B&B vol liefde (Deel 1)

Ik dacht op 't begin dat ik niet zoveel met Anna zou ‘kunnen’ maar wat een lief mens zeg. Nog net geen traantje mee weggepinkt toen ze het over Bram en haar vriendschap met Carolien had.

11 likes

Anna, Suus en die Duitse die er maar kort was waren echt alledrie van die pure goeie energie types. Allemaal heel aardig.

24 likes

Ja klopt! Weet nog dat ik naar het voorstelfilmpje van Bram keek en dacht: ‘omg heerlijk dit wordt cringen’. Maar verkeerde aanname; sympathieke gast, zaten super pure en lieve dames bij idd en vond die vriend ook een leuke toevoeging. Hoop dat het iets wordt tussen hem en Carolien :slight_smile:

17 likes

Ja en Bram is ook echt verrassend nuchter voor iemand die ik had aangezien voor een soort Willem Engel.

Denk oprecht dat hij één van de minst zweverige types was dit jaar.

44 likes

Ik dacht ben toch wakker en ga de reünie kijken. Mezelf geïnstalleerd op mijn bank met een koffie, is het vanavond pas om 21:30.

4 likes

Same here, echt een deceptie :sweat_smile:

1 like

Wel acc precies? Want op juicechannel__ zie ik niks.

3 likes

O sorry realityfbi

3 likes

Vind dit echt zielig voor Marian. :pleading_face:

4 likes

Ik vermoed omdat dit aansluit op wanneer de laatste aflevering op tv is afgelopen!

3 likes

Late to the party maar ik ben dus eindelijk begonnen hiermee en eigenlijk… Ik snap Loes van Leendert wel. Vakt geen normaal gesprek te voeren met die onopgevoede hond erbij, dat lullige schroefje dat Leendert weigert in te draaien, good for her dat ze lekker weg is gegaan. Vind haar helemaal niet zo’n zure vrouw. Nou dat wilde ik even kwijt, groetjes.

11 likes

Had ik ook bij Loes, vond haar ook best reëel in haar verwachtingen. Toen zij over het overlijden van haar vader begon, reageerde hij daar helemaal niet op en nam hij ook het gesprek meteen over. Vond ik sociaal ook onhandig en snapte best dat dat haar niet lekker zat.

4 likes

Ik hoorde gister iemand zeggen dat Leendert niet knikt met alleen zn hoofd maar met zn hele bovenlichaam. Cant be unseen :rofl: die man wiegt de hele dag heen en weer

7 likes

Ja hij maakt echt een buiging steeds.

2 likes

ik heb voor vanavond een date afgezegd omdat ik liever de reunie ga kijken

61 likes

Priorities on point
Ik ga ook met jullie hier kijken hoor! Zin in! 21.30 ben ik er klaar voor.

4 likes

Een date met Olof :heart:

3 likes

Ik ga zelfs reguliere tv kijken straks (want is toch wat eerder op tv en ik wil vroeg naar bed haha) :joy:

2 likes

Maar volgens de tv gids is dat afl. 36 en niet de reünie, zou dat dan niet kloppen denk je?

Edit: morgen staat de reünie pas in de tv gids

6 likes

Vanavond reunie op videoland nadat aflevering 36 op tv is geweest, morgen reunie op tv

4 likes