B&B vol liefde (Deel 1)

Die uitspraak van hem tijdens de reünie ook ‘ik ben een entertainer, ik hou van aandacht’

Nou dat zien we ja

6 likes

Welk wijf? Zelfs hij noemt ze niet zo hoor…

15 likes

Afl 1 is al een goeie, die eric is wel een geilerd zeg

4 likes

Ja, denk dat dit wel vermakelijk wordt!

5 likes

Gemmy heeft dezelfde stem als Ingrid

2 likes

Die man in Engeland is wel een beetje een zeikerd hoor.

2 likes

Ik ben nog aan het kijken, een van de comments is ‘Zo leuk dat jullie elkaar hebben gevonden. Zij verdient alle liefde :heart:

6 likes

Waarom is hij zo mediageil

Vind hem zo irritant

5 likes

Juicequeen Yvonne schrijft dat Bram zou daten met Esra (van Joy). Wat een soap. Die borrel bij de reünie was vast heel gezellig😜

20 likes

Ik kan echt niet 12 minuten naar hem luisteren… hij vertelt 6 minuten wat er allemaal leuk is aan Anna. Maar zijn ze nu samen? If aan het daten?

1 like

Haha ik ook niet. Als je op Joy valt kan je echt niet op Bram vallen.
Wat een intense stem heeft hij in de video’s, lijkt bijna een beetje een trucje ofzo

2 likes

Dat gaan ze pas weer zondag vertellen in de q&a van Bram. Ik was te nieuwsgierig om dit over te slaan. Hopelijk komen ze zondag sneller to the point :sweat_smile:

6 likes

Jeeeetje wat een cliffhanger weer joh… :sob:

3 likes

Ik denk dat Daniel gewoon lekker aan het trollen is eerlijk gezegd. En wellicht ook doet voor de views/likes :stuck_out_tongue:

20 likes

Ik betwijfel ook of Daniel serieus is haha, maar ik vind Anna wel extra leuk worden in zijn video. Ze lijkt echt zo te zijn weggelopen uit een sprookjesboek vind ik

2 likes

Die Daniel is echt een soort Stefano Keizers

24 likes

wow ja

1 like

Mmmm hij ontkent het dus niet :face_with_monocle:

4 likes

Ulg irri.

3 likes

Wel mooi, zo’n boer in Zweden die ook gegrepen wordt door het juice virus en teasers eruit gooit voor een nieuwe video.

28 likes