Stoked!
Ik pauzeer even 10 minuten want ik denk dat de meesten om half 10 intunen en anders krijg je spoilers 10 minuten van te voren, ook even voor anderen die al eerder zijn begonnen.
ja ik tune nu in
ik ben ook net begonnen
Ik ook!
Oooh ik had ook gewacht maar tune nu in heerlie
ohhh dit is echt heerlijk haha
In mei vgm
Nou.
Ik heb ergens echt een zwak voor Martijn
Ahhhh Clau is verliefd dankzij Ingrid
Weten we hoe oud Annemiek is?
ja echt een vies mannetje
In 3 maanden tijd al samenwonen en dan ook nog eens in een ander land. Dan moet je wel heel verliefd zijn. Ik zou het iig niet kunnen
Ze is een ‘fashion stylist’ van 26 dus serieus werk en een woning heeft ze waarschijnlijk niet hoeven opgeven voor haar verhuizing. Plus dit helpt natuurlijk wel met haar volgers he. Ik zie haar steeds terugkomen op TikTok.
Omg zo geweldig wat Corina zegt en die handjes van Ingrid daarna en die onderlinge blikken zo lief echt girls united hahaha
En sorry maar Dani en Joy zien er allebei echt zo tering goed uit!!! Echt zieke glow up van Joy ook
Zoooooo martijn en tamara hij kijkt haar nieteens aan! Sjongejonge kinderachtig
Moeten we bepaalde dingen wel of niet in spoilertags posten omdat die reunie morgen op tv is? Ik dacht namelijk dat het “hele BenB forum” nu ging kijken en we er nu open over konden lullen maar veel zullen morgen kijken, had ik me niet gerealiseerd.
Hahaha die Jan wilde gelijk heel zn ervaring delen
EN doorrrrr