De reünie:
Samenvatting
Jaaa Paul en Debbie!! Zoooo lief. Toen ze elkaar zo besprongen op de bank
daar word je toch blij van die twee! Alle twijfels zijn weg bij Debbie lijkt me.
Ik was wel sip bij Bram en Carolien. Bram leek wel echt verliefd? Misschien is er toch iets dat hij niet leuk vond oid, snap ook dat ze alles niet vertellen op tv.
Had wel te doen met Anna, die had duidelijk nog liefdesverdriet.
Leendert: wat een wanhopige flapdrol, bah. Hij is iemand die geen tegenspraak oid wil lijkt het wel. Thalia is een pittige vrouw met een mening, dat kan hij blijkbaar totaal niet handelen.
Triest ook dat hij nu weer achter die andere vrouw aan ging. Hoop dat ze hem snel afkapt hoor, optyfen.
Walter: wat een bord voor zn kop heeft hij zeg. Eigenlijk hetzelfde zag je bij Joy, de arrogantie om te denken dat het oke is om geen interesse te hebben of moeite te doen als je daar geen zin in hebt. Is gewoon ontzettend onfatsoenlijk en onbeschoft.
Joy en Dani: tja ze lijken wel heel verliefd maar verder leven ze in een soort bubbel waar ik me echt zo niks bij voor kan stellen. ‘we willen allemaal leuke ondernemingen opzetten’
heel zelfingenomen, brr.
Petri: ik moest er lachen om Art die ook gewoon zei; nu snap ik weer niet of je serieus bent. Dat is ook zo moeilijk bij haar te peilen, ik snap dat veel mensen daar moeite mee hebben.
Martijn en Tamara: Hmm ik vond het lastig wat daar nou precies nog speelde. Volgens mij hebben we een hoop gemist want ze waren allebei nog steeds niet echt open erover.
Marjan: die gaat niemand meer vinden denk ik. Ze vindt alles leuk en gezellig maar het is zooo oppervlakkig allemaal.