Juicequeen Yvonne schrijft dat Bram zou daten met Esra (van Joy). Wat een soap. Die borrel bij de reünie was vast heel gezellig😜
Ik kan echt niet 12 minuten naar hem luisteren… hij vertelt 6 minuten wat er allemaal leuk is aan Anna. Maar zijn ze nu samen? If aan het daten?
Haha ik ook niet. Als je op Joy valt kan je echt niet op Bram vallen.
Wat een intense stem heeft hij in de video’s, lijkt bijna een beetje een trucje ofzo
Dat gaan ze pas weer zondag vertellen in de q&a van Bram. Ik was te nieuwsgierig om dit over te slaan. Hopelijk komen ze zondag sneller to the point
Jeeeetje wat een cliffhanger weer joh…
Ik denk dat Daniel gewoon lekker aan het trollen is eerlijk gezegd. En wellicht ook doet voor de views/likes
Ik betwijfel ook of Daniel serieus is haha, maar ik vind Anna wel extra leuk worden in zijn video. Ze lijkt echt zo te zijn weggelopen uit een sprookjesboek vind ik
Die Daniel is echt een soort Stefano Keizers
wow ja
Mmmm hij ontkent het dus niet
Ulg irri.
Wel mooi, zo’n boer in Zweden die ook gegrepen wordt door het juice virus en teasers eruit gooit voor een nieuwe video.
Ik dacht eigenlijk dat er bedoeld werd met openstaan voor liefde in het algemeen en niet specifiek voor bram.
Ik denk dat ze met zn drieën een relatie hebbben
Exact dit ja.
Ik vind die 3 heel goed passen in het land van ooit.
Dus of er zit iets of het is vieze clickbait.
Sowieso vieze clickbait
Zou het wel echt fout vinden van Bram als hij op een feestje waarbij z’n echt nét ex met liefdesverdriet aanwezig is, aanpapt met een ander.
Ze is amper een ex. Ze was daar na de opnames nog een week gebleven en toen ze naar huis ging en Bram haar niet mistte was het alweer uit.
Tis niet alsof ze de moeder van z’n kinderen is, het stelde weinig voor.