Ik lees net dat Hans een laurierboompje had geknutseld en aan Petri heeft gegeven op de reunie en dat ze meteen weer helemaal niet blij was. En daarna zag hij dat ding ergens verlaten op een tafeltje staan omdat ze hem niet hoefde
Dit is toch gewoon een (hele slechte) grap
Ik had tijdens de reünie echt medelijden met Petri. Toen ze ook aangaf niet meer over het “snoei-moment” te willen praten had ik het idee dat het haar best veel deed allemaal. Volgens mij zijn de reacties haar niet in de koude kleren gaan zitten.
Ik geloof dat ze daar gewoon grapjes probeerde te maken eigenlijk.
Dat bedoelde ze sarcastisch. Is haar humor. Waarom snappen zoveel mensen sarcasme toch niet? Art ook al niet🙈
Je hebt sarcasme en je hebt Petri
Thalia blijkt ook een oplichter volgens de juice channels
Ze zou een 86 jarige man hebben kaalgeplukt
Wat dat betreft goede combi met charlatan Harry
Die schijnt fervent vreemdganger te zijn en “zijn” bedrijf was het bedrijf van zijn ex waar hij wel eens geholpen heeft
Haha dit gesprek is wel weer het voorbeeld van hoe moeilijk Petri met haar humor te begrijpen is geloof ik
Kijken er nog mensen naar Samen uit, Samen thuis? De opvolger van B&B
Helaas niet elke dag
Is het wat?
Weet ik niet dat vraag ik jullie
Haha ga vanavond wel een poging wagen
Waar blijft die update nu van joy over welk wijf er niet oprecht zou zijn geweest?
Die uitspraak van hem tijdens de reünie ook ‘ik ben een entertainer, ik hou van aandacht’
Nou dat zien we ja
Welk wijf? Zelfs hij noemt ze niet zo hoor…
Afl 1 is al een goeie, die eric is wel een geilerd zeg
Ja, denk dat dit wel vermakelijk wordt!
Gemmy heeft dezelfde stem als Ingrid
Die man in Engeland is wel een beetje een zeikerd hoor.
Ik ben nog aan het kijken, een van de comments is ‘Zo leuk dat jullie elkaar hebben gevonden. Zij verdient alle liefde
Waarom is hij zo mediageil
Vind hem zo irritant