Hij stelde alleen maar generieke vragen, ik vond het echt tenenkrommend soms. Totaal geen persoonlijkheid.
Precies dat.
Huh bij Joy kreeg haast niemand het woord (vd vrouwen)
Edit: ook bij de anderen geen interesse echt, wat is Art idd slecht zeg @Freedom
Benoemt bijv bij Bram niet dat er 2 vrouwen afwezig zijn etc
Reünie
Ik vind het zo jammer van Bram en Carolien. Wel heel eerlijk en goed van hem dat hij dit nu al heeft aangegeven voordat zij van alles op ging zeggen in Nederland. Misschien dat Bram toch een betere match is met Anna. Heb wel het idee dat Anna er nog steeds voor open staat.
Wat is Leendert toch vreselijk. Amper klaar met Thalia en dan zit hij alweer te lonken naar Jorien. Denk dat Leendert er alleen maar op uit is om een vrouw in zijn bed te krijgen. Dat is in ieder geval mijn indruk.
Ben zo blij dat Debbie en Paul nog samen zijn. Een mooi einde van de reünie!
En wat Petri betreft: ik vind haar geweldig! Hartstikke leuke vrouw. Ik hoop dat ze binnenkort een hele leuke geĆÆnteresseerde man tegen komt.
Leendert
Klopt, op het eind zat ie het bij Jorien te proberen, maar ih begin nog even Susanne? Dat zij ook de molen liet dansen etc. Dat snapte ik niet helemaal
Je weet niet wat er allemaal uitgeknipt is, misschien was het te onboeiend om in een uurtje tv op te nemen.
Reünie:
Ugh Joy, die shots van die vlog. Zo ongemakkelijk en gemaakt die beelden.
Ahh Anna, echt te doen met die meid. Zit je daar met al je emoties in die reünie. Vind haar wel echt schattig en ook mooi dat ze eerlijk is in dat voor haar de deur nog wel open staat. Jammer dat het Carolien, ook sneu voor haar. Denk idd dat Bram vooral graag alleen is.
Kriebels van Leendert, brr. Benieuwd wat er tussen hen is voorgevallen, wat Thalia voor ākeihardsā gezegd heeft. Juicy dit hoor. Maar volgens mij is hij echt een moeilijke man om mee te zijn (als je dat überhaupt al zou willen).
Debbie Paul, zo leuk!
Echt, props voor hoe alles gemonteerd is, nu ook weer met die muziek onder die flashbacks haha. Genieten! Gaat echt even zwart gaat worden na dit seizoen, beste tot nu toe.
Reünie
Valt het jullie ook op dat ons Paultje er āstoerderā uitziet? Hij heeft wat meer swung, ipv oude botenmanā
Haha ja zān haar is gladder maar staat ām wel dit! Bij Joy juist beter dat ie zān haar minder glad heeft nu.
Waar was Yamie-Lee (van Bram)? Heb ik nou totaal over haar heen gekeken of was ze er niet?
Klopt, zij was er niet. Jasmine ook niet
Bij Debbie was die man die ziek was geweest er niet
Ze was er niet
ik zag in een lokale Facebook groep voor mensen uit Nuuk (Groenland) dat zelfs daar een oproep was van een producer voor winter vol liefde maar er wonen exact 0 nederlanders, laat staan single nederlanders met een B&B
Haha die arme Jan werd heel de tijd afgekapt door Art
Ik ook, dat wordt op safari!
De reünie:
Samenvatting
Jaaa Paul en Debbie!! Zoooo lief. Toen ze elkaar zo besprongen op de bank daar word je toch blij van die twee! Alle twijfels zijn weg bij Debbie lijkt me.
Ik was wel sip bij Bram en Carolien. Bram leek wel echt verliefd? Misschien is er toch iets dat hij niet leuk vond oid, snap ook dat ze alles niet vertellen op tv.
Had wel te doen met Anna, die had duidelijk nog liefdesverdriet.
Leendert: wat een wanhopige flapdrol, bah. Hij is iemand die geen tegenspraak oid wil lijkt het wel. Thalia is een pittige vrouw met een mening, dat kan hij blijkbaar totaal niet handelen.
Triest ook dat hij nu weer achter die andere vrouw aan ging. Hoop dat ze hem snel afkapt hoor, optyfen.
Walter: wat een bord voor zn kop heeft hij zeg. Eigenlijk hetzelfde zag je bij Joy, de arrogantie om te denken dat het oke is om geen interesse te hebben of moeite te doen als je daar geen zin in hebt. Is gewoon ontzettend onfatsoenlijk en onbeschoft.
Joy en Dani: tja ze lijken wel heel verliefd maar verder leven ze in een soort bubbel waar ik me echt zo niks bij voor kan stellen. āwe willen allemaal leuke ondernemingen opzettenā heel zelfingenomen, brr.
Petri: ik moest er lachen om Art die ook gewoon zei; nu snap ik weer niet of je serieus bent. Dat is ook zo moeilijk bij haar te peilen, ik snap dat veel mensen daar moeite mee hebben.
Martijn en Tamara: Hmm ik vond het lastig wat daar nou precies nog speelde. Volgens mij hebben we een hoop gemist want ze waren allebei nog steeds niet echt open erover.
Marjan: die gaat niemand meer vinden denk ik. Ze vindt alles leuk en gezellig maar het is zooo oppervlakkig allemaal.
Volgens mij ging het er bij Martijn en Tamara over dat hij haar alleen op pad stuurde om te gaan eten. Ze zei gisteren toch zoiets van ja ik kom niet uit Thailand dus ik ken daar niks en ik mag heel veel dingen niet eten en hij vond dat ze zich maar zelf moest redden. Denk dat het erop neerkwam dat zij vond dat hij te weinig aandacht voor haar had. Zelf is hij toch ook tot de conclusie gekomen dat hij te druk is met zijn zaak en geen tijd heeft voor een vrouw.
Ik ben het helemaal met je eens wat Walter en Joy betreft. Wat een arrogante kwallen!
Joy heeft nu de tekst verwijderd bij de foto. Ik ben heel benieuwd of die video dan wel nog online komt. Ik wil weten wat de juice isš
Zal me niks verbazen als er helemaal geen juiceš§ is en het puur doet voor aandacht voor zOvEel mOgeLijK oNdeRneMinGeN