B&B vol liefde (Deel 1)

Harry en Thalia zijn officieel samen! Was blijkbaar net bij boulevard.

20 likes

Ik vond dat stukje tussen Tamara en Martijn ook zo vreemd, het leek echt dat ze na hun ā€˜afscheid’ (en een appje na dat cadeau van Tamara) totaal geen contact meer hebben gehad en het hier zo en plain public pas voor het eerst gingen bespreken. Dat maakte hun kans op normaal afscheid er niet beter op.

En iets over Paul… ik vind zijn stem al de hele tijd op iemand lijken, alleen kon telkens niet bedenken wie. Nu weet ik het, ik vind zijn stem lijken op Octo uit spongebob!!

15 likes

Hehhh ik dacht dat ze met Ed aan het daten was??? Maar zou ook kunnen dat ik Ed en Harry door elkaar haal

5 likes

Haha zo je liet mij even twijfelen dus ik ging het appje wat ik kreeg weer opzoeken :joy: maar het is echt Harry die bij Debbie was. Tijdens de reuniƫ hebben ze elkaar leren kennen.

6 likes

das snel

3 likes

OMG JA OCTO

1 like

Haastige spoed is zelden goed.

6 likes

Wel treurig om te zien hoe iedereen wanhopig zijn/haar 15 minutes of fame probeert te pakken

8 likes

Lijkt me geniaal als Anna met Daniƫl gaat.

13 likes

Kijken jullie naar Humberto? Dat haar van Joy

3 likes

Nee ik weiger, maar als je een samenvatting wil geven graag

8 likes

Moest even terug spoelen haha

20 likes

Hahaha ik dacht steeds aan Bert van Bert en Ernie

Edit: je hebt wel echt gelijk, is precies Octo :rofl: door die nasale stem

6 likes

Hahaha wat?! :flushed:

5 likes

Ik gilll waarom is het oranje :skull:

DIY projectje gone wrong dit

7 likes

Iedereen kijkt sowieso voor Debbie, maar Joy denkt vast dat hij nu populair is.

32 likes

Gaat Paul nu ook een man met gekleurde kleding worden?

• Ja sowieso
  • Nee blijft bij zichzelf

0 stemmers

6 likes

Opzich droeg ie al best wel wat kleur

30 likes

Oh ik zag m heel grijzig voor me haha, misschien was dat meer z’n uitstraling dan?

5 likes

Als je bruin haar blondeert wordt het bijna altijd oranje, tonertje vergeten denk ik

5 likes