Videoland

Ik zie maar tm 14 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat had ik vanmorgen ook toen het hier over aflevering 15 ging, maar nu staat hij er wel bij mij

4 likes

Heb je z’n profielfoto’s op Facebook al gezien? :joy:

Mag de link hier niet delen denk ik, dus een hint: hij poseert graag op steigerende paarden.

2 likes

Ik zie Hans nu als een soort Napoleon op een paard :joy:

3 likes

Nee doe niet aan Facebook

Net zoals Poetin met een ontbloot bovenlijf?

6 likes

Ik heb dit ook, af en toe doet ie zo’n blik en denk hmmm. Z’n Facebook vermindert die emotie niet :disguised_face:. Vind Petra ook leuk voor m overigens.

2 likes

Ik ook, vind oorbellen heel leuk bij mannen