B&B vol liefde (Deel 1)

Dat kan, is natuurlijk niks meer en niks minder dan een idee dat ik er zelf bij heb dus over wat daar gebeurde of aan de hand was zullen genoeg verschillende ideeën zijn

1 like

Ik ook niet. En dat ze zo “vreemd” deed: je kan toch even dichtslaan in zo’n studio met al die heisa en als er dan ook nog hele directe vragen aan je gesteld worden waar je niet even over kan nadenken. Brain error

4 likes

Volgens mij ook genoeg in dit topic die hetzelfde zien als wat jij ziet

2 likes

Ik vond het zo sneu voor Carolien. Het lijkt me ontzettend verdrietig als je vriend zegt je niet te missen. Dat moet hard aan komen.

En ik heb nog steeds geen idee wie Marian is. Wat vindt ze leuk, wat vindt ze niet leuk, heeft ze humor? Geen idee.

En Petri kan wel zeggen dat mensen haar humor niet snappen. Ze zal vast wel eens een onbegrepen grapje hebben gemaakt, maar de gesprekken die zij voerde waren gewoon ronduit onaardig. Elk gesprek bij haar voelt als een quiz waarvan zij alleen de goede antwoorden kent.

Ik ben bang dat onervaren Dani in de bubbel van Joy wordt getrokken. Zoals hij tegen z’n moeder zei hoe Dani nog een reis af te leggen heeft (oid).

42 likes

Ik zie het ook totaal niet. Ik zag alleen een mega cringe moment dat Anna zo zat te huilen.

Ik vond het ook echt sneu voor Carolien. Het kan door de montage komen, maar ik vond het ook vanuit Bram raar van ja ik miste haar niet dus ik wilde niet dat ze alles zou opgeven. Ik zat van huh was ze van plan met haar 3e bezoek te emigreren? Ipv nog even kijken hoe het loopt etc

2 likes

Maar Anna was toch ook al gewoon zo emotioneel en ‘gevoelig’ toen ze nog gewoon daar was? Volgens mij is zij gewoon iemand die heel erg ~in touch is met haar emoties~ en daar heel primair op reageert. Dat Bram geheimzinnig deed vond ik ook echt meevallen, volgens mij wilde hij gewoon respectvol blijven naar Carolien toe en de break up was nog super vers. Beetje raar om daar dan wel uitgebreid te gaan speculeren wat er dan wel niet allemaal nog mogelijk zou kunnen zijn met een ander. Hij lijkt mij ook niet iemand die dan gelijk zijn andere opties gaat verkennen met een ander (ahem Leendert ahem)

23 likes

Volgens mij was Carolien wel bezig met dingen uit te zoeken wb emigreren.

2 likes

Ah ok! Dat stukje had ik gemist, maar logisch dat ze dat wel al wou uitzoeken!

3 likes

Haha dit was zo facking raar eigenlijk. Wel heel chill hoe Jorien hier op reageerde, zo van joe doe maar ff rustig. Maar hoe bizar dat hij gelijk door wil naar de volgende of eigenlijk vorige kandidaat :joy:

10 likes

Anna gooide zichzelf nog net niet voor de voeten van Bram. Zo wanhopig en bijna aanbiddend. Volgens mij zag je hem ook echt kijken van oh god nee hoe moet ik hier nou mee om gaan.

Rare reunie. Veel dingen nog niet uitgepraat, niet gezegd of juist niet gevraagd. Ze hadden wel een halfuur per kandidaat + singles kunnen doen, 2 in 1 aflevering. Zit je met 4 afleveringen maar denk echt wel dat dat goed zou doen.

En ik haat Art.

5 likes

Ik vond het een saaie reunie. Daar had veel meer drama uit kunnen komen.

16 likes

Welke reünie heb jij gekeken joh?

10 likes

Harry en Thalia zijn officieel samen! Was blijkbaar net bij boulevard.

20 likes

Ik vond dat stukje tussen Tamara en Martijn ook zo vreemd, het leek echt dat ze na hun ‘afscheid’ (en een appje na dat cadeau van Tamara) totaal geen contact meer hebben gehad en het hier zo en plain public pas voor het eerst gingen bespreken. Dat maakte hun kans op normaal afscheid er niet beter op.

En iets over Paul… ik vind zijn stem al de hele tijd op iemand lijken, alleen kon telkens niet bedenken wie. Nu weet ik het, ik vind zijn stem lijken op Octo uit spongebob!!

15 likes

Hehhh ik dacht dat ze met Ed aan het daten was??? Maar zou ook kunnen dat ik Ed en Harry door elkaar haal

5 likes

Haha zo je liet mij even twijfelen dus ik ging het appje wat ik kreeg weer opzoeken :joy: maar het is echt Harry die bij Debbie was. Tijdens de reunië hebben ze elkaar leren kennen.

6 likes

das snel

3 likes

OMG JA OCTO

1 like

Haastige spoed is zelden goed.

6 likes

Wel treurig om te zien hoe iedereen wanhopig zijn/haar 15 minutes of fame probeert te pakken

8 likes