B&B vol liefde (Deel 1)

debbie zegt niet ‘ik ook van jou’ terug :scream:

2 likes

Viel me ook op ja. Paul vindt Debbie leuker dan andersom.

7 likes

Geen verdere info over b&b winter editie :cry:

1 like

Oooh wat een heerlijk einde met Paul en Debbie.

Ik vond het wel sneu dat er werd doorgevraagd bij Anna, terwijl het duidelijk was dat ze er moeite mee had.

En wtf gingen al die mannen alvast ff verder flirten, echt niet oke.

9 likes

Ik heb echt genoten van Debbie en Paul. Het moment dat ze op elkaar sprongen op de bank, echt cute.

33 likes

Hahaha ik denk dat Han en Tamara de prijs winnen voor wie het zuurste kijkt (wel allebei terecht)

11 likes

Debbie:
:cry: :cry: :heart: :heart: :heart_eyes:
Wat een mens!!! En zo blij dat ze een maatje gevonden heeft.

12 likes

ik denk dat er al iets meer speelt (met bram of carolien???) wat ze niet kan zeggen

12 likes

Complete invulling: ik denk dat zij heel erg ‘open’ staat en dan komen dit soort studio opnames keihard binnen. Veel mensen, licht geluid. Daarbij vraag ik mij af of ze het zelf al heeft teruggekeken, als je het dan voor het eerste ziet, kan t best hard raken.

12 likes

Leek ook alsof ze steeds contact probeerde te zoeken met een overledene met die ogen dicht steeds

Mja alle ogen waren ook op haar gericht dus snap ‘t wel

7 likes

Ik vind Petri nog steeds een zure bitch

11 likes

Nee denk eerder dat ze tot 10 probeerde te tellen om niet kei hard te moeten huilen

26 likes

Ja ik snap ook wel dat ze dat niet echt aan het doen was

5 likes

OMG OMG :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

8 likes

Oh oké sorry petri snapte je grap niet

:heart:

8 likes

Wanneer begint het winterseizoen? Het zwarte gat roept😭

5 likes

Reunie

Samenvatting

Oooomg Paul en Debbie :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Ik begrijp Petri’s humor ECHT niet.
Clau :heart:

11 likes

Hahahahaha ik heb dat stukje van olof wel 4x teruggespoeld. Die kop van hem ook hahahahahaha zo lieve man. :joy::joy::joy::joy:

24 likes

Paul en Debbie :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: wat een sprookje

5 likes

Die Art voegt ook echt geen drol toe he

20 likes