Oja ik kreeg ook error van Harry zonder baard! Zoo anders, ik herkende hem eerst helemaal niet.
Oooo dit is wel heel leuk
Hahaha die hebben elkaar vast leren kennen tijdens de borrel. Leuk wel, ook grappig dat er dankzij b&b nu juice is over zestigplussers
Thalia gun ik een betere vent. Harry vind ik ook niks. Maar ik ben nog benieuwd naar wat die vriendin van Debbie allemaal over hem zei. Het enige wat ze zei was pas op maar totaal geen uitleg.
Ik vind het stom dat Art daar geen vragen over heeft gesteld. De vragen waren allemaal zo oppervlakkig.
Wat is dat met die tussenstukjes zoals 7:20? zo droog
Krijg echt enorme 90ās VPRO-vibes hiervan, wow
Zo gezellig en rustig deze videos!
Lol ik vind hem echt met een vies mannetje stem spreken, niks rustigs aan haha
Ik heb de video nog niet gezien maar hoop zooo dat dit wat wordt
Niet op beeld in ieder geval. Lijkt me niet netjes om iemand door het slijk te halen op nationale televisie.
Nee is niet netjes, maar wel goed voor de kijkcijfers
Walter zān grote liefde liep sowieso begin april al rond daar⦠lees in de comments dat mensen hebben achterhaald dat er vanaf december al het een en ander speeldeš¶
Jaa, echt he! ik heb alleen de eerste paar seconden gehoord āAnna komt bij mij spelen, want zo voelt hetā
Ja, ik zag bij lifeofyvonne dat hij al een jaar een relatie zou hebben/zou daten met een dame.
Lijkt erop dat hij vooral zijn B&B heeft willen promoten. Oja en natuurlijk de zogenaamde tantrasessies (die gelukkig totaal niet over seks gaan), waarbij je kunt voelen als man hoe het is om niks te hoeven doen als vrouw tijdens penetratie
Hij schijnt al te hebben gepost dat hij vanaf januari dit jaar al een relatie had en dat te hebben aangepast naar juni en toen juli van dit jaar ā¦
Oke en Corina reageerde er ook al op dat ze vlak na de opnames hoorde dat hij al een relatie had
Ik heb ook echt het idee dat er iets gaande is tussen Anna en Bram. Bram ontweek de en hoe is het nu vraag ook zo opzichtig met ja nee tóen heb ik geen verkeerde keuze gemaakt. Anna die eigenlijk alleen maar wilde huilen en geen antwoord wilde geven
Ik denk dit dus ook. En dat Anna moest huilen omdat ze het vervelend vind voor Carolien.
Ik hoorde net dat Anna met die vriend van Bram is. Maar geen betrouwbare bron