B&B vol liefde (Deel 1)

Ja dit helemaal

Ik kijk nu verder en ze begint er weer over. Met vertel eens waarom drink jij maar 2 glazen alcohol per dag?? Ze voelt zich helemaal aangevallen ofzo omdat zij dus meer drinkt terwijl het hem totaal niet boeit dat zij 4 glazen per dag drinkt. Oh en nu gaat ze zich helemaal verantwoorden :yawning_face:

2 likes

Franse Hans die het steeds over ā€˜klanten’ heeft ipv gasten, vakantiegangers of bezoekers oid. Bij klanten denk ik steeds dat hij ergens in de hoek ze met een zweepje staat op te wachten

6 likes

Ik vind hem dus semi aantrekkelijk

Niet voor mij, maar als ik 20/30 jaar ouder was wel

11 likes
Aflevering 15

Die Menno is 3 keer getrouwd geweest, lacht permanent en is een mensenmens. Dit moet toch mis gaan?

13 likes

Is :sparkles:horizontale verlangens :sparkles: het nieuwe :sparkles:connectie aangaan :sparkles:? :joy:

7 likes

Dus ze vindt het raar dat hij geen alcoholist is? Zoals zij zelf? Haha wauw, ik ben benieuwd.

4 likes

Ja ik snap het dus ergens ook wel! Tbh

2 likes

Heh, waar kijken jullie 15?!

3 likes

Videoland

Ik zie maar tm 14 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat had ik vanmorgen ook toen het hier over aflevering 15 ging, maar nu staat hij er wel bij mij

4 likes

Heb je z’n profielfoto’s op Facebook al gezien? :joy:

Mag de link hier niet delen denk ik, dus een hint: hij poseert graag op steigerende paarden.

2 likes

Ik zie Hans nu als een soort Napoleon op een paard :joy:

3 likes

Nee doe niet aan Facebook

Net zoals Poetin met een ontbloot bovenlijf?

6 likes

Ik heb dit ook, af en toe doet ie zo’n blik en denk hmmm. Z’n Facebook vermindert die emotie niet :disguised_face:. Vind Petra ook leuk voor m overigens.

2 likes

Ik ook, vind oorbellen heel leuk bij mannen

Zodadelijk een interview met Desiree :eyes: bij RTL Boulevard. Zin in!

3 likes

Wat een kast woont ze in.

Maar ik zou ook wel bij haar willen lunchen. Die Aran werd goed verzorgd :star_struck:

3 likes

Oke t was wel echt minder juicy dan gehoopt. Maar ze is dus op whatsapp geblokkeerd door Hans en Hayrire. :joy:

6 likes